סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קיאווה / Kiawe

קיאווה הוא תלמיד בבית הספר לפוקימונים. הוא מתמחה ואוהב פוקימונים מסוג אש. יש לו משפחה גדולה הכוללת אחות – מימו, אבא – ראנגו, אמא – סימה, וסבא שהלך לעולמו. הוא עוזר בעסק המשפחתי – חווה – שם הוא עוזר לחלק חלב. במסגרת קבלת הפנים לכבוד אש, הוא משתתף בתחרות מירוץ טאורוסים ומנצח את אש. בהופעת הבכורה שלו הוא ניצח את צוות גולגולת באמצעות מתקפת זי. בעברו, הוא גבר על אחד מבחני האי ויקבל את הצמיד של סבא שלו ואת הקריסטל לבצע את המתקפה Inferno Overdrive. בפרק 30 הוא מקבל את פופליו של לאנה באופן זמני. בפרק 34 הוא לוכד את הפוקימון מארוואק אלוליאני. בפרק 41 הוא עוזר לסופוקלס ולצ'רצ'אבאג שלו לזכות במירוץ הצ'רצ'אבאג. בפרקים 51-54, הוא ושאר תלמידי בית הספר עוזרים ללילי ולגלאדיון להציל את לוסאמין אמם מאחיזת ידה של חיית האולטרה ניהילגו אשר חטפה אותה לחלל האולטרה. מאוחר יותר הוא גם מצטרף לקבוצת שומרי האולטרה. בפרק 70 הבעלים של נופש הקשת בענן מנסה לקנות את החווה של משפחת קיאווה, אך הוא לא נותן לזה לקרות. הוא נלחם נגדו ונכשל. בפעם הבאה שהוא נתקל בו, קיאווה מצליח לבצע את מתקפת הזי Inferno Overdrive ביחד עם מארוואק אלוליאני שלו והם מנצחים את המערכה. בפרק 87 שומרי האולטרה יוצאים למשימה במטרה לעצור את הפוקימון המסתורי ששואב אנרגיית אולטרה מכדור הארץ. בפרק 88 היצור האפל תוקף את לונאלה, והחבורה מנסה לעצור בעדו. אבל רק סולגליאו מצליח להדוף את היצור האפל, שנדבק אליו ובורח למימד אחר. בפרק 89 שומרי האולטרה נוסעים ביחד עם לונאלה לכוכב הלכת של פויפול, בעקבותיו של יצור האופל שמתגלה להיות נקרוזמה, שקיבל את הצורה הזו משום שהוא הציל את כדור הארץ. הם חושבים ששליחת מתקפות זי יעזרו לנקרוזמה לקבל את צורתו המקורית וזה בדיוק מה שהם מנסים לעשות. בפרק 90 כל תושבי אלולה שולחים אנרגיית אולטרה כדי להזין את נקרוזמה, על מנת שהוא יחזור לעצמו ויציל את הכוכב של פויפול, וזה בדיוק מה שקורה. בפרק 107 קיאווה ואש נחושים לאתגר את טאפו פיני לקרב וכשזה לא מגיע הם עורכים קרב. בתגובה לכך, טאפו פיני מעמידה בפני קיאווה מבחן שאם הוא לא יעבור אותו, אש ישלם את המחיר. הוא הולך לאי של טאפו להלה, נלחם מול ומרוויח את אבק הקשקשים. בסוף הוא מקבל את קריסטל הזי Flyinium Z, הוא עובר את מבחן האי והוא מבצע ביחד עם צ'ריזארד את המתקפה Supersonic Skystrike בפעם הראשונה. בפרק 123 אש, קיאווה וסופוקלס יוצאים למחנה אימונים, בסופו סופוקלס ו-ויקאוולט שלו מצליחים לבצע את המתקפה Savage Spin-Out. בפרק 129 קיאווה נלחם בבאטל רויאל ועולה ל16 הגבוהים. בפרק 131 קיאווה נלחם נגד אייסרולה בסבב השני של ליגת אלולה והוא מנצח אותה. בפרקים 133-134 קיאווה וסופוקלס נלחמים אחד בשני, קיאווה מנצח ועולה לשלב הבא. בפרקים 135-136 קיאווה נלחם מול גלאדיון ומפסיד לו. בסוף התוכנית קיאווה חושף שהוא רוצה להיות הקאהונה של האי, הוא מתחיל את הלימוד שלו תחת השגחתה של אוליביה.

בפרק 37 של עונה 23, אש וגו מבקרים באלולה והם פוגשים את הפרופסורים, את תלמידי בית הספר ואת הפוקימונים של אש. בפרק זה קיאווה נלחם מול גו בקרב פוקימונים, קרב שלא מוכרע.

בפרק 112, כל תלמידי בית הספר חוגגים את איחוד המשפחות של לילי, אביה מוהן ומשפחתם. מאוחר יותר נערך קרב באטל רויאל בין פרופסור קוקואי, אש קטצ'אם, גלאדיון וקיאווה, בו קיאווה מפסיד.

פוקימונים שיש לו:

טורטוניטור
טורטוניטור

הופעת בכורה: 
אלולה להרפתקה חדשה.

נתפס / התפתח:
 נתפס על ידי קיאווה לפני הפרק: אלולה להרפתקה חדשה.

מתקפות:
Shell Trap, Flamethrower, Dragon Tail, Shell Smash, Focus Blastמתקפות זי: Inferno Overdrive

אישיות:
קצת מגושם, ידידותי בסך הכל, חזק.

מארוואק אלוליאני
מארוואק אלוליאני

הופעת בכורה:
 רגע הכתרה של אמת.

נתפס / התפתח:
 נתפס על ידי קיאווה בפרק: רגע הכתרה של אמת.

מתקפות:
Flare Blitz, Shadow Bone, Iron Head, Headbutt, Bonemerangמתקפות זי: Inferno Overdrive

אישיות:
עקשן, אוהב לנגח דברים, מפתח יריבות עם כל מי שקורא עליו תיגר.

צ'ריזארד
צ'ריזארד

הופעת בכורה: 
אלולה להרפתקה חדשה.

נתפס / התפתח:
 נתפס על ידי קיאווה לפני הפרק: לקיאווה הצעיר הייתה חווה.

מתקפות:
Flamethrower, Slash, Fire Punch, Aerial Aceמתקפות זי: Supersonic Skystrike

אישיות:
משמש בעיקר כפוקימון רכיבה.

פוקימון זמני:

הפוקימון שהוא רוכב עליו במסגרת משימות שומרי האולטרה:

פוקימונים שהוא מיודד איתם:

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. ההתחלי שלו בטח היה ליטן, אבל הוא זרק אותו לרחוב ועכשיו הוא הליטל שאש דרך לו על הזנב.

  2. כן אבל שמתי לב שלסופוקלס, ללאנה, ולמאלו יש את אותו הסימן שיש לקפטני מבחן גם במשחקים וגם בסדרה.

  3. נראה לי שקקי לא מת על צ'אריזרד.

    קודם כל, הוא לא משתמש בו לקרבות.
    כשמוציאים פוקימונים לאכול, צ'אריזרד נשאר בפוכדור שלו ובוכה שהוא מת מרעב.
    נראה לי שזה ככה בגלל שהוא נחשב כפוקימון רייד, אבל הוא אמר פעם אחת לצ'אריזרד לתקוף (לא זוכר את מי).

    ואם צ'אריזרד עף למקומות ומיליון פעמים הוא סוחב קקי אנושי ומלא צנצנות חלב, אז מן הסתם שהוא גם יידע Fly ולא רק Flamethrower.

    נ.ב. אני לא קורא לו קקי כי הוא שחום, אני קורא לו ככה כי ככה קוראים לו ביפנית

    נ.ב.נ. שמתם לב שלצ'אריזרד שלו יש כמה חתכים בכנפיים?

  4. PokeShay- קיאווה כן השתמש בצ'ריזארד בקרב- הקרב נגד סופוקלס בליגת אלולה.
    ו'צאקיפ- תסתכל למעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *