סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חדשות פוקימון 15.9.2015

שלום רב!

– – – – –

פוקימון XY וZ

אתר טוקיו TV יצר מיני אתר לעונה החדשה של פוקימון. שמה הוא פוקימון XY וZ (ובאנגלית: Pocket Monsters: XY & Z). שם נחשפו כל מיני פרטי מידע: יש כמה צורות לזיגארד – תא זיגארד, ליבת זיגארד, זיגארד 10%, זיגארד 50%, וזיגארד מושלם. בנוסף לכך, יופיעו בסדרה צוות פלייר ואלאן, הזכור לכולנו מהספיישלים של "התפתחות מגה". אם זה לא מספיק אז פרוגאדיר של אש קטצ'אם יתפתח לגרנינג'ה והוא יקבל צורה חדשה תקרא "אש-גרנינג'ה" (Ash-Greninja).

טריילר:

אתר: http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/pokemon_xyz/index2.html

– – – – –

נשיא חדש לנינטנדו

טאצומי קימישימה, נשיאה לשעבר של חברת פוקימון ארה"ב ונינטנדו אמריקה, נבחר להיות הנשיא החדש של נינטנדו. הוא מחליף את סאטורו איוואטה, נשיאה הקודם של החברה שנפטר ביולי 2015 בשל מחלת הסרטן. קימישימה נבחר להיות חבר בהנהלת פוקימון בסוף שנת 2000. לאחר מכן הוא הפך להיות נשיאה של חברת פוקימון ארה"ב בשנים 2001 עד 2002. בשנת 2002 הוא הפך להיות נשיא של נינטנדו אמריקה, שם הוא עבד עד 2006. ב2006 הוא הפך להיות יו"ר והמנהל של החברה, והוא נשאר בתפקיד זה עד 2013. לאחר מכן הוא הפך להיות מנהל בפועל של נינטנדו. ב2014 הוא הפך להיות אחראי למחלקת משאבי אנוש בנינטנדו. בספטמבר 2015 הוא ימונה לנשיא החברה.

– – – – –

יחי המלך מיוטו

שלושה רקעים חדשים יצאו לנינטנדו 3DS באירופה ב18.9.2015. שניים מהם יצאו בעבר ביפן, והשלישי הוא חדש לחלוטין. הראשון מביניהם הוא "פוקימון: פיקאצ'ו מרקד", אשר מציג קבוצה של פיקאצ'ו מרקדים על גבי במה. הנעימה היא של "ריקוד פוקימון". והרקע יעלה €2.49/£2.29. השני הוא "פוקימון: הקול של פיקאצ'ו", כאשר הוא מציג כמה סוגים של פיקאצ'ו וכאשר נעים על גבי המשטח, שומעים את הקול של פיקאצ'ו. הנעימה היא של "דרך 1" ממשחקי "פוקימון XY". העלות של רקע זה תעלה €2.49/£2.29. השלישי הוא של מיוטו והוא נקרא "פוקימון 151". הוא יעלה €1.99/£1.79.

– – – – –

גולדאק סוף סוף בצבע זהב

מספר קלפים נחשפו מהסט "פריצת דרך" (BREAKthrough) של משחק הקלפים של פוקימון. מדובר בסט השמיני של סדרת XY והוא מציג פוקימונים כמו זרניאס ואיוולטל.

איוולטל – 130 חיים / סוג אופל / יכולת Fright Night – כל עוד זה הפוקימון הפעיל שלך, אין לקלפי אייטמים שום אפקט / מתקפת Jet Black Spear – עושה 60 נזק; בחר אחד מפוקימוני הEX שנמצאים על הספסל של היריב שלך, ועשה לו 60 נזק / חולשה: ברק (X2) / חסינות: לחימה (20-) / מחיר החזרה: 2.

זרניאס – 120 חיים / סוג פיה / פוקימון בסיס / מתקפת Rainbow Force – עושה נזק של 10+; המתקפה עושה 30 נזק יותר על כל סוג פוקימון שיש לך בספסל / מתקפה Power Creation – עושה 80+ נזק; אם הפוקימון אוגר חיים במהלך התור הזה, המתקפה הזו עושה עוד 80 נזק / חולשה: מתכת (X2) / חסינות: אופל (20-) / מחיר החזרה: 2.

מלבדם יש כמה פוקימונים שמקבלים אלמנט חדש במשחק והוא נקרא "פריצת דרך". זו אומנם לא התפתחות נוספת ולא מגה, אבל זה כן שלב חדש במשחק שנותן יותר כוח, חיים ואפשרויות לפוקימונים קיימים. ביניהם ניתן לראות את גולדאק, מארוואק, ופלורגס.

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה רבה!

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. אז הקלפים כולם ממש מגניבים זארניאס יראה פחות משחק אבל גם יבאלטל לא משהו אבל הוא שימושי כול הברייק אדירים הפלורגרס פחות אבל השניים האחרים אדירים
    הפריצת דרך היא כמו לבל אקס הישן תודה רבה

  2. זה מתחיל עם אש-גרנינג'ה, זה ימשיך לכל ההתחלתיים, ובסוף כל הפוקימונים יהיו מטומטמים ויהיה להם יותר מזל משכל.

  3. תודה על הסיקור, אתם לא מפספסים שום דבר. אתם יודעים, יש גם פריצת דרך לזורוארק, צ׳אסנוט, נויברן, וראיצ׳ו.

  4. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    וגם, מגה ספטייל! איך אתם לא שמים לב לזה?! דרך אגב, למישהו יהיה איוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *