סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: אתם עדיין חיים בסוף 2016?

איזו שנה זו הייתה, הא? אבל לפני שנסכם אותה, בואו נעבור על מה שקרה לנו בחודש האחרון.

אתמול התעוררתי ב4:20 אחרי 15 שעות שינה והתחוור לי שאנחנו בסוף 2016, והרגשתי צורך עז לסיים פרויקט נוסף באתר לפני שמחוגי הזמן יעברו ל2017, אז לקחתי את כל הסיקורים שהגיש לי המאמן הורוד לעונה העשירית של פוקימון ופרסמתי לכם 27 רשומות חדשות ביום אחד. תודה למאמן הורוד על המאמץ הרב. אני מעריך את זה מאוד.

לסיקור העונה העשירית לחצו על הלינק הבא.

אני מאמין גדול בכך שלא צריך לדחות דברים. כן, היו פרויקטים שיכולתי לשמור ל2017, אבל מה הכיף בזה? אז בנימה זו התחלנו לסקר את הפוקידע של הדור השביעי של פוקימון. הנה מה שפורסם עד כה: אינסינרוארטורקאטליטןדסידואיידארטריקסראולט.

המשכנו לפרסם לכם את מדריכי האתר: מדריך וידאו: פוקימון ירוק עלה רנדומייזר נאזלוק – פרק 22פרק 21פרק 20פרק 19. מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 34פרק 33פרק 32פרק 31. בואו נשחק פוקימון ירח! פרק 6פרק 5פרק 4פרק 3.

בפינת הבידור פרסמנו לכם החודש אין ספור תכנים. שאגלה לכם סוד קטן? עשיתי לי למטרה להפוך את ערוץ היוטיוב של האתר לבייבי הקטן שלי ואתם רואים שאני נוהג לפרסם סרטונים חדשים פעם בכמה ימים. מקווה שאתם נהנים. הנה כמה מהתכנים שפורסמו באתר במסגרת פינת הבידור: קרבות מן העבר: אש נגד סרנה, dorkly: המדריך לעבור את פוקימון סאן – חלק 4חלק 3חלקים 1 ו-2תארו את החיים שלכם עם מתקפה פוקימוניתמשחק: שנת 2016 הקטלנית – להרוג, להחזיר ולתת סדרה-בתASMR האחות ג'וי (אנגלית)דפי צביעה פוקימון דור שבע4,000 רשומות באתר: איך מכינים רשומות באתר פוקימון מפלצות כיס?בואו נַהֲגֶה את השמות של הפוקימונים בצורה נכונהטקס הדלקת נרות חנוכה פוקימוני (נוסח ספרדי), פינה מגניבה וחדשה שנפתחה לאחרונה באתר: פוקי-חידה: איזה פוקימון בא לביתה של לילי לשחק? וכמובן אי אפשר בלי להזכיר את המשחק שחגג 2000 סאבים לערוץ היוטיוב של האתר: משחק: מי רוצה להיות פוקימליונר? תודה לכל מי שלקח חלק בהכנת הפרויקט.

דברים שהגיעו לסיומם בסוף 2016 הם כמובן סדרת האנימה "דורות" והנה הפרקים שפורסמו במהלך דצמבר: הגאולההחקירה, היופי הנצחי, המלך חוזר. הסיפור של סנדסלאש (אוהד): סנדספייק. והסיפור "פוקימון במהירות החושך (איידן): פרק 89: נסיך קבצניםפרק 90: הבובהפרק 91: שחרור בלי ערבותפרק 92: הקופסה הסודיתפרק 93: אקס מאכינהפרק 94: הבקתה על החוף. תודה לאוהד ולאיידן על התרומה העצומה שלהם.

דברים נוספים שעשינו באתר זה לסקר את העונה ה20 של פוקימון: פרק 951 – מי אחראי על הביצה?פרק 950 – המשוטט בשוק – ליטןפרק 949 – טוגדמארו: מעקצצת ודוקרניתפרק 948 – פופליו, תעשה את הבלון הטוב ביותר שלך. פרסמנו גם דפי דמויות: דיליה קטצ'אם (עונת SM)הרפר ושרה (עונת SM)מיאו מצוות רוקט (עונת SM)האחות ג'וי (עונת SM)ג'יימס מצוות רוקט (עונת SM)ג'סי מצוות רוקט (עונת SM)

ולסיום, פרסמנו גם תכנים שונים ומגוונים, כמו: ערוץ הילדים ויס נפרדים, פוקימון הגיע למקדונלד'ס, וגו יגיע לסטארבקס!Poke'art / אורי – חלק 8עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע – 5 / סער גונן. תודה לאורי ולסער על התכנים שלהם.

אז זה היה החודש שהיה. אנו מקווים שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

דף הכנס באתרדף הכנס בפייסבוק | פייסבוק | יוטיוב | פליקס | מייל – צור קשר

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. שאלה שעסקה אותי באמת-זמן בפוקימון זה דבר מוזר
    למרות שחרשתם את זה כבר אבל,והיה אפשר לשאר שאש הוא כבר כבן 16 בערך,אבל אני לא התעניינתי בכל זה עד עכשיו,אפשר להסיק שסרנה ואש בערך באותו גיל,אך עבר תקופה ארוכה של 19 עונות שזה בערך כמה שנים כאשר אש יצא מפאלט ובחר בפיקצו עד שהגיע לקאלוס, שאש הגיע לקאלוס סרנה בת 10 וקיבלה פוקימון הראשון שלה,אבל בואו נלך אחורה בזמו למחנה של אוק,אש וסרנה נראים בני 5 פחות או יותר, אי לכך עד שאש קיבל את פיקאצו עבר כמה שנים,אבל סרנה גם גדלה כמה שנים,ועד שאש הגיע לקאלוס גם עברו כמה שנים, ואמרנו שאש קיבל את פיקאצו,בזמן שסרנה עדיין לא קבלה את הפוקימון.
    אז מה דעתך קורה פה?!

  2. הזמן הוא נושא מעניין בפוקימון. מצד אחד, אש מזהה שהוא ראה את הו-הו לפני זמן מה, כלומר זו המחשה שהזמן אכן עובר. מצד שני, אש חוגג לפיקאצ'ו את היום שבו הם נפגשו, מה שממחיש שעברה לפחות שנה מאז שהם נפגשו. ומצד שלישי, בעונת BW נאמר באופן מפורש שאש הוא עדיין בן 10. כלומר, יש הרבה שאלות ואין כמעט תשובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *