סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 11!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

= = = = =

הערה: נשמח לקרוא אם צדקנו, טעינו, או כל דבר אחר בתגובות שלכם. תודה.

= = = = =

יואב, 11.8, מזל

צחוק, הנאה וכיף יהיו חלק בלתי נפרד מחופשת הסוכות הקרובה שלכם. לאחר מכן, תהיה ירידת מתח, אבל זה טבעי לחלוטין. תהיה לכם הסתגלות מסוימת לחזור לשגרה. למרות שזה יהיה מעט מסובך, בסוף אתם תתרגלו.

= = = = =

אורן, 16.6, מזל

לבני מזל הופה יש אופי מפתיע, אנרגטי, כזה שמסוגל להסתגל לכל מצב, סיטואציה ואדם. עסקים באים לכם בקלות. השבוע אתם צפויים להיות מסמר הערב באירוע חברתי.

= = = = =

יבגני, 12.10, מזל

כקאבפו, אתם ניצבים בשנים האחרונות מול צומת דרכים. פתגם יפני ישן אומר שעל מנת לפנות לדרך חדשה, עלינו לנטוש את הישנה. השבוע הקרוב יהיה מלא במנוחה, התחדשות והתבוננות פנימה.

= = = = =

טליה, 11.8, מזל

בעיני רבים את נראית בתור נסיכה, אך זה לא מבטיח חיים ורודים בלבד. בשל מעמדך, את לפעמים מתקשה להביא את עצמך לבקש עזרה מאחרים. עד סוף השנה האזרחית תגיע בשורה נפלאה שתוסיף לחייך עוד רובד של שמחה.

= = = = =

כריס, 19.3, מזל

בני מזל אבסול לרוב נראים כיצורים שקשה להבין, אבל אתם בטוחים בעצמיכם, יודעים לאן פניכם מועדות ואתם גם יודעים להיזהר מפני אסונות שאחרים לא מכירים בכוחם. מעבר למקום חדש יביא עימו אושר ונחת.

= = = = =

דניאל, 26.9, מזל

כלפי חוץ אתם תמיד נראים כבטוחים בעצמיכם, סמכותיים ומלאי איזון, אבל יש רגעים מעטים בהם אתם נתקלים בקשיים, שאתם לא חולקים עם אחרים. הורדה של מגננות יביאו לכם חברויות חדשות, הזדמנויות עסקיות ומזל.

= = = = =

אלעד, 21.1, מזל

עבודה קשה לא זרה לכם. במהלך השנים התקבעתם על ההרגליים שלכם וקשה להביא אתכם לשנות דפוס מחשבה. קרובי משפחה צפויים להעסיק אתכם רבות בתקופה הקרובה, דעו שהכוונה שלהם טובה.

= = = = =

חיליק, 24.5, מזל

למרות שעל פניו, קולם של בני מזל אנטיי הוא חזק ובטוח, לפעמים אתם צריכים סיוע כדי למצוא את הקול האישי שלכם. אל דאגה, זה תהליך שאתם צריכים לעבור כדי לצאת מחוזקים וטובים יותר מהצד השני שלו.

= = = = =

אלמוג, 19.2, מזל

השבועות האחרונים נראו בתור הכנה למשהו גדול במיוחד. בסוף ההכנות, העבודה הקשה וההקרבה ישתלמו. עם סיום הפרויקט יבוא גל חדש של רעיונות חדשים שיפתחו פתח לקבלת משמעות חדשה לחיים.

= = = = =

גלעד, 3.7, מזל

בני מזל אמפוליאון בדרך כלל לוקחים את דרך המלך בניסיון לשמור על שקט תעשייתי. החיים לימדו אתכם לענוד שיריון במטרה להגן על עצמיכם ועל האהובים שלכם. זכרו לא לשכוח את עצמיכם גם אם טובת האחר חשובה לכם.

= = = = =

אוהד, 28.7, מזל

השנים האחרונות הביאו מספר אירועים שגרמו לכם להתפתח ולקחת הרבה יותר אחריות על עצמיכם. למרות שנראה לעיתים מעט קשה, הסך הכל הכללי הוא מאושר. נסיעה רחוקה או אפילו טיסה נמצאים על הפרק.

= = = = =

יוסי, 4.8, מזל

החיים שלכם נמצאים כעת בהילוך חמישי ואתם נמצאים על נהג אוטומט, עושים דברים קשים כמשהו שבשגרה. אומנם זה מחשל אתכם, אבל שימו לב שאתם לא נשחקים בדרך. הצעה מפתיעה עשויה להוות מנוחה מהיומ-יום התובעני.

= = = = =

אלמוג, 5.2, מזל

בני מזל לייקאנרוק בין ערביים יכולים להיות היצורים הכי מתוקים עלי אדמות והם גם יכולים להיות היצורים הכי אכזריים שידעה האנושות. צריך לדעת איך להתנהג מולכם, כדי לקבל את הצד היפה ולא את הנשיכה.

= = = = =

הילה, 11.4, מזל

נתינה היא חלק בלתי נפרד מכם. לפעמים זה קורה גם על חשבוניכם, אבל אתם לא רואים בזה משהו רע. השנה הקרובה תביא איתה הצעה של פעם בחיים, שתשנה את חייכם לנצח. נסו לזכור למצות אותה עד תום.

= = = = =

שארפידו, 5.7, מזל

שינוי בעונות השנה מביא עימו תחושה טובה יותר, עד שאתם מרגישים את הצורך לעשות משהו עם כל האנרגיה הזו. מרחב זו מילת המפתח. אפשר לייעל את זה להליכה, ריצה, שחייה או אפילו משחק כדורגל שכונתי.

= = = = =

הדר, 10.3, מזל

קשה לכם לומר "לא" לאנשים. אתם בדרך כלל טיפוס שאוהב לרצות אחרים. השנה זה יאלץ אתכם להתייצב מול סיטואציות לא פשוטות. ברגע שתלמדו להציב גבולות ולעמוד על שלכם, אתם תגדלו ותהפכו להיות שלמים יותר.

= = = = =

ליאור, 8.3, מזל

דברים שבאים לכם בקושי רב בדרך כלל יהיו קלים מאוד. משהו שמעסיק אתכם רבות בתחום החברתי גם ייפתר. בסך הכל, הכל נראה כאילו הוא מסתדר מעצמו והתקופה הקרובה תהיה די שלווה.

= = = = =

עידו, 23.6, מזל

בגלל שיש לכם הרבה דברים על הראש, המחשבה מתפנה לנושאים כמו מוסיקה, אהבה ועבודה. האנרגיה הקוסמית שלכם עשויה לקרב או להרחיק אדם. אין פחד, הכל קורה לטובה.

= = = = =

יהונתן, 31.8, מזל

ימים אלה יהיו הזדמנות פז להסתכל פנימה ולעשות חשבון נפש. יתכן שיעלו רגשות, נסו להקשיב להם. פתרון אפשרי להתמודדות היא יציאה עם חברים או הגעה למקור מים, כמו ים, בריכה או אגם. בסוף הכל יהיה טוב.

= = = = =

רוי, 24.4, מזל איירון ג'וגוליס

התחביבים שלכם מתחילים למלא את החיים שלכם הרבה מעבר למה שתכננתם. עם זאת, זה לא דבר רע, משום שיחד עם זאת, אתם תלמדו לשלב בין רצוי לבין מצוי. התקופה הקרובה תביא עימה קשרים חדשים וחברויות חדשות.

= = = = =

רועי, 16.4, מזל

אהבה מעסיקה אתכם רבות בזמן האחרון. אתם תצטרכו ללמוד לנשוך את הלשון, לאגור את האומץ ולעשות את המעשה שאתם כל כך רוצים. אולי זה יביא את התוצאה הרצויה ואולי זה לא, אבל אתם לא תוכלו לחיות עם עצמיכם אם לא תנסו.

= = = = =

נתנאל, 26.6, מזל

האמת שעם השם שלכם, תאריך הלידה שלכם והמזל שאופף אתכם, קשה לוודא איזה מזל אתם. עם זאת, הקלפים מראים שאם אתם מוצפים ברגש מסוים, הוא מציף אתכם עד לעצמות שלכם. הכוכבים מלמדים שאתם פיקחים מאוד.

= = = = =

בני, 26.11, מזל

החיים בשלב הזה הם נפלאים. אתם יודעים לקחת על עצמיכם החלטה, לתכנן איך להוציא אותה לפועל ולסיים את זה על הצד הטוב ביותר. שינה היא החלק המרכזי של הדברים שתעשה בחופשה הקרובה.

= = = = =

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. המטרה של מה שכתוב עליי נכונה אבל לא ב100 אחוז על הכוונה

    אבל יפה, תמיד רציתי להשתתף בזה ואף פעם לא הספקתי חחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *