סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 8!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

= = = = =

הערה: נשמח לקרוא אם צדקנו, טעינו, או כל דבר אחר בתגובות שלכם. תודה.

= = = = =

ליאב 18.5 

אתה טיפוס מאוד הרפתקני, אתה אוהב לצאת החוצה, לטייל עם הכלב ולהשאיר את המחשבות הלא נעימות מאחור. השנה או השנתיים הבאות יתבטאו בגדילה שלך בכל הנוגע לזהות, החלטות, ועמידה מול אלה שרוצים לקבוע לך איך החיים שלך יראו.

= = = = =

קיוגר המלך 13.1 Kyogre normal sprite

תכונת העקשנות שלך לפעמים מביאה אותך לתוצאות טובות, ולפעמים מביאה אותך לתוצאות פחות טובות, אבל רק ככה אתה תצליח בחיים. אם תלך לפי האמונה האישית שלך, תתעקש, ותגיע למטרות שקבעת לעצמך. שווה למלא טופס גירוד השבוע.

= = = = =

סער 20.3 Chimecho

אם היית יכול, החלום שלך היה לשבת בבית, להרוויח כסף מלא לעשות כלום ולבלות את רוב היום בשינה. אבל מה לעשות שהחיים הם אינם כאלה ולפעמים צריך להעיר אותך כדי שתעשה את מה שמוטל עליך. החודש יורגש לחץ יותר מן הרגיל.

= = = = =

שי 8.10

אתה אוהב תשומת לב, חברה וחברים, אבל לפעמים זה משיג את התוצאה ההפוכה ומרוב רצון להיות חלק מהקבוצה, אתה יוצר תגובה שגורמת לך לחשוב ששונאים אותך. הימים הקרובים צפויים להיות מלאי שמחה.

= = = = =

ליאב 10.12 Crefadet

בריחה מהמציאות אל דברים אחרים היא משהו שבשגרה אצלך. אתה מוצא הרבה נחמה בנושאים שאינם קשורים ללימודים, משפחה או החיים האמיתיים. זה לא רע. אבל בשלב כזה או אחרת, תצטרך להתמודד עם המציאות.

= = = = =

המלך 12.12

אתה יכול להיות טיפוס מאוד נאיבי. עד גיל מסוים זה נהדר. עכשיו זה בדיוק הגיל שצריך לעבוד על זה. התקופה הקרובה תהיה מלאה ביציאות, בילויים ואין ספור דברים מהנים. נסה לראות איך אתה מתמרן בין כל הדברים האלה.

= = = = =

שרון 27.3

את אוהבת לבלות בסביבת חברות, את אוהבת ליצור, ואת אוהבת את החיים הטובים והפשוטים. לפעמים דברים לא מסתדרים כשאת נמצאת בסיטואציה מול ההורים. השבוע הקרוב יביא עמו בזבוז כספים לא קטן.

= = = = =

אוריה 26.11 

רגשות זה משהו שפועל אצלך ברמות אחרות מאצל אחרים. כלומר, יכול לקרות לך משהו טוב ואתה תשקע בזה למשך שבוע, ויכול לקרות לך משהו פחות נעים, והמצפון שלך לא ינוח למשך חודש. שווה לפרוק את הרגשות האלה מדי פעם על ידי דיבור עם חברים ומבוגרים קרובים.

= = = = =

עידו 24.4

הזמן הקרוב יתבטא במתן הזדמנויות חדש, וההצלחה תאיר לך פנים. חשוב לא לתת יותר מדי תשומת לב לקשיים, לחץ ואנשים מעיקים. השבוע תצטרך לנהוג בסבלנות כלפי אנשים שלא מבינים אותך. או לא רוצים להבין אותך.

= = = = =

עידן 23.5

אצלך שמירת סוד זה אופציונלי. אתה אוהב לדבר, אתה אוהב עוד יותר לרכל, וזה חלק מהיומיום שלך. היזהר לא לחתוך את האמון של אף אחד כשאתה נחשף לפרט מידע שאתה לא אמור לחלוק עם אף אחד אחר. בסוף אתה תצא הבחור הרע.

= = = = =

סנייבי 21.11 Vipelierre

אתה אומנם צעיר אבל כמות הדברים שנחשפת אליהם היא מספיקה לחיים שלמים. ובכל זאת, אתה יודע את מקומך. לפעמים אתה גם נהנה להיות במושב האחורי של החיים של אנשים אחרים. זה כמו הצגה עבורך. ואתה נהנה מכל רגע.

= = = = =

גלעד 3.7

בשנה האחרונה נראה שהחיים הפסיקו להתקדם ואתה מרגיש כאילו אתה צועד במקום. כדי לצאת מהדבר הזה, תצטרך לעשות מעשה מיוזמתך. התקופה הזו גם מלווה בתחושה שאתה לא מספיק מושמע ולכן אתה פונה לעקיצות כדי שישמעו את קולך.

= = = = =

איתן 15.3 Lovdisc

אהבה עבורך היא כמו שפה שנייה. אתה מסוגל למצוא משהו טוב גם בדברים הכי רעים שיש בעולם. זו תכונת אופי נהדרת. עם זאת, כרגע לא מסתמן שיש לך אהבה רומנטית בחיים. אל דאגה, כל דבר יבוא בזמנו.

= = = = =

אורי 3.2 

אתה צריך לזכור שגם אם קשה עכשיו ויש מלא ערפל ואי וודאות, האור נמצא בסוף המנהרה. ההחלטה היא רק שלך. התקופה הקרובה תביא עמה כמה הזדמנויות לצאת מהבית, לצחוק וליהנות. אל תחמיץ את זה!

= = = = =

יובל 14.6

שינויים גדולים צפויים לקרות לך בעתיד. אומנם אתה לא מרגיש אותם עכשיו, כי אתה נמצא תחת החסות של אחרים. אבל יום יבוא ותתפתח להיות מי שאתה אמור להיות. הזמן הקרוב שלך יהיה מוקדש למשחקים, לימודים וגם קצת שעמום.

= = = = =

עומר 16.6 Aggron

אתה טיפוס שאוהב שדברים שנעשים בדיוק איך שהוא אוהב. אם מתערבים לך, אתה משתמש בהגנות שלך ותוקף בחזרה. אך עליך לחשוב בצורה חכמה יותר, כי חלק מהאנשים עשויים לברוח מהתגובות התוקפניות האלה.

= = = = =

איתמר 15.5

בשנה האחרונה גילית את המשיכה שלך לאכילת הנאה. זה לא משהו רע, אבל בהחלט משהו שצריך לשים אליו לב. ממתקים עשויים להיות מהנים לרגע, אבל אחר כך הם צפויים להביא לתוצאות לא צפויות בכל הנוגע לארון הבגדים שלך.

= = = = =

רועי 30.6

הרבה פעמים במהלך היום אתה מקבל הוראות. "תכין ש.ב", "תזרוק את הזבל", "תפסיק עם הפלאפון", ועושה רושם שאתה כמו עובדת בית שרק מקבלת הוראות כל היום. מציאת תחביב חדש, כמו כדורגל לדוגמה, תפתור את הבעיה הזו.

= = = = =

ירדן 16.8 Jirachi normal sprite

הופעות ובמה זה משהו שבדם שלך. ניסית את זה בחדר, במקלחת ומול חברים ונהנית מאוד מזה. זה יכול להיות פתח לקריירה עבורך, אבל זה מצריך המון עבודה, התמדה והשקעה. חשוב לעדכן את ההורים לפני שמחליטים דבר כזה.

= = = = =

טיטוף 4.7 Tutankafer

ההומור שלך הוא שחור. אתה לא אוהב יותר מדי אופטימיות. אתה גם לוקח את החיים אחרת מאשר אחרים. לפעמים אתה חושב שאתה אמור בכלל להיוולד בתקופה אחרת, שבה אנשים יכלו להתנהג כמוך, לדבר כמוך, ואז היית מרגיש יותר שייך.

= = = = =

יאיר 28.3

ב10 ימים הקרובים מצב הרוח ישתפר פלאים, מה שיגרום לתחושה שאתה מסוגל לעשות הכל. אפילו דברים שחשבת שהם בלתי אפשריים. שווה לבדוק את הנושא הזה, לקחת את החלום הכי גדול שלך ולנסות להגשים אותו.

= = = = =

איתי 18.9

יש לך כפתור בגוף שבבוקר אתה מתנהג כמו רובוט, בבית הספר אתה לא בדיוק עצמך, ואז כשמגיע הערב, הסופ"ש, או חגים, אתה מתמלא באנרגיה ומתעורר לחיים. זה כאילו החשיכה מוציאה ממך את הטוב ביותר. שווה לבחון מעבר מידידות לחברות עם מישהי שאתה מכיר.

= = = = =

נתנאל 15.8 Zoroark

לפעמים אתה חש כאילו החיים שלך נמצאים על ספסל ואתה רק מחכה לחילוף כדי להראות מה אתה שווה. בחינה מעמיקה יותר של הדברים תגלה שאתה יכול לעשות מה שבא לך אם פשוט תעבור הלאה, מבלי לחשוב על ההשלכות של זה.

= = = = =

לידור 3.1

אם יש משהו שהחיים לימדו אותך זה שהם קצרים, וזה למה אתה דוהר כדי לבלוע את העולם. לפעמים זה מונע ממך ליהנות מן הרגע. אז פה זה הזמן והמקום ולרשום לך – עצור לפעמים ונסה ליהנות מן הרגע. שווה אפילו לכתוב יומן בנושא.

= = = = =

יובל 17.5

התקופה הזו מתאפיינת בהמון עייפות. קשה לך לחזור למסגרת אחרי כל כך הרבה חופש וחגים. אל תדאג, זה קורה לטובים ביותר. כדי להפוך את עצמך ליעיל אותך, כדאי להתחיל להיעזר ברשימות של דברים (TO DO LIST).

= = = = =

דניאל 19.11 Banette

יש אנשים שמביעים את עצמם בשירה, יש כאלה שמציירים טוב, אתה מסוגל לבטא את עצמך הכי טוב באמצעות דיבור. אבל כדאי לך להיזהר לא לפגוע באנשים שאתה אוהב בתהליך. השבוע יהיה זמן מושלם להתנסות בדברים חדשים, כמו שחייה.

= = = = =

ניב 4.10 

אתה אוהב לפרגן, לאהוב ולתת מעצמך. לפעמים אתה נותן יותר מאשר אתה צריך, מה שמוביל אותך לחשוב לפעמים שמנצלים את טוב לבך. בסוף אתה תמצא את מה שאתה מחפש. השנה הקרובה תהיה כרוכה בפרידה ממישהי שאתה אוהב.

= = = = =

איתי 14.3 

קשה מאוד להתאים את המזל שלך לפוקימון, שכן הוא פרוס על 4 נקודות שונות, והן מתאימות גם להיבטים גבריים, נשיים, אגדיים ופשוטים. זה אומר שגם אתה עדיין מצוי בקונפליקט כלשהו בכל הנוגע למשמעות החיים. מילות מפתח שהצלחתי לפענח עבורך: חטיפים, נצחון, רכב.

= = = = =

נוה זיו 1.9 

המזל שלך תמיד חצוי לשניים. כשדברים טובים קורים, לדוגמה: חגיגת יום הולדת, זה תמיד מלווה באיזה משהו מציק, כמו: חזרה לספסל הלימודים. אם תדע לנתב את הסיפוק שאתה מקבל מהדברים הטובים, תהיה מאושר יותר בחיים.

= = = = =

בר 6.9

השנה נראה שהכל מסתדר לך. אתה מסב נחת רב להורים, למורים, אפילו לחברים. ועדיין, נראה שאתה תמיד מחפש איך להוסיף קצת פלפל וצחוקים לחיים, מה שהופך את החוויה להרבה יותר כייפית. הימורים השבוע יסתיימו בהפסד צורב.

= = = = =

ליגל 27.6

אתה טיפוס מופנם, שקט וחברותי. זה לא מפריע לך ליצור חברויות חדשות, אבל זה גם לא שם אותך במרכז העניינים. יש לך עדיין דרך ארוכה עד שתגדל. בינתיים עושה רושם שאתה נהנה מהדרך. יש כניסת מזומנים רצינית השבוע.

= = = = =

רני 5.4 

החיים הם כמו חנות ממתקים גדולה עבורך. זה כיף להסתובב, אבל גם אתה יודע שיש סכנות שאורבות מעבר לפינה. וזה למה אתה אוהב להגיע למקומות חדשים, לפגוש חברים, אבל אתה לא מסתכן יותר מדי ובורח מיד כשזה נהיה מעיק.

= = = = =

אורי 21.11

קשה לך לבטא את עצמך לפעמים, וזה מוביל אותך לתסכול. אולי שווה לנסות דרכים אחרות להביע את עצמך, כמו ציור, יוטיוב, או משהו אחר שיתפקד בתור מוצא לרגשות שאתה מרגיש ולדברים שיש לך לומר. ומי יודע, אולי תגלה כשרון בנושא.

= = = = =

רותם 27.6

אתה אוהב להשקיע את עצמך בכל מיני דברים, אבל משום מה, התמדה היא לא הצד החזק שלך. אם היית יכול, היית משתמש במשאבים שלך למצוא אנשים אחרים שידאגו לצד הזה של העסקים ואתה היית מופקד על ניהול מרחוק בלבד.

= = = = =

סלובי 16.1

הקושי שלך להיות מובן על ידי אחרים לפעמים מוביל אותך להיראות כמי שלא איכפת לו, כמי שהוא עצלן, אבל זה רחוק מאוד מהמציאות. אתה מאוד איכפתי והדברים שקורים לך מאוד משפיעים עליך. עדיין לא גילית במה אתה טוב. תן לזה זמן, אתה עוד תגלה.

= = = = =

רנן 17.12 

יש לך יריבות נסתרת עם מישהו וזה לוקח ממך המון אנרגיה. ומה מצחיק, שאפילו אתה יודע שאם תשקיע את המאמץ הזה בדברים אחרים, כמו לדוגמה: ציור, ריצה, או משהו עם האות ר', אתה תגיע לרמות מקצועיות תוך זמן קצר מאוד.

= = = = =

יהל 2.11 

כדי להבין אותך יש צורך מקדים להכיר את שאר האנשים בחייך. את נותנת להם המון ביטוי בחיים שלך. בין אם זה ההורים, האחים, החברים, המורים. התקופה הזו דורשת ממך השקעה רבה בתחום הלימודים. אל תתני למסיחי דעת להרוס לך את זה.

= = = = =

עמי פז 7.10 Darumacho

לפעמים אתה חושב שיש בתוכך 4 בני אדם שונים: אחד מופנם בבית הספר, אחד חברתי עם חברים, אחד אחר לגמרי בבית עם המשפחה ועוד אחד ששמור ליציאות. זו תקופה מבלבלת, אבל היא תעבור. בסוף אתה תצא מחושל וחזק מתמיד.

= = = = =

בוויקטיני 24.2 Victini

אהבה נמצאת ממש מעבר לפינה. מחזר חדש צפוי להגיע ולבלבל אותך. את לא תדעי מה לעשות. אבל עם קצת מחשבה וייעוץ מן החברות, את בסוף תמצאי את עצמך בסערת רגשות חיובית. חשוב לא לשכוח את שאר האחריות שמוטלות עליך.

= = = = =

לאון 27.6

התקופה הזו בחייך היא משמעותית ביותר, שכן אתה יכול לגדול ולהיות אחד מלא מעט אופציות. חשוב לשמור על אופטימיות, שכן אתה לא רוצה לשקוע בדברים אשר יקבעו בתור משהו שאתה לא רוצה להיות. שווה להתרחק מדרמה בתקופה הקרובה.

= = = = =

עמית 31.1 

עד היום היית מזל אקזגיוט, אבל אם תסתכל על עצמך במראה עכשיו ובשנה הקרובה, אתה תראה את עצמך גדל למימדים שאתה אפילו לא תכיר. הצמיחה הזו תהיה לא רק פיזית, אלא גם מנטלית ורוחנית. בהצלחה עם זה.

פוסטים קשורים

24 תגובות

  1. היטמן. למה אני מרגיש כאילו אתה כתבת עליי את זה בהתאם למה שדיברנו באימייל?

  2. שיואו
    פגעת בול, זה בדיוק אני בזמן האחרון.
    (חוץ מהצ'יימקו, איך העזת להדביק עלי את חתיכת הנייר הזאת)

  3. וואו! לא מאמין שדוקא אני זכיתי להיות מימיקיו!
    יוסי כתבת בעצמך או הבאת מאיפשהו?

  4. בערך לקחת את הדבר הכי הפוך ממני
    בדרך כלל אתה צודק אבל זה היה גרוע מאוד

  5. מצטער לא קראתי אחרי שראיתי את לאבדיסק
    זה דווקא מתאים לי
    נ"ב בחרת בלאבדיסק בגלל שאני אוהב שיפפינג נכון?

  6. יופי של ספר מזלות. הבנתי מה עשית שם, עוקצני.. ג'ולטיאן… מצחיק. בכל מקרה, התאכזבתי שלא חזית את העתיד שלי… 🙁

  7. כל כך נכון
    נפגשתי עם ראש נאסא וכמה בכירי צבא חיל האוויר וכו ועשיתי המון בחיים למרות הגיל שלי וכן אני אוהב לראות חיים של אחרים ללמוד מהם והרבה אנשים אומרים שאני בוגר לגילי מדוייק ב100%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *