סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: אם אני לא חוזר תוך חודש ימים… חכו יותר!

אלוהים שישמור, כמה כאב ראש היה לי בחודש האחרון מהפרישה הזו. אם הייתי יודע שזה יהיה ככה, מעולם לא הייתי עוזב. דמיינו לרגע שאני גולש בפייסבוק ואז מישהו פונה אלי: "למה פרשת?". אני מחליט לעבור לסקייפ ומישהי אחרת שואלת: "מתי אתה חוזר?". בשלב הזה אני אומר לעצמי שהחיים האמיתיים בטח יתנו לי מנוחה מכל החקירה הזו, והלכתי למופע היאבקות וגם שם: "למה האתר שלך לא עובד?" זה נמצא בכל מקום!

אז כן, פרשתי, וכן, אני סוג של השלמתי עם זה, אבל אז הבנתי שהאתר הזה הוא יותר מסתם עוד מדיום באינטרנט. אנשים נקשרו אליו, אנשים מצאו בו עניין, ובעיקר, אנשים הגשימו את הפוטנציאל שלהם בזכות האתר הזה. יש המון דוגמאות שממחישות את זה, החל מערוץ היוטיוב של רז, דרך המינוי של דב לדובר הקהילה, ועד להרמת המודעות לנושא של פוקימון בארץ. וזה מה שגרם לי לחזור!

אני יודע שבנוסף לאנשים שרוצים לראות את האתר הזה ממשיך ומתקיים, יש גם לא מעט שונאים שלא ממש אוהבים אותי, את העשייה של האתר או את מה שהוא מייצג. אבל אני מאושר לבשר להם שיאזרו בסבלנות, כי יש עוד הרבה דברים שעלינו לעשות לפני שאנחנו סוגרים את הבסטה.

אז בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שדאג, תמך ואמר מילה טובה. אני כנראה הייתי במקום לא טוב וכעת אני מבין שפרישה לא תהפוך את המצב לטוב יותר. ובנימה זו, אני רוצה להודיע שאומנם האתר יחזור להיות פעיל, אבל הוא לא יהיה פעיל באותה מתכונת כמו מקודם. אני אומנם אפעיל את האתר, אבל הוא יהיה הרבה יותר רגוע מבחינת פרסומים. בראש ובראשונה כדי לאפשר לי לחיות את החיים, ושנית כדי לתת לכל רשומה את הבמה הראויה לה.

הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה לתרגם את "התפתחות מגה 3" שתפורסם ב25.8.2015, מה שתהיה רשומת התוכן הראשונה שעולה לאתר בדיוק חודש ימים לאחר הפרישה, ואז גם אולי אחזור לתרגם את המנגה של האתר, ולאחר מכן, אולי אפרסם מדריכים, ופוקידע ושאר השטויות האחרות שעולות פה מדי פעם. אם כל זה נשמע לכם טוב ואתם רוצים לקחת בזה חלק, המייל שלי תמיד פתוח להצעות, כתבים ורעיונות.

פוסטים קשורים

40 תגובות

  1. האתר הזה הוא קהילה גדולה. כבר מהרגע הראשון שבאתי לכאן הרגשתי בניצוץ המיוחד שהיה לאתר הזה.
    בים תמיד יש תקןפות שהגלים שלו גועשים ועזים, וימים שהוא שקט ורגוע; זה אומר גם כשהקהילה מפסיקה להיות פעילה, אי אפשר סתם ככה לנטוש אותה. הים תמיד יהיה קיים, אלא אם כן יהיה משבר חמור שבו כל המים מכדור הארץ ייתיבשו, אבל זה כבר סיפור אחר.

    בכל מקרה, אני שמחה שהאתר לא שבק חיים, גם אחרי שהייתי בטוחה שהוא לא יחזור. חשבתי כך כי יוסי הוא בחור ישר אחרי הכל, אם הוא לא הרגיש בנוח יותר באתר, זכותו המלאה.
    אני רק עכשיו קלטתי עד כמה שהוא היה גדול(כן יוסי אני מדברת אליך! DONT TAKE IT THE WORNG WAY PLEASE). אני יכולה להשבע שראיתי שבסביבות 100 אנשים אוהבים ותומכים בקהילה הזאת, ותומכים גם בך יוסי.
    אני באמת, באמת, מכל הלב שלי, שמחה לראות שחזרת 🙂

  2. אני שחמה שחזרתה אתה צודק אתה לא חייב לתקן כול הזמן אתה יכול להתקן מתי שבא לך וכנל גם לחיות את החיים…
    אתם חייב גם לשתחרר ולא להלחץ את עצמך עם הרבה דברים…
    אנשים ממש רצו אותך אני אמרתי לעצמי רוצה לפרוש זה בסדר רק שימצא מחליף ותעצבנתי שאתר לא פועל בקיצור תשאר איתנו והם אי פעם תרצה לשתחרר תביא מחליף ועל תתן לקהילה ליפול..

  3. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    ששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    האתר חוזר!
    תודה יוסי!!!!
    עשית לי את היום!

  4. במובן מסוים ההית צריך את ההפסקה הזאת בלי זה לא ההית לא יודע ואם לא פרשת ההיית מרגיש את מה שהרגשת כשפרשת והיית אוהב להעלות דברים אבל עכשיו הבנת אני שמח שעשית חושבים בראש והגעת להחלטה
    אגב מחכה לכנס מפלצות כיס 3

  5. תודה לאל!!! יוסי שב הבייתה!!!!ההלויה!!! ידעתי שהיום הזה יגיע. אני שמח שזאת ההחלטה שלך יוסי. 🙂

  6. יוסי אני ממש שמח שאתה חוזר בזמן שלא היית פעיל נעלם לי מלא ידע בפוקימון ולא היה לי חשק לשחק בפוקימון כי לא היה לי "מדריך" שדרך האתר יעזור לי לכולם וישמח אותנו אז אולי הקישור הזה ישמח אותך חחח https://www.youtube.com/watch?v=-0YHvu3h4tI

  7. תודה רבה לכולם! אומנם זה נשמע קצת מוזר, אבל המילים שלכם באמת מחבקות, ממלאות אותי וגורמות לי להבין שהכל יהיה בסדר! אז הסבב הזה מוקדש לכם!

  8. אני שמח, אני ממש נקשרתי לאתר, בחודש האחרון הייתי באינטרנט ועשיתי דברים אבל בשום מקום לא הגבתי, דיברתי או הרגשתי חלק מלק מקהילה, אני באמת אוהב את האתר הזה ואם צריך עזרה במשהו אני כאן בשבילך.

  9. תרגיש בנוח להיות פעיל מתי שבא לך לא יכעס עם יהיה יתקון פעם בחודש כי גם לך יש חיים אתה לא חייב להיות פעיל הרבה כי זה לפעמים מעייף לעשות הכול לבד 🙂
    תביא צוות חדש נסה למצוא דרך שתוכל להיות פעיל וגם לנוח ולחיות את החיים….
    והם תפרוש אי פעם(חס וחלילה)תביא מחליף ומשהו שיעשה הכול במקומך כאילו שזה יקרה בחיים לא…
    יוסי אוהבים אותך ומקבלת כול החלטה שלך..

  10. ווואו, נכנסתי לאתר כדי לתת לך תגובה מרגשת על כך שאתה חשוב לי ולכל כך הרבה אנשים, וכמובן על זה שגם שלא העליתי תגובות זה לא אומר שלא הייתי באתר, אבל…

    פתאום, נכנסתי לאתר, והמודעה שאני רואה היא שאתה חוזר!!!
    זה ריגש אותי והציף אותי בשמחה לראות שהאתר האו באמת חשוב למלא! אנשים! בזכותך!

    בכל זאת אם אתה רוצה עכשיו שאני אכתוב תגובה שתמלא את העיניים שלך בדמעות,
    אתה מוזמן לכתוב לי ואני אשתדל לרשום לך…. ( :

    שמח שחזרת,

    נ.ב מקווה שחזרת כי אתה באמת רוצה ולא כי ביקשו ממך…. ב
    כל זאת אני אוהב אותך ואת האתר כולו!!!…

    היי אנשים, זוכרים אותי??? או שהספקתם לשכוח?!

  11. היט שלנו חזרררררררררררררררררררר
    הטמן שלנו ולא ניתם אותו!
    הטמן שלנו ולא ניתן אותו!

  12. ידעתי שתחזור! 🙂
    כשהאתר לא היה פעיל נכנסתי אליו פחות אז סליחה שלא ראיתי והגבתי פה קודם…
    אני שמח שאתה צריך להתאמץ פחות עכשיו ואולי אני אעזור בסיקורי הפרקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *