סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: אבא קריר מברך את אתר פוקימון מפלצות כיס!

3.7.2010

אני מסתכל על התאריך הזה, ואני עדיין זוכר, את כל ההתרגשות, את כל השיחות, את כל האנשים, יחד בנינו את המקום הזה, כל אחד תרם משהו, ותראו למה זה גדל. שבע שנים של הנאה, אמביציה, חברויות, חלומות, אנשים, יצירה, כיף, בידור, כתיבה, הגשמה, והכל תודות לכם. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לכל מי שהיה חלק מהאתר הזה בדרך כזו או אחרת, ככתב, כגולש, כולם, בלעדיכם זה לא היה קורה. תודה רבה לכם מקרב לבי.
אני אוהב אתכם!

אז מה מתוכנן?
ישבתי וחשבתי מה אני יכול לעשות השנה, ואז התחוור לי שאנחנו בפתח החופש הגדול, למה לא לנצל אותו לטובתנו? אז במהלך החופשה אני אקדיש כל שבוע לנושא אחר. כאשר שבוע אחד יוקדש לקליפ של אבא קריר, שבוע אחר יוקדש לתערוכת ציורים שנרים כאן באתר, שבוע למשחק העיר לבנדר, שבוע למנגה, שבוע לטורניר וידאו שננהל כאן באתר, שבוע לספר המזלות ושבוע לפוקידע של האתר. כל שבוע בחופש הגדול יוקדש למשהו אחר. כמובן שיהיו תכנים נוספים ועוד הרבה הפתעות, אבל זה התכנון.

אתם מוזמנים להשאיר את התגובות, האיחולים והברכות שלכם.
ובואו נתחיל עם האחד והיחיד, אבא קריר!

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. וואי, אני זוכר איך פעם הייתי ילד קטן ואידיוט. שגעתי להיטמן את הצורה, צרחתי לכולם באוזן עם רדיו פוקימון והפלתי טילים עם פוקימון ישראל. טוב לדעת שהןמרשת של צוצניקים ביסודי ממשיכה הלאה לדורות הבאים של צוצניקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *