סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מתי פוקימון הצליח יותר? בשנות ה2000 או כיום?

רבים מהאוהדים הותיקים של פוקימון אוהבים לספר שפעם היה פה טוב יותר, הם אומרים שפוקימון היה מותג חזק יותר, והייתה יותר אהדה. האומנם? זה נכון שפעם סרטי פוקימון שודרו באקרנים, אבל גם אז וגם היום תוכנית האנימה משודרת בטלוויזיה, מלבד זה, היום פוקימון מצליח למשוך מיליונים של אוהדים תודות לרשתות החברתיות, הקדמה, והכנסים החברתיים. אז מתי באמת פוקימון הצליח יותר? ב2004, או ב2016? יצאנו לבדוק! הישארו איתנו…

כל מה שצריך זה להיכנס לגוגל טרנדס ולהקליד את הערך הרצוי. והנה מה שמצאתי.

אם כן, ניתן לראות שעם צאת "פוקימון גו" ההצלחה של פוקימון ב2016 עברה את השיא של 2004. וזאת מבלי שלקחנו בחשבון שהרבה אוהדים כיום לא משתמשים בגוגל כדי למצוא את הדברים האהובים עליהם, וחלק גדול מהחיפושים נעשים דווקא באתרים כמו: פייסבוק, אתרי פוקימון ופורומים.

החלטתי להריץ עוד חיפוש קצר, אתם יודעים, בשביל הפרוטוקול, והנה מה שמצאתי כשחיפשתי את הערך "מפלצות כיס".

כפי שניתן לראות, האתר אומנם קם ב3 ביולי 2010 אבל הוא הצליח להתרומם לרמה מספקת רק בדצמבר 2011. את הפיק הראשון שלו האתר השיג באפריל 2013 ושיא כל הזמנים התרחש ביולי 2016. אני מקווה שנמשיך ככה. תודה ונתראה.

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. דווקא היה אפשר להגיד זאת לפני שפוקימון גו ייצא אבל כיום בגלל פוקימון גו וחזרתה של סדרת הטלוויזיה לארץ אפשר להגיד שהמותג היום נחשב לחזק אפילו יותר מבעבר

  2. לא יעזור תמיד אני אזכור את הילדות שגדלתי בה
    בתור ילד ונער מתחילת שנות 2000 עד 2005 שאלו השנים בעניי, היו השנים הזוהרות והטובות בעולם הצורה שנתפס פוקימון פה ובעולם. ולא יעזרו נתונים ולא בטיח אני תמיד יסתכל על פוקימון בעניים בעיקר בגלל תקופת הנוסטלגיה הילדותית הנפלאה שזכורה לי תמיד בראשי.

  3. פוקימון גו מבחינתי, הוא לא נתון לשימוש פה, כי אי אפשר באמת לקרוא לו משחק של פוקימון.
    אין בזה טריידינג (שזה אגב, הבסיס של הבסיס של המותג עצמו, לפני החלק של קרבות), אין באמת באטלינג (ג'ים פייטס לא נחשבים), אין מולטיפלייר ב*** וזו רק ההתחלה.
    רוצים לשמוע שניים שיסבירו את זה יותר טוב ממני? חפשו ביוטויב "Top geek" או "zoostudio" (לא מאשים אתכם אם אתם לא מכירים אותו, אבל הוא דווקא יוטיובר ישראלי ממש נחמד לדעתי ואני אוהב את הסרטונים שלו).

  4. הפוקימון פעם היה יותר טוב מxy אבל בגלל הפוקימון גו זה לא אומר שxy יותר טובהע מפעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *