סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אלאן / Alain

אלאן הוא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY והוא גם הדמות הראשית מסדרת הספיישלים "התפתחות מגה". הוא מאמן פוקימונים שמחפש לנצח את כל פוקימוני המגה באמצעות מגה צ'ריזארד איקס שלו. בעבר הוא היה העוזר של פרופסור סיקאמור. לאחר זמן מה הוא התחיל לעבוד אצל לייסאנדר מצוות פלייר, מאחר והוא נתן לו את אבן המגה, טבעת המגה ואת ההבטחה שהוא רותם את האנרגיה של התפתחות מגה למטרות שלום בלבד. מדובר בבחור רציני מאוד, אין לו חוש הומור, והוא מאמן פוקימונים די קשוח. יש לו צד רגיש שנזקף אך ורק לזכותה של חברתו למסע, מאירין. הוא מנסה להציל את הפוקימון שלה, צ'ספין, שנפל לתרדמת לאחר שנכנס לתוך ניסוי של צוות פלייר. בפרק 106 של עונת XY הוא נלחם נגד אש קטצ'אם בקרב פוקימונים ומנצח אותו. בפרק 116 אנחנו מגלים שיש לו את הפוקימון מטאנג. בפרק 123 אנחנו מגלים שהוא אוסף תגים. הוא משתתף בטורניר ליגת קאלוס, שם אנחנו מגלים שיש לו את הפוקימונים: צ'ריזארד, מטאגרוס, בישארפ, טיירניטאר, אנפזאנט, וויבייל. אלאן פוגש את אש קטצ'אם בגמר הליגה ומנצח אותו. הוא אלוף טורניר ליגת קאלוס. במלחמת קאלוס הגדולה הוא מבין את הטעות שהוא עשה בכך שנתן מידע רב ערך ללייסאנדר. בעידודו של אש, אלאן מחליף מחנה ונלחם נגד צוות פלייר. בסופו של דבר, הוא מציל את צ'ספין של מאירין ביחד עם אש. לאחר המלחמה הוא נשאר עם פרופסור סיקאמור בקאלוס על מנת לחקור את תופעת המגה.

אלאן לאחר הזכייה בטורניר ליגת קאלוס
אלאן לאחר הזכייה בטורניר ליגת קאלוס

בפרק 109 של עונה 25, אנחנו מגלים שאלאן הוא בדרגת מאסטר באליפות העולם של פוקימון, בדירוג השישי, מה שהופך אותו למאמן היחיד שאינו בדרגת אלוף שנמצא בטורניר המסכם. בפרק 115 הוא מתייצב לצד שבעת המתמודדים האחרים, והוא פוגש שוב את אש קטצ'אם, דיאנתה, סטיבן ואיריס. הקרב הראשון שלו הוא נגד לאון, ולמרות שהוא מנסה את ההכי טוב שלו, הוא מפסיד ללאון ומודח מהתחרות. הוא צופה בשאר הקרבות כקהל מן המניין.

פוקימונים שברשותו:

(מגה)

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. אין באדאסס יותר ממנו. תודה לאל לאש יש יריב נורמאלי בסדרה.
    אבל לגבי האישיות של צ'אריזארד, אפשר לראות שצ'אריזארד אוהב אותו שזה הדדי, (בפרק הראשון הוא מאכיל אותו וזה) אבל הוא בהחלט יודע לומר לו מתי הוא חושב שמה שהוא עושה לא בסדר. (כמו כשהוא התנגד לזה שאלאן דחה את מארין בספיישל 4)
    והאישיות של אלאן, תוסיפו שהוא בעיקר מרחיק מעצמו אנשים שהוא אוהב כדי להגן עליהם.

  2. ושנורא אכפת לו ממארין כי הוא פאקינג השתגע כשהיא בכתה והוא מחפש תרופה לצ'ספי שיצא מהוקמה כדי שהיא לא תהיה עצובה.

  3. אחי הם לא כותבים את המתקפות שהוא יודע, הם כותבים את כל המתקפות שהוא השתמש בהן.
    הוא מחק כנף מתכת בשביל אגרוף רעם אוף סקרין.

  4. זו רק אני או שהרגע שהוא השתגע זה הרגע שפוקימון הראו לנו שהם אנימה אמיתית עם חתיכת אפקטים!!הרגע הזה כל כך באדאס שהוא מתחרה עם התפתחות אש גרנינג'ה והתפתחות המגה של צ'ריזארד ורד.אבל לגבי האישיות התפתחות מגה זה לא נחשב.אי אפשר לדעת כל כך הרבה על מגה צ'ריזארד אבל אפשר לומר שהוא קצת פחות רציני מאלאן אבל הוא רציני באותה מידה כמוהו כשהם נלחמים.מה שכן זה שהוא מוציא את החלק הטוב של אלאן והוא אחת הדמויות היחידות שאלאן ממש נחמד אליהם

  5. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    התמונה שהשתמשת בה של אלאן מסתכלת לנשמה שלי וזה מפחיד רצחץץץ

  6. מתערב על מאה שקלים שבפרק עם הקרב הסופי נגד צוות פלייר (או כמה פרקים לפני זה), אלאן יבין שליסאנדר שיקר לו והשתמש בו בתור כלי משחק (כמו שג'ובאני עשה עם מיוטו) ויערוק נגדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *