סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סאגת זיר"ה: האם האתר נסגר ומה עושים עכשיו?

היי, אז קודם כל, אני רוצה להודות לכם על כל המיילים, הוואטסאפים וההודעות הנרגשות שלכם. שנית, זו לא מתיחה. ועכשיו ניגש לעניין – האתר לא נסגר! מה שזיר"ה ביקשו מאיתנו זה להסיר כל תוכן וידאו להורדה או לצפייה ישירה באמצעות רשת האינטרנט. כמו כן נאסר עלינו להפנות לקישורי צפייה בתוכן האתר. זה אומר שמדור ה-VOD יורד מן האתר. לצד זה, כל סיקור סרט, ספיישל ופרק באתר יהיה כעת בלי צפייה ישירה ובלי הורדה, לא בעברית ולא באנגלית. שאר פעילות האתר ימשיכו כרגיל. אם יש לכם שאלות, אשמח לענות עליהן.

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. מזל…
    למרות שזו תהיה מכה די חזקה לאתר עדיין יש את כל שאר הדברים
    אז ניצלנו!

  2. אני רק לא מבינה למה חיכית עד שהם ישלחו לך אזהרה? העובדה שהם חוזרים לשדר את הסדרה בארץ לא הייתה מספיק ברורה שכדאי להוריד את התכנים הללו? הם ממש וויתרו לך כאן, זה היה יכול להיגמר בהרבה יותר גרוע אפילו מסגירת האתר.

  3. אתה לא צריך להוריד את ה-vod של הסרטים או של הספיישלים כי הם לא משדרים אותם.

  4. רק אם הם יודיעו שהם בוודאות משדרים אותם תצטרך להוריד.
    נכון לעכשיו אתה צריך להוריד רק את הוי או די של הסדרה עצמה.

  5. אפשר להבין אותם, אי אפשא לצפוך מהם לשדר סדרה שיש את כל הפרקים שלה באינטרנט, באופן אירוני דווקא הדבר שחיכנו לו, החזרת פוקימון לארץ, הוא גם הדבר שהביא מכה כלכך חזקה לאתר.
    באופן אישי אני מאוכז כי הדבר שהכי אהבתי באתר נמחק, ואני מדבר על הספיישל מי רוצה להיות מאסטר ששודר בחנוכה, אני לא יודע אם אני יוכל למצוא את זה במקום אחר, אז יוסי אם תוכל לשלוח לי את זה במייל אני אודה לך

  6. לא נורא אני אפילו מכירנאתר אחר שבו יש פרקים אם הם היו שמים לב יש שם אפילו סרטים !!!

  7. חברים. זיר״ה הם לא גורם שלבד רוצה לסגור צפייה ישירה. הם חברה משפטית שעובדת כדי לאכוף זכויות יוצרים, אבל רק אם יש להם לקוח שמבקש מהם להתעסק בזה.
    כלומר, ערוץ הילדים פנה לזיר״ה בבקשה שימנעו מאתרים לפרסם את התוכן שהם חזרו לשדר.
    אני חושב שעדיין המצב די טוב, גם אם אנחנו לא יכולים להתמודד מול זיר״ה, אתרים כמו סדרות.טיוי נלחמו מול זירה והצליחו בזכות הכוח והתמיכה של הקהל בצפייה ישירה שלהם. הם יכולים להעלות את התכנים. אם תרצו לראות שוב פרקים שפספסתם, בטח תוכלו למצוא אותם שם.
    אבל, אתם לא צריכים לכעוס על זה שמונעים צפייה ישירה. ערוץ הילדים החזירו את פוקימון בעקבות ביקוש רב, למרות שהם הפסיקו לשדר את התוכנית, וגם דיסני, בגלל שהיא לא הייתה רווחית. אם אנשים רואים את הסדרה באינטרנט ולכן לא צופים בה בטלוויזיה, אז הם יפסידו ויפסיקו לשדר את הסדרה הלא רווחית.
    הם לא מבקשים ממכם כסף בשביל הסדרה (מעבר לתשלום על הערוץ), הם רק מבקשים שתצפו אצלם ולא במקום אחר, והם נאלצים להפעיל כוח כדי שזה ישתלם להם, אז אולי לא כדאי לזרוק עליהם המון כעס.

  8. מזל.. הם יכלו להפיל על האתר עונש רציני. אבל חבל שלא נוכל לראות את הVOD כבר. עדיין, יש את זה בכל מיני אתרים לצפיה שכן קנו את הזכויות.

  9. שניה היטמן אולי תשאל אם באמת אפשר לפחות את הסרטים?
    תכננתי לשבוע הבה כול יום סרט!!! חוץ מאלה שכבר ראיתי וגם באניתי עליכם בקטע של מגיראנה וולקאניון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *