סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פלרמו / Palermo

פלרמו היא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY. היא מפיקה ידועה ומלכת קאלוס לשעבר. יש לה מעורבות מסוימת בעלייתה של אריה לעמדת מלכת קאלוס. היא מלווה את תחרויות ההופעות של קאלוס והיא צופה בהתקדמות של סרנה לאורך כל העונה. בפרק 113 היא זו שחושפת שסרנה נפצעה בידה במהלך חצי הגמר והיא אומרת לה שהיא לא תצליח לבצע את ההופעה כמו שצריך, אבל סרנה מסרבת לוותר על החלום שלה. דבר זה קרה לפלרמו בעבר כאשר אריה נפצעה באופן דומה ברגלה. לאחר גמר התחרות היא מציעה לסרנה להיות המנטורית שלה, אבל סרנה מסרבת. אין לה פוקימונים.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. חייבים להיות לה פוקימונין הם פשוט עדיין לא נחשפו אין מצב שמשהיא שהייתה מלכת קאלוס היא בלי פוקימונים

  2. אנונימית- שמעי עבר הרבה זמן ולא רואים שיש לה פוקימונים אז אני לא חושב שיש לה

  3. אה, אני לא בטוח שזה מדוייק. היא הציעה לסרינה להיות המנטורית שלה ולאמן אותה, אבל הקאץ' זה שזה יפריד אותה מאש והחבורה, ובגלל זה סרינה סרבה, היא רוצה לגמור את המסע שלה קודם. פשוט גרמת לזה להיראות כאילו סרינה לא רוצה שהיא תהיה המנטורית שלה, והיא כן.

  4. ואני מסכים עם מה שיודר אמרה מקודם, לא הגיוני שאלופת קאלוס פשוט תיפטר מהפוקימונים שלה. היו חייבים להיות לה כאלה, ולא הגיוני שהיא נניח תשחרר אותם או משהו.

  5. מי שכתב לא הבין נכון כדאי שיראה את הפרק של הגמר של תחרות מלכת קאלוס סרינה ממה שהיא אמרה תחכה עם פלרמו בגלל שהמסע של סרינה בקאלוס לא נגמר אז היא לא יכולה שיהיה לה מנטור עד שתגמור את המסע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *