סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם פיקאצ'ו צריך לדבר?

בסרט החדש של פוקימון, "אני בוחר בך", פיקאצ'ו מדבר. לא עוד "פיקה פיקה פיקאצ'ו", אלא הפעם הוא ממש מדבר, עם מילים והכל. זה מעלה את השאלה: האם פיקאצ'ו צריך לדבר? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

אוהד: נו באמת, בשביל זה לא צריך להתאמץ אפילו. מספיק לראות את הקטע שהוא מדבר והתגובה שלכם תבוא לבד. זה כל כך קריפי ומטריד, כל כך לא במקום, שקשה בכלל לחשוב מה כבר יכול לגרום למישהו להיות בעד הטירוף הזה. פיקאצ'ו בחיים לא דיבר וזה כל הקסם שלו. חוסר היכולת שלו לדבר מאז ומתמיד ביטאה את התמימות שלו ואת הרוך שלו, והדיבור שובר את זה לגמרי והופך אותו למין יצור נקבי שגורם לך לזוז באי נוחות במקום, או לצעוק ולקלל – "מי לעזאזל חשב לתת לו לדבר?" אני לא חושב שטיעונים כאלה ואחרים יכולים בכלל לשכנע מישהו, פשוט מסתכלים על הקטע שהוא מדבר בו והתגובה באה לבד. וכולנו יודעים מהי התגובה.

היטמן: בפרקים הראשונים של פוקימון אנחנו נחשפים למיאו, הפוקימון של צוות רוקט, והוא מדבר. בסרט הראשון של פוקימון אנחנו רואים את מיוטו, וגם הוא מדבר. אנחנו אומנם לא רגילים שפיקאצ'ו מדבר, אבל פוקימונים דיברו מאז ומעולם, במיוחד בעולם הסרטים של פוקימון. לראיה, תחשבו על כל סרט שמציג פוקימון אגדי, ותשאלו את עצמיכם – האם הוא דיבר? ברוב הפעמים התשובה שלכם תהיה "כן". ואז תשאלו את עצמיכם – האם זה שמגירנה / הופה / מיוטו / לוגיה / אנטיי דיברו הפריע לכם בעבר? רוב התשובות שלכם יהיו "לא". אז למה שהפעם זה יהיה שונה? תנו לפיקאצ'ו לדבר! זה לא כאילו זו הפעם הראשונה שזה קורה [לינק]

פוסטים קשורים

39 תגובות

  1. האמת מצידי שכל הפוקימונים ידברו כך גם אולי הפוקימונים היו בהם עומק ויותר מעניין כמו דיג'ימון

  2. יוסי אתה טועה הפוקימון היחידים שאי פעם דיברו הם מיאו הופה וצ׳אטוט שאר האגדיים לא באמת דיברו זה היה טלפתיה

  3. ממש לא פיקאצו הוא לא פוקימון שצריך לדבר זה מטריד ועוד אחד כמעט כל הפוקימונים הם על חושים כך שהם יכולים לדבר בזכות קריאה מחשבות והשאר עבדו קשה בשביל זה כמו מיאו

  4. תשתיקו אותו לנצח אחת ולתמיד!!! אסור לפיקאצ'ו לדבר!!! זה קריפי! זה מטריד! וזה פשוט מוזר ולא טבעי!!!
    בקיצור מסכים עם אוהד.

  5. אני חושב שפוקימונים לא צריכים לדבר בכללי, אבל אם זה למאן הבנת הצופים בסרטים כדי שידעו מה האגדי רוצה לעשות או בסדרה שיהיה פוקימון אחד שיוכל לדבר ולהסביר את השאר אז בסדר לדעתי

  6. למי שלא ראה חלקים נוספים מהסרט-מארשדו הכניס את אש לתוך חלום/סיוט כמה פעמים שם, ויכול להיות שהקטע היה חלק מאחד מהם. למעשה, זה כמעט בטוח, כי אחר כך הוא תוקף את הפוקימונים שהרגו את אש, ומארשדו ביניהם.

  7. גלוונטולה
    הם כמעט אותו דבר אגומון ופיקאצו שניהם מוזהים כדמות המרכזית של הסדרה שלהם..
    רק שאגומון (סוג של אש) ופיקאצו חשמלי
    אגומון דינזאור פיקאצו עכבר
    אבל רק מה שידוע שניהם אוהבים לאכול מלא XD

  8. אז מי ניצח? האם אוהד עשה מהפך, או שמא היטמן – בדומה למה שפיקאצ'ו עושה בקליפ – אמר את המילה האחרונה?

  9. זה מוזר לראות אוותו מדבר רק כי אתה לא רגיל לראות את זה ככה.
    אם מתחילת הסדרה הוא היה מדבר זה לא היה מפריע לאף אחד

  10. אני מסכים עם אוהד.
    הקול של פיקצו בכלל לא דומה לקול הרגיל שלו, ואני חושב שכול הקטע הוא לעשות את פיקצו קצת נסתר, ואולי יותר מצחיק כשהוא מנסה להסביר בעזרת תנועות מה הוא אומר. מלבד זאת, האם יש סיבה הגיונית שפיקצו ידבר?

  11. אני נגד.
    כי אני שונא אותו, אני לא רוצה שישדרגו אותו, אני רוצה שישימו לו פס קול עם הקול המעצבן הזה שלו

  12. אוקיי בדקתי את זה וזה באמת היה חלום של אש פיקאצ'ו לא באמת דיבר העולם חזר לסדרו כולם להירגע לא צריך להיכנס לפניקה זה היה פשוט עבודה בעיניים יש סיבה שזה נקרא קליפ כי זה חלק קטן מהסרט ובכוונה כדי ליצור מהומה לא צילמו את הקטע שזה חלום אל תשכחו זה לא הפעם הראשונה בסדרה שכשלמישהו יש חולומות רעים הפוקימונים מדברים למשל בפרק של XYZ שהיה שם את דארקראי!!!

  13. לא צריך שפוקימונים ידברו.ובמויחד פיקאצו שהוא דמות ראשית.וזה סוף דבריי.

  14. אתם צריכים לעשות יותר כתבות של בעד ובנגד-זה גדול!!![וגם אני מאוד אשמח לכתבות כאלה]

  15. אני נגד זה שפיקאצ'ו ידבר. לא בדקתי, אבל נראה לי שהוא לא באמת מדבר אלא זה רק מה שאש מבין שהוא אומר, אז זה חצי בסדר, אבל עדיין לא משהו. אפשר להעביר מסר בלי מילים, לא כל דבר צריך להיות מואכל בכפית.

  16. וואו. אפילו שכבר הסברנו שזה חלום, ושזה מתרחש רק בסרט הזה בסצנה הזאת, אנשים עדיין מתלוננים! והקטע הבאמת דפוק? הקול שלו בכלל לא השתנה. המילה because נשמעת בהתחלה כמו פיקה, כך שזה לא באמת מוזר כל כך. והכי חשוב-סוף סוף הבנו למה הוא לא רוצה להיכנס לפוקדור, והבנו שזה לא סתם בגלל תסמונת נבי, ואתם מתלוננים?!

  17. פיקאצ'ו לא צריך לדבר!
    ראיתי את הקטע מהסרט וזה ממש מפחיד!!!!!!!!
    זה חמוד כשהוא אומר פיקה פיקה אבל לא מדבר!

  18. הנה הדעה שלי:

    דבר ראשון פיקאצו מסביר לאש שהוא תמיד רצה להיות איתו שזה טיפשי בגלל שבהתחלה הוא שנא את אש ולא הסכים לשתף איתו פעולה…

    כל הפוקימון שדיברו חוץ ממיאו דיברו בטלפתיה ומיאו למד לדבר אחרי למידה של שנים (יש פרק שמסביר).

    שאני ראיתי את זה לראשונה לא כזה התלהבתי אבל מתי ששמעתי את םיקאצו מדבר זה הרס לי את כל החוויה…

  19. פוקימונים הם פוקימונים. הם מקבילים לבעלי חיים בעולם שלנו. הם לא צריכים לדבר. אולי לאגדיים יש כוח על טבעי לדבר באמצעות טלפתיה אבל זה לא דיבור. ומיאו עבד קשה בשביל זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *