סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: אש קטצ'אם עוזב את האנימה!

האינטרנט רועש – העונה הזו היא האחרונה של אש קטצ'אם בסדרה! רבים מן הגולשים חושבים שבעונה הבאה אש קטצ'אם יוחלף בדמות אחרת אחרי 22 שנה. ומה דעתנו על הנושא? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

= = = = =

= = = = =

אוהד- נגד: אני מתערב אתכם שלא יחליפו את אש. זה לא הולך לעבוד. אחד הדברים שמחזיקים את פוקימון בעניינים זה התחושה של נוסטלגיה שמלווה אותו. תראו למשל את יוגיהו – בשלב מסוים העיפו את יוגי, הדמות הראשית, וכמה שלבים אחרי זה כבר לא משדרים את הסדרה. דמויות נוסטלגיות זה מה שמחזיק אנימות וסדרות בכלל מאז ומתמיד, ולשנות את זה עכשיו זה גזר דין מוות לפוקימון. גם אם אש לוזר וגם אם הוא לא הדמות האהובה עליכם, הוא עדיין הדמות שהסדרה מזוהה איתה, ושום דבר כבר לא ישנה את זה – גם לא כמה תיאוריות של חרטטנים באינטרנט. 

היטמן – בעד: כמה פעמים חשבנו שאש קטצ'אם מיצה את תפקידו בתור הדמות המרכזית של פוקימון? בינינו, הוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. אז אחרי העונה הראשונה נתנו לו צ'אנס והבחור חזר עם גביע תפוז. בסדר. ניחא. אחרי זה הוא הפסיד ליגה אחר ליגה, השתמש בפוקימונים עם חסרון סוגי מול פוקימונים שהוא יכל לנצח אם הוא רק היה חושב תחרותי, שחרר פוקימונים חזקים בחזרה לטבע, החזיק פוקימונים אגדיים, פגש כל פוקימון אפשרי, ועדיין הפסיד – ועל הדרך המאיס עלינו את הסדרה. אולי אם תגיע דמות חדשה, הם יאלצו להמציא את פוקימון מחדש, לעשות אותה בוגרת יותר, חכמה יותר ומהנה יותר.

פוסטים קשורים

44 תגובות

  1. נגד
    אני לא חושב שזה יקרה.
    אחרי 22 שנה? מאוד לא סביר.
    עד כמה שאני לא אוהב את אש בסופו של דבר הוא מה שנקרא "מאמן פוקימונים ממוצע", וזה מה שאנחנו רוצים.
    אם תביא את רד דוגמא שתופס את כולם ומנצל בלי בעיה זה יהיה משעמם אחרי כמה זמן.
    לא שיש לי התנגדות, אני רק אומר שאם תחליף את אש רצחת את האנימה

  2. לגמרי בעד. כמו שאמרתי כמה פעמים, כדי לא לאכזב לחלוטין אפשר לגמור את הסדרה עם אש וסרינה הופכים לזוג רשמית, וההמשך קורה אחרי שנים. אני אשמח לראות את הבת (דגש על בת) של אש וסרינה יוצאת למסע עם איוי (היא יכולה להיראות כמו אליין מלטס גו, שבואו נודה בזה- ככה הבת של שני אלה תיראה), או משהו דומה. אבל אש מיצה את עצמו.

  3. נגד.
    עד כמה שאש גרוע בקרבות וכן הלאה, צריך לזכור שזו לא המטרה היחידה של הדמות שלו. כיף לצפות בו עובר דרך המסע ומתחיל כל פעם מחדש (או לפחות בדרך כלל). ואם לא, אז מדלגים על כמה פרקים. הנקודה היא שאין סיבה להחליף את אש פשוט כי הוא עושה את תפקידו: לשעשע את הצופים. זה בצירוף טיעון הנוסטלגיה פשוט לא נותן מקום לשום דבר אחר.

  4. נגד, לא חושב שאש יהפוך להיות צמפיון.
    אלא אם כן הקרב הזה לא מכריז על האלוף ואז יש הרבה סיכויים שאש ינצח

  5. אזזז…
    בתאכלס אני חושב שאני יותר מסכים עם היטמן
    אם אש ינצח כנראה שבגאלאר יקום מאמן חכם ושקול שירצה להפוך ליותר טוב מאש.

  6. אני נגד מה שלא צויין הוא שגם אםיוכרז האלוף בליגת אלולה לא אומר שיצא מהליגה מפני שאין הגדרה למאסטר פוקימון כי בשביל זה אש אמור לנצח בליגת האלופים שסינתיה הזכירה מזמן ומאחר ואלולה היא ליגה חלשה של חובבנים ו חלשים את תואר האליפות ייתנו לו וגם כי אם יפסיד בגמר לא תהיה התקדמות מהעבר מבחינת הדמות אש עוד יישאר להחליף אותו יהיה מסוכן לאנימה אם לא יתרגלו לגיבור חדש אז אני נגד

  7. ביוגיהו יש כבר 6 דמויות ראשיות שונות (ובקרוב כנראה תהיה עוד אחת) והסדרה עדיין מצליחה. בסדרה הזאת החלפת הדמות הראשית עוזרת להתחיל משהו חדש לגמרי עם אווירה שונה מהעונות הקודמות, ורבים ממעריצי הסדרה מעדיפים את אחת מהדמויות המאוחרות יותר על פני יוגי.

    גם פוקימון ויתרה על דמויות מפתח במהלך השנים, במשחקים ובמנגה להחליף דמויות זה סטנדרט. ובאנימה ויתרו על מיסטי וברוק שהיוו דמויות מפתח למאות פרקים. אם יש דמות שחסינה להחלפה בפוקימון זוהי פיקאצ'ו, שהיא באמת הדמות הנוסטלגית שמזוהה עם הסדרה. באנימה החדשה ביותר של Sun&Moon היוצרים הוכיחו שהם יכולים לשנות כשהם מרגישים שיש בכך צורך. אני חושב שאם ירגישו צורך לשים דגש על צד אחר של העולם של פוקימון, אש בהחלט יוחלף, וזה יכול להיות עכשיו או יכול להיות בעוד שנים.

  8. אני אגיד את זה פשוט מאוד: ביומן החדש של פוקימון השנה מופיע על הכריכה פיקאצ׳ו, ההתחלתיים של דור 8 ועוד כמה פוקימונים עם הסמל של העונה החדשה בצד שמאל למטה, ככה היה כבר הרבה זמן עם האנימה.

  9. בעד, הסדרה תיראה הרבה יותר טובה בלעדיו. הוא אף פעם לא חושב בקרבות, הוא מטומטם ובכללי זה אש. המנגה היא בלעד אש (למזלינו) והיא נראת הרבההה יותר טובה. אבל יש בעיה, זה סתם עוד איזה שמועה של איזה מישהו שסתם נועדה לעשות רעש באינטרנט.

  10. אני חושב שזה אידיוטי שיחליפו את אש אחרי הכל פעם אהבתי יוגיהו עכשיו אני הכרתי את יוגיהו דרך סגאת GX אז ברור שאהבתי את הסאגה עם יוגי ואת GX אבל אחרי שהחליפו דמות זה הפסיק לעניין אותי ובסוף הפסקתי לצפות בזה ואש הוא פוקימון להחליף אותו זה יהיה לרצוח את האנימה בדם קר

  11. בעד
    אש באמת ימצא את עצמו
    ואף פעם לא אהבתי את הדמות שלו
    אני מקווה שיחליפו אותו בדמות טיפה יותר מעניינת

  12. מצטער מאוד לא חיבבתי אותו יותר מידי במהלך השנים אבל עכשיו שזה זמן להגיד שלום אני מסתכל לכל הסאגות וחושב פששש אש קטצאם באמת נתגעגע אליו אני מאמין שאש סיים את תפקידו באנימה זהו להיתראות אבל אני עצוב על זה

  13. הרבה מאוד זמן הייתי בעד שאש יעזוב את האנימה בשביל לאפשר התפתחות לדמיות הראשיות, במקום לתקוע אותן בלופ נצחי. דיג'ימון היא דוגמה לסדרה שעושה את זה בצורה טובה, והמנגה של פוקימון אולי דוגמא אפילו יותר טובה לאיך צריך לעשות משהו כזה.
    מצד שני, אחרי שוויתרתי על לראות התפתחות בפוקימון, והיציאה של שמש וירח, הבנתי שזה לא באמת משנה, לי או לסדרה. הבעייה בסדרה היא לא אש או הידבקות לכל דמות, אלא זה סוג הסיפור שהם רוצים להעביר.
    אם הם ישארו בסגנון סלייס אוף לייף של שמש וירח, ממש לא אכפת לי אם אש ישאר או ילך. אם הם רוצים לעשות סדרה שהיא לגבי "מסע הגיבור", לדעתי צריך למצוא סיום טוב לכל סיפור של גיבור, ואז מין הסתם לחליף אותו כי הסדרה צריכה להמשיך.

  14. מבחינת אש להיות מאסטר פוקימון זה לנצח בכל הליגות ולא לתפוס את כל הפוקימונים אז הוא לא יוחלף עד שהוא לא ינצח בכל הליגות

  15. אני ניטראלי
    מצד אחד האנימה יכולה להשתפר פלאים בלי אש
    מצד שני כמו שאוהד אמר זה מה שמחזיק אותה בחיים ומביא קהל

  16. נגד- לא יעיפו אותו כי זה הקלאסיקה של הסדרה בלעדיו זה לא פוקימון אולי שיראו מה קרה איתו אחרי כמה שנים מילא

  17. אני נגד: אש הוא הדמות האהובה על הרבה אנשים הוא אומנם שיחרר פוקימונים מאוד טובים לטבע והוא מאמן "גרוע" אבל הוא מביא אותנו להרפתקאות ועולם עצום דמות אחרת לא תהיה טובה.

  18. אני בעד שינוי מינורי- אש,צריך להפוך לדמות משנה (אבא של מאמן פוקימונים חדש או סתם מנטור שלו) והפוקוס צריך להיות על דמות חדשה
    אבל בשום פנים ואופן לא להוציא אותו לגמרי!

  19. נגד שינוי.. תמיד שיש שינויים הם הופכים את הדברים לרעים יותר אני מקווה שבעונה הבאה יחזור אש עם האנימה של XY! תמיד ככה אם לא היו מתעוררים אחרי 20 שנה להחליף את אש אז שלא יחליפו כלל

  20. לא באמת אכפת לי. אבל כאילו נתנו לו לנצח בליגת אלולה (ו"להפוך לפוקימון מאסטר"). אז האפשרות שהוא יעזוב את האנימה אפשרית.

  21. נגד כי לא נראה לי לפני 22 שנה אש אמר "אני איהיה מאסטר פוקימון" לפי דעתי ישאירו את אש עוד עשר שנים לפחות עד שילכוד את כל הפוקימונים

  22. בעד.
    לדעתי יש סיכוי שיוציאו אותו משום שכבר דיי נמאס ממנו לא? כבר 22 שנה של אותה דמות ראשית זה דיי חופר… לדעתי יביאו דמות ממש דומה לו באישיות אולי גם קצת במראה, בכל מקרה לדעתי זה יהיה מהלך דיי חכם וזה אולי יביא צופים חדשים לסידרה. זו דעתי.

  23. אמנם קצת בדיליי, אבל עדיין… –
    אני ניטרלית.
    למה להיות בעד? – אש אף פעם לא היה הדמות האהובה עליי, ואם הייתה דמות ראשית אחרת, הסדרה הייתה שונה ואולי היה מתפתח משהו רציני עם סרינה ואש. חוץ מזה, יש רגעים שבהם אש מעט דוחה.
    למה להיות נגד? – מאז שהייתי קטנה אהבתי את הסדרה פוקימון ושינוי כזה גדול כנראה יהרוס את הסדרה. ועכשיו ברצינות, בכל פעם שאומרים לי את המילה "פוקימון" הסוציאציה שיש לי היא אש ופיקאצ'ו במסע, אז… למה להרוס?

  24. אני חושבת שהוא דמות שלא צריך להחליף אבל אם יעשו משהו אז פרקי ספיישל על אש כשהוא גדול כדי להבין מה קרה ואז שהבן שלו ימשיך אותו ושהוא יהיה ממש דומה לו באופי אי אפשר סתם להחליף לדמות שלא קשורה זה פשוט לא יעבוד.

  25. נגד אם כמה שאש מטומטם הוא בנאדם טוב הוא משחרר פוקימונים חזקים כי הוא דואג להם זוכרים כמה בכינו כשבטרפרי עזב נכון? הוא מצחיק הוא רגיש הוא מגיש עזרה לזולט הוא פשוט בנאדם טוב ודבר אחרון

    עונות x ו y אש היה טוב בהם הוא השתמש בגרנינג'ה נגד סרויר כי לא היתה לא ברירה והוא השתמש בגרניג'ה נגד אלאן וכמעת ניצך אותו

  26. נגד אם כמה שאש מטומטם הוא בנאדם טוב הוא משחרר פוקימונים חזקים כי הוא דואג להם זוכרים כמה בכינו כשבטרפרי עזב נכון? הוא מצחיק הוא רגיש הוא מגיש עזרה לזולט הוא פשוט בנאדם טוב ודבר אחרון

    עונות x ו y אש היה טוב בהם הוא השתמש בגרנינג'ה נגד סרויר כי לא היתה לא ברירה והוא השתמש בגרניג'ה נגד אלאן וכמעת ניצך אותו!

  27. נגד ואני רוצה שימשיכו את העונה של XY@Z אי אפשר להשאיר את זה ככה הם הרי הבטיחו להפגש שוב (אש וסרינה) והלוואי שגם גרנינג'ה יחזור

  28. בעונה 23 הם הרסו את הסדרה בגלל שאש כבר לא גיבור זה לא כיף להראות את הסידרה כבר למה הרסו את אש וגו הוא מעצבן אותי הוא תופס מלא פוקימונים ומה אם אש בקושי מספרים על אש זה מתחיל להיות משעמם ואש ופיקאצו צריכים להיות כמו תמיד לא לתת לאנשים אחרים לתפוס פוקימונים ולהפוך למאסטרפוקימון תחזירו את אש ופיקאצו הישנים ושיעלה להם הגיל שלהם הוא כל הזמן נשאר באותו גיל ושיחזור לצאת שוב למסע וימצא חברים חדשים שיבואו איתו ואם פיקאצו למסע ושיראה דברים שרק הוא רואה שהוא יציל את העולם ויהיה מאסטר פוקימון וינצח בליגות וילחם אני רוצה את אש ופיקאצו בחזרה

  29. איזה טיפשים ממצאי פוקימון שהם הביאו את גו

    דמות נוראית שלוקחת לאש את כל הקרדיט

    מקוה שמי שאמר בעד מרגי מהזה להיות בלי אש

    משעמםםםםםםםם!!!!!

    לפחות שיחליפו אותו בדמות קצת יותר טובה

    זו היתה טעות שקצת תיקנו אות במסעות המאסטר
    אבל העולם כבר לא אותו דבר(

    קיר עתיק ששבר ואז בנו זה לא קיר עתיק

    )

    וזה לא אחד באפריל !!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. איזה טיפשים ממצאי פוקימון שהם הביאו את גו

    דמות נוראית שלוקחת לאש את כל הקרדיט

    מקוה שמי שאמר בעד מרגי מהזה להיות בלי אש

    משעמםםםםםםםם!!!!!

    לפחות שיחליפו אותו בדמות קצת יותר טובה

    זו היתה טעות שקצת תיקנו אות במסעות המאסטר
    אבל העולם כבר לא אותו דבר(

    קיר עתיק ששבר ואז בנו זה לא קיר עתיק

    )

    וזה לא אחד באפריל !!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ( תיקון של 2 באפריל)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *