סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חמישי: שדות ירוקים לנצח

שלום רב !

אני רוצה לפתוח בברכת חודש ניסן שמח, חודש של ניסים, ישועות ונפלאות. כולי תקווה שתפיקו את המיטב ושיהיה לכם כל טוב. לפניכם הסיכום התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר לאחרונה.

כפי שאתם יכולים לראות, סיימנו את יריית הפתיחה בכל מה שקשור למנגה הרישמית של האתר – מנגת הרפתקאות פוקימון, אשר חגגה לאחרונה את פרסום הפרק העשירי שלה באתר. אתם מוזמנים להתרשם משלושת החלקים החדשים שפורסמו: ח, ט, י.

תחרות הפייסבוק של האתר עדיין רצה ופועלת וכל מי שמעוניין לזכות בהגדת פסח מיוחדת (שהכנסותיה הן תרומה למחלת הסרטן), מוזמן לעשות Like על עמוד הפייסבוק שלנו שמופיע ממש מצד שמאל.

לאחרונה נפתחה קטגוריה חדשה באתר, קטגוריית כתבות. הרעיון מאחורי הפינה הזו הוא להביא תכנים יותר בוגרים לאתר. והכתבות האחרונות קולעות בדיוק למטרה הזו. אתם מוזמנים להתרשם מהן: האם ניתן ללמד פוקימון?, מוצא המינים: ג'יראצ'י, פוקימון זה אופרת סבון.

לפני כשבוע חגגנו את האחד באפריל כאן באתר ולקחתי על עצמי להרים מתיחה ועל סמך כמות המבקרים שהגיעה לאתר בזמן המתיחה, ניתן לציין שהיא הייתה מוצלחת ביותר. אתם מוזמנים לבקר, לראות ולהגיב במתיחה בלינק הבא: מתיחת האחד באפריל.

אני מתכבד להכריז על פרויקט מושקע ומיוחד שנפתח לאחרונה באתר – המדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן ובהזדמנות זו אני רוצה למסור את תודתי המלאה ליוצר המדריך – אילן, על כל העבודה הקשה. תודה רבה. החלק הראשון של המדריך כולל בתוכו את כל הטיפים עד למכון הראשון ואתם יכולים לבדוק את התוצאה הסופית כאן: פוקימון שחור ולבן.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. יש לי הצעות לגבי ההמשך כמו פינות קבועות באתר שאנשים יכולים להגיב או כל מיני כאלה כי עכשיו אני צריך לחכות עד הפוסט הבא בשביל למצוא משהו לדבר עליו. אז מה דעתך לפתוח מדור פורומים? אם תרצה אני אשמח לעזור לך.
    נ.ב, כל הכבוד על הרעיונות לתכנים בוגרים יותר.

  2. אני לא בטוח שהבנתי אותך, אבל אם אתה מציע לפתוח פורום לאתר, זה משהו שחשבתי עליו רבות, אבל אין לי שום ידע/כסף/יכולת כדי לפתוח פורום. במה בדיוק אתה יכול לעזור?

  3. כל הכבוד לאתר! מתקדם בצורה מרשימה ביותר!
    בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאילן על תרומתו לאתר, המדריך מושקע ביותר, עלה והצלח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *