סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה: התפתחות מגה היא דבר מרושע / סער גונן

אם קראתם את החלקים האחרון בסדרת הכתבות שלי בפינה "עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע", בטח ראיתם שהתפתחויות מגה קיבלו הגדרות פוקידע משלהם ומגה סלמנס מסוכן. אני חקרתי את חלק מההגדרות שלהם מתוך סקרנות, וגיליתי היום עובדה משמעותית במיוחד.

עד היום מה שאנחנו ידענו על התפתחות מגה זה שהיא גורמת לפוקימון המתפתח לפרוץ את גבולות כוחותיו, והיא מופעלת על ידי קשר מסוים עם המאמן. אבל היום אני אשנה לכם את דרך החשיבה שלכם לגבי התפתחות המגה. אני טוען שהתפתחות מגה היא רשע!

לפני שנתחיל, אציין שזוהי תיאוריה, מה שאומר ששום דבר פה לא אושר כאמיתי על ידי חברת פוקימון,

קודם כל, אתחיל ואומר שאין שום צורך בחברות או קשר מיוחד עם הפוקימון כדי לבצע התפתחות מגה. גם לא צריך לשחק בפוקימון אמי, ריפרש וגם לא צריך שהפוקימון יהיה שמח. כך שאם אתם משחקים במשחק מדור שש או שבע אתם יכולים לתפוס שארפידו לדוגמה ולפתח אותו ישר למגה שארפידו. ניתן לראות את זה גם בסרט "מגירנה והפלא המכני" שזה אפשרי לפתח פוקימונים כנגד רצונם.

אני טוען שאתם, כן, גם אתם – המאמנים הרגילים לחלוטין, עושים רע לפוקימונים שלכם כשאתם מפתחים אותם למגה.

קחו לדוגמה את מגה אירודקטייל, כשהוא כשמתפתח, הוא נהיה יותר אכזרי מאי פעם. אומרים שעודף האנרגיה שלו גורם לו לכאב. מגה אלקזם – כתוצאה מהתפתחות המגה, כל הכוח שלו נהפך לאנרגיה על-חושית, והוא איבד את כל הכוח בשרירים שלו. מגה קנגסקאן: הודות להתפתחות המגה, הילד שלה גדל. אבל מכיוון שהילד טוב רק בלחימה ולא בשום דבר אחר, האמא מרגישה לא בנוח לגבי העתיד שלו.

מגה שארפידו: התפתחות המגה גורמת לאינסטינקט הלחימה שלו להתפוצץ. הסימנים הצהובים שעל גופו הם למעשה צלקות מהיסטוריה ארוכה של קרבות. מגה סיזור: בגלל ההשפעות של התפתחות המגה, הצבתות שלו לקחו צורה יותר שטנית, וקורעות כל דבר שהן מרביצות לו לקרעים. האנרגיה העודפת ששוטפת את הפוקימון הזה גורמת לו להימצא בסיכון תמידי להתאמצות יתר. הוא לא יכול לקיים קרב מעל תקופות ארוכות של זמן. מגה גארצ'ומפ: הכנפיים שלו הופכים לחרמשים, מה שגרם לו להיכנס לזעם. הוא מניף את החרמשים שלו בפראות וחותך את הקרקע אתם.

תבינו, כל פעם כשאת מפתחים אירודקטייל, אתם מכאיבים לו. כל פעם שאתם מפתחים אלקזם אתם הופכים אותו לשביר. כל פעם שאתם מפתחים קנגסקאן, אתם לוקחים ממנה את הילד שהיא אהבה. התפתחות מגה הופכת פוקימונים להרסניים. התפתחות המגה היא דבר מרושע! אני לא חושב שמאמנים משתמשים בהתפתחות מגה מתוך נבזות, אלא מתוך חוסר ידיעה לתוצאות.

יכול להיות שזו הסיבה שאבני מגה בדרך כלל לא נמצאות בחנויות, וזו הסיבה שתכשיטי מגה (וביניהם אבני מפתח) הם פריטים נדירים, בגלל שהם אסורים למכירה ולשימוש? ואולי בגלל זה לא גילינו התפתחויות מגה חדשות בדור 7?

ספרו לי מה אתם חושבים בתגובות!

פוסטים קשורים

25 תגובות

  1. מזכיר את מה שקרה באנימה ללוקאריו של קורינה
    שהוא התחיל לאבד שליטה על עצמו ולהיות ממש תוקפני ויצא שהוא גם ניסה לפגוע פיזית גם בקורינה בסופו של דבר
    כלומר, אם הפוקימון לא רגיל לשינוי הזה ורואים שזה משפיע עליו לרעה אז למה להמשיך לעשות לו את זה? זה התאכזרות בסופו של דבר

  2. עובדה שגם ג'יימס מצוות רוקט כמעט פיתח את הגארצ'ומפ של פרופסור סיקמור למגה גארצ'ומפ בשימוש בטכנולוגיה של צוות רוקט שגרמה לגארצ'ומפ לסבול ובלי שום קשר איתו

  3. בסרט ה19 נעשה שימוש בטכנולוגיה שמאפשרת לפתח פוקימונים למגה בכפייה, ורואים שהיא מכאיבה מאוד לפוקימונים הללו. חוץ מזה, הגדרות הפוקידע לפעמים מטעות ואני די בטוח שמי שממציא אותן לא ממש חושב איך זה ישמע.
    בנוגע לאובדן השליטה… זו בעיה שהרבה סרטים, של פוקימון וגם לא של פוקימון, מציגים: יותר מידיי כוח, אם הוא מושג בבת אחת, עלול לגרום לזה שמקבל אותו לאובדן שליטה, אבל אחרי שמתאמנים ומתרגלים את הזה הסיכוי שזה יקרה קטן מאוד. במקרה של לוקאריו וקורינה למשל, אחרי שהם התאמנו והתחזקו הוא הצליח להישאר בשליטה. אני די בטוח שמקרה של פוקימוני מגה שמאבדים שליטה נגרם בעיקרו בגלל חוסר בתיאום בין הפוקימון למאמן, היות והתיאום הזה נחוץ בשביל האבולוציה (לא תיאום נפשי או רגשי, למרות שהם יכולים לעזור בזה, אלא פשוט תיאום מטרות, כי הרי בשביל לבצע התפתחות מגה צריך גם שהמאמן יחזיק צמיד/טבעת מגה עם קריסטל מגה וגם שהפוקימון יחזיק על עצמו את אבן המגה המתאימה. ולמי שטוען שפיתוח למגה גורם לפוקימונים סבל, הנה אמרה ידועה: מה שלא הורג אותך מחשל אותך. מניסיוני האישי, היא נכונה מאוד כשזה מגיע לכאב.
    שאלה קטנה: איפה אפשר למצוא את ההגדרות הללו?

  4. בשביל הומצאה הסיבה: "פוקימוני מגה חוזרים לצורה המקורית שלהם לאחר הקרב", זה יכול להיות רשע אם זה מגיע לידיים הלא נכונות. O.o .

  5. אבל יש היתפתחויות מגה שניגרמות משליטה של הפוקימון והמאמן .
    יש היתפתחויות מגה שניגרמות למרות שהפוקימון לא רוצא להיתפתח וזה בהחלת רשע אבל יש מיקרים שהפוקימון
    רוצה להיתפתח כדי לעזור למאמן שלו ולכן (דוגמה) איירודקטייל מוכן ליסבול כדי לעזור או להציל את
    המאמן שלו . ולכן אני לא קורא להיתפתחות מגה רשע עלא אם הפוקימון מיתפתח כנגד רצונו

  6. אבל… אבל… מגה גארדוויר?, מגה דיאנסי?, מגה אלטריה? אתן לא מנסות להרוג אותי… נכון?

  7. fire muse,אתה צודק. לכן לא מפתחים פוקימונים למגה בפזיזות.
    אני הפכתי את היקארי (הלוקאריו נקבה שלי) למגה רק אחרי שטיפחתי אותה מריאולו.
    חוצמזה,יש סיבה לזה שגארצ'ומפ התפתח רק מהאבן של הפרופסור:הם מחוברים.לג'יימס אין קשר
    אל גארצ'ומפ ולכן אין כמעט סיכוי שהוא יתחבר אליו…
    כמו שרואים בכל סרטון של התפתחות מגה:
    המאמן יוצר מגע עם אבן המפתח במקביל לפוקימון שיוצר מגע עם אבן המגה,ואז רואים חיבור בין שתי האבנים.
    חיבור שלדעתי מסמן את החיבור בין המאמן לפוקימון…

  8. אני משחק במשחק של פוקימון יש לי אבן מגה ויש לי צ'ארמיליון ורציתי שכשהוא יתפתח לצ'אריזארד אני יחפש אבן מפתח ויפתח אותו אבל עכשיו אני לא ממש רוצה.

  9. יש לי שני דברים להגיד, הראשון הוא שיש אבני מגה בדור 7 ויש לי מגה אלקזם ואפשר לקנות אבני מגה בחנות מיוחדת הדבר השני שרציתי להגיד הוא שלא בהכרח מגה התפתחות זה דבר מרושע בגלל שכש צ'ריזרד של טרבור התפתח מגה לא נראה כאילו כואב לו וגם שהצ'ריזרד של אלאן התפתח מגה בספיישל מגה התפתחות אז לא נראה כאילו כואב לו אבל באנימה כן נראה שהוא קצת סובל

  10. חח אני איתי מת על מגה התפתחות עד ששמתי את זה ואני חושב שאתה צודק

  11. האמת שכל הפוקימונים בסרט 19 נראו סובלים מאוד כשעשו להם גל מגה, ראו שזה היה נגד רצונם, וכשנשבר אבן המפתח של גל המגה כל הפוקימונים לא הבינו איפה הם, אז גל מגה בעצם מהפנט פוקימונים להתפתח למגה אפילו כשהם לא רוצים 🙁

  12. אני קורא לאבנים שהשתמשו בהן בסרט ה19 אבני מגה אפלות כי לא היה לפוקימון את אבן המגה המיוחדת שלו,זה מפתח כמה פוקימונים בפעם אחת, נראה שהפוקימונים סובלים מזה וכשאבן המגה האפלה נשברה גנגר לא הבין איפה הוא ורדף אחרי אלווה

  13. סער עבודה טובה תמשיך כך ? והפוסטים שלך מגניבים.
    בהצלחה ויום נעים לכם.
    — רשימת משחקי מחשב—
    1.אני אוהב משחקי GTA
    2.אני אוהב , gta san andreas
    3.Pokemon shuffle
    4.Gta vice city
    5.Need for speed underground 1 2 and most wanted 2005
    6. Gta 3
    7. ps1 ps2 games
    8. Super mario bros x is fan game
    9. ועוד…
    — זה כול המשחקים שאני אוהב אותם—
    תהנה מכל רגע סער!
    יש לי פייסבוק.
    ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *