סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מגזין קורוקורו חושף צורות חדשות לזיגארד!

מגזין קורוקורו שם סוף לשמועות וחושף את הצורות החדשות של הפוקימון האגדי זיגארד. הצורה שאליה התוודענו עד כה נקראת מהיום זיגארד 50% ויש לה רק מחצית מהכוח. מלבד צורה זו, נחשפה גם אחת חדשה בדמות של כלב והיא נקראת זיגארד 10% ויש לה כוח של עשרה אחוזים בלבד. אומרים שיש לצורה זו שיניים חדות ומהירות גבוהה. עוד צורה חדשה היא של הענק, שמשויכת באופן סופי לפוקימון זיגארד ולה קוראים הצורה המושלמת. מדובר בפוקימון השיטה, הוא נישא לגובה של 4.5 מטר והוא שוקל 610 ק"ג, והוא שומר על הסוגים שלו: דרקון ואדמה. אומרים שצורה זו עוקפת גם את זרניאס וגם את איוולטל בכוחותיה. לסיום, הצורה הבלתי מוסברת שהופיעה עד כה היא גם זיגארד אבל רק בצורת הגרעין.

עוד דבר שנחשף במגזין החדש זה שפרוגאדיר של אש קטצ'אם צפוי להתפתח לגרנינג'ה ולענוד צורה שתואמת את בגדיו של אש.

פוסטים קשורים

33 תגובות

  1. זה מטורף! אבל לדעתי גם קצת יותר מדי, אבל עכשיו יהיו חייבים לשחרר פוקימון Z! יש! זה יהיה נהדר. ולמה למען השם יש לו צורה של כלב?

    ועוד דבר נחמד מאוד זה שבתמונה השנייה אפשר לדעת למי שייך כל פוקימון חוץ מהמגה ספטייל, אז קבלו את השישייה של אש:

    גרנינג'ה, טאלונפליים, מגה ספטייל, פיקאצ'ו, האלווצ'ה ונויוורן!

  2. לא כתוב שום דבר אין הכרזה על משחק
    ובמפורש הם אמרו שלא יהיה פוקימון Z
    אולי יהיה פוקימון XZ YZ

  3. א. הם כתבו XYZ כנראה משחק אחד שנקרא XYZ, אזזזזז…
    ב. 50% נראה כמו מריחואנה, צורת הגרעין נראית כמו מה שאתה רואה אחרי שעישנת את 50%, 100% נראה כמו השוטר שקלט שעישנת את המריחואנה, ו10% נראה כמו הכלב שלו.
    ג. יפית

  4. אנשים! כבר ראיתי את זה בסרבי, אבל זה עדיין אדיר לא פחות! אני לא יכול להפסיק להתלהב!
    אבל הנה כמה תשובות למי שלא הבין למה יש צורה של כלב והכל:
    הצורה הענקית מבוססת על הל, הבת של לוקי במיתולוגיה הנורדית וצורת הכלב מבוססת על הכלב שלה. הצורה שאנחנו מכירים ואוהבים מבוססת על נידהוג, יצור שיש לו קשר להל, לעץ החיים וליצורים שאיוולטאל וזרניאס מבוססים עליהם. לגבי הבלוב והכל אין לי מושג. מה שכן, אני משוכנע שהמגה ספטייל יהיה של שוטה/סקוטי/סוייר/איך שלא קוראים לו. והפוסטר הזה? זה הפוסטר לעונה החדשה של האנימה, שתיקרא פוקימון אקס וואי וזי. הפרק הראשון של העונה יהיה פרק כפול באורך של שעה והוא ישודר ביחד עם הספיישל הרביעי של מגה התפתחות, לו אני כבר לא יכול לחכות. כל הקטע הזה ישודר בעשרים ותשע באוקטובר, נדמה לי.

  5. BlazeRedCharizard – מגניב! לא ידעתי! אני מכיר את המיתולודיה הנורדית, אם אני לא טועה הל היא ענקית חצי חייה חצי מתה ששומרת על הלהיים שהוא אחד מתשעת העולמות הנורדיים, נידהוג מסביר לגמרי למה הוא מסוג דרקון ואדמה כי נידהוג הוא דמוי דרקון וחי באדמה מתחת לעץ ומנסה לחרסם את השורש של יגדראסיל (עץ החיים)! על יגדראסיל יש גם עיט עצום שרואה הכל (יוולטואל) שעל הראש שלו יש נץ שרואה את מה העיט לא מצליח לראות וליד העץ יש גם ארבע איילים שניזונים מקליפתו (זרניאס), והוא עץ החיים אז מן הסתם שהיוצרים המבוססים עליו יהיו השולטים על החיים והמוות.

  6. Hit Man – אני לא שמעתי על הכלב אבל אם מעניין אותך אז ללוקי יש שלושה ילדים – פאנריר (זאב ענק) יורמונגנד (נחש מים עצום שמקיף את העולם) והל, אודין מלך האלים ציווה עליה לשמור על המקום שנמצא בתחתית התהום האין סופית, העולם שעליו הולכות הנשמות האומללות שלא מתו מות גיבור או צדיקים.

    ועוד משהו מדהים שאם מסתכלים על החזה שלו מצד אחד אפשר לראות אדום שכנראה מתייחס ליוולטול ובצד השני כחול שמתייחס לזרניאס, זה מושלם בגלל שהל היא חצי חייה וחצי מתה והם הפוקימונים של החיים והמוות, מדהים!

    אני יכול לעשות כתבה על זה.

  7. לך על זה! מבקש להוסיף מקורות, תמונות וסיקור מלא של 5-6 פסקאות מלאות. אתה יודע את המייל שלי.

  8. רגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
    יש מצב שמאי תחזור?!
    נראה מגה בלייזיקן?!
    אולייייייייייי
    אניייייייייייייייייייי אמותתתתתתתתתת היוםםםםםםםםםםםם וזהווווווווווו
    גם פרק חדש של מי ליטל פוני וגם מאי חוזרת!!!!!! סתם אני לא סובלת את מאי אבל עדיין זיגארד יא אדיר 5 צורות בסרט, כמו דיאוקסיס 2 רק יותר חזק. ומגניב. ועם סוגים טובים יותר.

  9. LB כמו שכבר הבנת מהתגובה הקודמת שלי אני גם יודע לא מעט על המקור של זייגארד ואשמח לכתוב איתך ביחד את הכתבה הזאת, ולחקור עוד על המקור שלו. תודיע לי אם בא לך.

  10. דרך אגב, ידעתי גם חלק מהמידע שאתה כתבת, פשוט החלטתי שהוא קצת פחות חשוב, ולא רציתי תגובה מגודל עצום.

  11. זיגארד לגמרי מבוסס על שלושת ילדיו של לוקי. רק ממש מוזר בעיניי שזיגארד 50% נראה הרבה יותר חלש מזיגארד 10%, וגם נראה הרבה פחות דומה לשאר.

  12. אחי לוקי קיים גם שם, אבל הוא לא דמות שהומצאה במיוחד לסדרה, הוא מבוסס על הדמות לוקי במיתולוגיה הנורדית האמיתית. ודרך אגב היטמן, הנה קישור לסרטון בו מצאתי את רוב המידע שלי:
    https://m.youtube.com/watch?v=OsL6aTvvNhg
    ואם לא אכפת לך, הייתי רוצה לשתף פעולה עם LB בכתיבת הכתבה (אם הוא גם יסכים, כמובן)

  13. אני אהבתי את הקשר בין הצורות ואת האגדה שהן מבוססות עליה.

    ויש לי רק שאלה אחת: אם זיגארד 100% הוא המושלם אז למה דווקא 50% מופיע בפוקידע?

  14. Hit Man – אני חושב שזיגארד המושלם יהיה שילוב של זיגארד עם הכוחות של זרניאס ויוולטואל. (בגלל האדום והכחול)

  15. ידעתי! ידעתי שלאש יהיה מגה ספטייל! זה היה ברור כי היה צריך להזכיר את הואן באיזשהי דרך! ואני מתה על הספטייל הזה! הוא ההתחלתי האהוב עליי מהואן (למרות שרוב הזמן אני באמת אוהבת את סוגי העשב)

  16. וואו LB וBlazeRedCharizard אין לי מילים אם תעשו כתבה ביחד. כמעט כל עמודה שהיטמן עושה אתם מגיבים ומגיבים ויש לכם גם ידע ואין לי מילים (למרות שכתבתי מילים XD) ואני ממש ממש אשמח עם תעשו יחד כתבה

  17. וואו זה כל כך הרבה דברים
    לעונה החדשה יקראו XYZ
    יהיה שם את זיגארד 10% (שצריך להיות יותר אחוזים) וגם 50% וגם רגיל וגם מושלם.
    גרנינג'ה של אש יהיה עם עיצוב מיוחד שלא מזכיר לי את אש.
    אלאן יהיה גם בעונה ובטח אש וקלמונט וסרנה ובוני יעזרו לו במה שהוא עושה.
    ובאמצע יש אבן ורודה זוהרת ענקית יאי!

  18. סוף סוף, זה אות הפתיחה של ההמתנה עד שיצא פוקימון z עכשיו רק ניתן לקוות שיצא מהר. ושסוף סוף יקנו לי נינטנדו 3ds (רמז רמז, אמא)

  19. LB, אולי לא ראית את התגובה הקודמת שלי, אז אני שואל שוב, רוצה לעשות את הכתבה הזאת יחד?

  20. הא דיט.. לגבי לוקי.. חשבתי שאני מחדש…אבל ראיתי שכבר כתבו את זה כאן.
    ראיתי את זה בסרביי וזה ענק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *