סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה – פוקימון בגישה קצת שונה / דניאל

שלום לכולם, כאן דניאל (Mitsuyo). אני אחד ממייסדי פורום Banditto. זו הפעם הראשונה שאני כותב כתבה לאתר, וזהו כבוד גדול בשבילי לעשות זאת. באתי לדבר אתכם היום על משהו מאוד חשוב. נתינה.

כן, זה קצת לא קשור לפוקימון, אבל זאת תכונה וגישה מאוד טובה ומוערכת, שבלעדיה העולם לא היה נראה כפי שהוא. כשבן אדם נותן מעצמו ועושה דבר למען חבר, קרוב משפחה, או אפילו סתם בן אדם הנזקק לעזרה – בלי לבקש תמורה – זאת נתינה אמיתית. לא צריך הרבה, רק את הכוונה.

נתינה יכולה לבוא בשלל צורות ודרכים: מילה טובה, דבר מה עם משמעות, חיבוק, ועוד הרבה דברים. כל אחד לפי המצב שלו ועם רמת הנוחות שלו. לא כולם מסוגלים, וזה גם מובן, הרי הכל נובע מאופיו של האדם.

ההרגשה הטובה מגיעה כשהצד המקבל שמח. אין דבר טוב יותר כשנותנים למישהו חשוב. כשנותנים לאמא פרח ליום הולדת, כשמציירים לאבא ציור, או כשאומרים לחבר/ה "אני אוהב/ת אותך". זאת הרגשה נפלאה לראות חיוך על פניו של הצד המקבל.

למה כל החפירה הזאת? יוסי בזמן האחרון מרגיש שהדברים שהוא עושה למען הקהילה עוברים כהרף עין. בתגובות יש ריבים, בכנסים יש לכלוך, וההשקעה שלו לא מוערכת. אני מבין אותו לגמרי, גם אני מבואס מדברים כאלה ואחרים, שקורים גם בבנדיטו לפעמים.

אבל ברגע שזה מגיע לעשייה של יוסי, זה באמת לא מובן מאליו וההשקעה הענקית שהוא נותן היא באמת מעל ומעבר לכל מה שאחרים עשו. אתם יכולים לראות את ההתקדמות שהאתר הזה עשה בחמש שנים, משהו ששום גוף/אתר/אדם אחר לא עשה בתקופות ארוכות יותר והם היו עם הרבה יותר אנשי צוות.

זאת גם הסיבה למה זה פוגע בו יותר מכל אדם ממוצע וזאת לדעתי הסיבה שהוא פרש מניהול. הדבר היחידי שאני חושב שיעזור זה אם נבהיר לו עד כמה אנחנו אוהבים את העבודה שהוא עושה (ושוב, זה עלה בשיחה שהייתה לי איתו בחתונה של פרדי, ודרך אגב, מזל טוב!) על ידי מילה אחת: תודה.

יוסי נותן מעצמו הרבה מעבר למה שאתם מודעים ורואים את זה בכנסים השונים ובאתר. יוסי, פרדי ואני עושים הרבה דברים עם גורמים שונים מאחורי הקלעים כדי לנסות לשפר את מעמד הפוקימון בארץ. ויש גם את עובדי החנויות פריק ונקסוס שעוזרים. הכל בא מרצון טוב לשפר את מצבם של חובבי הסדרה, המנגה, והמשחקים. ועם כל זה, הדבר היחיד שמתבקש כאן זו מילה אחת: "תודה". כי זה מה שהיה נותן כוח לכל אחד מאיתנו להמשיך.

אז, בנסיון מספר אחד שלי, אני אתחיל ואומר: תודה לך יוסי, על העבודה הקשה והמסורה, דמות אל לחלק מהילדים חובבי הפוקימון, ודמות חברית טובה עם כולנו! תרגישו חופשי להגיב כרצונכם, יוסי הבטיח לי שלא יקרא את הכתבה עד שאגיד לו. יאללה, חובבי פוקימון, אם אתם רוצים את יוסי בחזרה, דרושה רק מילה אחת, ואתם יודעים מהי 😉

פוסטים קשורים

42 תגובות

  1. לפני שהכרתי את זה האתר, לא היה לי עם מי לחלוק את החוויה האדירה שנקראת "פוקימון". הייתי מוצא את עצמי משחק בהפסקות במכשיר ה3DS שלי, העוברים ושבים רק צוחקים על הילד המסכן שרק יושב עם המלבן המוזר שלו. ואז גיליתי את "מפלצות כיס"
    האתר הזה והתוכן שלו סיפקו לי מעבר לכל מה שחלמתי. גם אם לא הייתי פעיל. גם אם לא הגבתי בתגובות. הייתי פה. תמיד. ולא הפסקתי להעריך אף לרגע קט את הבנאדם שנתן לי מקום. נתן לי חיבור. נתן לי בית. תודה.

  2. יוסי אנא חזור אתה היחידי שיודע לנהל דברים ,אתה בחור טוב ואני מאוד מעריך את ההשקעה שלך!. על כל מה שעשית: תודה רבה!:)

  3. תכלס… לצד התרומה של אנשים כמוני, כמו דניאל וכמו אנשים נוספים שעובדים בקדמת הבמה וגם מאחורי הקלעים לשם שיפור מצב קהילת הפוקימון בארץ….
    אני חושב שמקומו של ציוסי אינו באותה רשימת תורמים. התרומה של יוסי היא במדף אחר.. ברף אחר. היא בלתי ניתנת להשוואה. אני חושב שעבור קהילת השחקנים הכללית, יוסי תרם יותר מאשר כל הגורמים האחרים יחד.

    יער יכול להתפתח מעץ אחד בודד..אבל לעץ הזה חייבים להיות שורשים חזקים. יוסי הוא השורשים האלו.
    ההשקעה בכתבות, תפעול האתר, הרמת כנסים ותפעול של פרויקטים שונים.
    יוסי שם. ליוסי אין תחליף.
    כולי תקווה שעוד ישוב ובמהרה.

  4. אני אף פעם מהרגע שנכנסתי למפלצות כיס לרגע לא הפסקתי להעריך את כל היוזמה הזאת ותמיד הייתי מגיב כמה שאני יכול ושתדע ךף יוסי שזה לא בא כמובן מאליו, תודה רבה לך על הכל!!
    חברים, אתם לא מבינים מה זה לשבת להכין כתבות תוכן מדריכים וכל הדברים האלו לאתר ולא לקבל על זה לפחות איזה פרגון.. זה נותן הרגשה של זלזול וזה בעצם מה שקרה כאן באתר. יוסי הוא גם בן אדם, הוא לא ביקש יותר מאיזה פרגון קטן שזה בדיוק דקה מזמנכם.
    מקווה שתיקחו לתשומת ליבכם.

  5. יוסי! בזכותך הכרתי את פוקימון!
    תודהההההההה!!!
    תודה יוסי תודה!
    תודה שהכרת לי את המשחק+סדרה+מנגה המדהימים האלו!!!
    תודה! לא אכפת לי אם תחזור או לא אבל תודה רבה רבה רבה 😀

  6. דויד, יוסי אפילו את זה לא מבקש, לא נעים לו. הנושא עלה בחתונה, וזה נשאר בינינו. החלטתי לקחת צעד ולהראות לו שכן מעריכים אותו מספיק, ושכן יש לו סיבה לחזור לניהול ולקהילה.

    מקווה שתחזור אלינו מספיק מהר יוסי 🙂

  7. אולי אתה לא שומע את זה… אבל יש מאות ילדים שפשוט מתים על האתר הזה!
    אין עוד מקום שבו מעריצי פוקמון יכולים להיות!
    יוסי חזור לבית! (טוב לא ממש לבית.. יותר לבית הרוחני, אבל הבנת את הכוונה)

  8. יוסי אמנם אני לא מגיב באתר הרבה.
    או שיש רשומות שלא ממש מענינות אותי אבל שהם כן אני נזכר שהאתר הזה טוב ומה שיוסי עשה פה לקהילה!
    תודה רבה יוסי
    נ.ב
    לא ממש הבנתי את הכותרת

  9. תודה ענקית יוסי שהקמתה את האתר, נתת לנו מקום לצחוק, לדבר אם אוהבי פוקימון מכל הארץ למרות שאני לא מגיב על כל כתבה אני רואה את ההשקעה המטורפת שעשיתה. אתה החיתה את קהילת פוקימון בארץ ועל כך אני אומר לך תודה תודה תודה רבה מאוד!

  10. כפי שפרדי אמר.. שורשים חזקים הם המקור. צריך את יוסי.
    יוסי, תודה על האתר! רק אתה יכול לנהל אתר בצורה כזאת!

  11. נכון שבקושי הגבתי באתר בחודש-חודשיים האחרונים אבל זה בגלל שאני לא טיפוס שאני אוהב להגיב. תמיד נכנסתי לפחות פעמיים ביום לאתר לראות מה חדש.
    בלי האתר הזה לא הייתי מכיר את באנדיטו וכך מכיר את הקהילה בעצם. לא הייתי מגיע לאן שהגעתי היום בלעדיך ובלי האתר. תודה יוסי.

  12. אני מאוד מעריך את יוסי. על כל ההשקעה,העבודה,הנשמה שהוא השקיע באתר הזה. אם לא אמרתי את זה עד עכשיו, תודה רבה.
    אנשים באמת לא יוקעים מה זה לא לקבל פרגון או ביקורת על משהו שהשקעת בו. ואולי לפעמים זה נראה טיפשי שמישהו פורש כי הוא לא קיבל תגובות, אבל לפעמים הדבר פוגע מאוד.

  13. בזכות האתר הזה , חזרתי לשחק ולהיות עדכני בפוקימון משהו שלא עשיתי מכיתה ג' …
    אני מחכה שיוסי יחזור ושכל שני וחמישי ייצאו רשומות חדשות 🙂

  14. תודה יוסי על כל מה שעשית באתר ואני אומר בשם כולם שאני מקווה שתחזור לנהל את האתר והכל יחזור לרגיל תודה.

  15. בזכות האתר הזה הקהילה שלנו התרחבה כל כך, בזכות האתר הזה הקהילה התגבשה, בזכות האתר הזה אנשי הקהילה זכו להכיר אחד השני, בזכות האתר יש מנגה מתורגמת, בזכות האתר הזה יש אינספור מדריכים ועוד המון המון דברים, ודבר אחרון- בזכות יוסי יש את האתר הזה. תודה רבה לך יוסי, אתה איש מדהים, אתה התורם הכי גדול לקהילה שצומחת מדי יום. בלעדיך, יש סיכוי שלא הייתי כאן היום כותב תגובה זאת. אולי אתה לא מרגיש מוערך, אבל אתה מוערך מאוד. אני בדרך כלל לא מגיב מכיוון שאני לא איש של תגובות, בקושי מגיב גם בסרטונים ביוטיוב. אז רציתי להגיד תודה ענקית על מה שעשית ועל תרומתך הכבירה לקהילה. תודה.

  16. יוסי בזכותך לכולנו יש פינה קטנה לדבר על פוקימון לפגוש אנשים כמונו ואנחנו כולנו רוצים להודות לך על זה!

  17. תודה יוסי, אני חושבת שלא הערכתי את העבודה שלך מספיק, סליחה.

  18. בזכותך יוסי יש קהילת פוקימון אמיתית בישראל
    רק בן אדם משקיען כמוך יכול לעשות את זה.
    רק אתה!
    תודה רבה לך יוסי- הבאת חיוך לאלפי ילדים, הבאת את פוקימון צעד אחד קדימה
    ורק אתה יכול להביא אותו עוד צעדים קדימה!
    תודה רבה יוסי!

  19. אומרים שאדם אחד יכול לעשות את כול ההבדל, וזה באמת נכון לגמרי

    יוסי אתה הצלחת לשנות לטובה את האהדה של פוקימון בארץ ורק בגלל זה מגיע לך אהבה גדולה ורבה על כול הדברים שתמיד עשית בשביל האתר ובשביל כולנו!

    אתה איש מיוחד ופשוט מגיע לך שיאהבו אותך ויתמכו בך בכול מצב אפשרי
    אז תודה רבה יוסי על כול הדברים הטובים שעשית בשביל כול אחד ואחד באתר הזה
    אוהבים אותך

  20. תודה יוסי בלי האתר אני לא ידעתי שיש עוד מעריצי פוקימון כמוני אבל האתר הזה הראה לי הרבה מעריצי פוקימון בכול הגילים.
    חוץ מזה אני רוצה גם כנס פוקימון 3 הקודמים היו כל כך כיפים

  21. יוסי! היטמן! תודה רבה לך על כל ההשקעה שנתת באתר באופן קבוע, כל רשומה שלך זהב ואני נהנה גם אם בעקבות הצבא הביקורים שלי מצטמצמים לפעם בשבועיים ואני מדלג על הפרסומים של הפוקידע וסיכומי הפרקים.
    אני חושב שאתה מדהים ויש לך תוצר מדהים וכל הטוב שעשית יעמוד לעד גם אם נעצור הכל כאן ועכשיו.
    אני באמת יודע שההשקעה שאתה נותן במקום הזה הוא בהחלט דבר שלא תראה בשום מקום סטנדרטי, ובזה אני מתכוון שאתה לא רגיל, והאתר שלנו לא רגיל, ויש לנו קהילה לא רגילה ונהדרת.
    וכמו שכולם כאן חושבים, אנחנו אוהבים אותך (למרות הקול של הפדופיל והרשומות הסוטות ;))

  22. יוסי.
    העבודה שלך מוערכת כאן ועשית יתר על המידה.
    אשמח אם תשלח לי הודעה ונדבר על הכול כי מה שיש לי להגיד הוא לארבע עיניים 😉
    יוסי תאמין לי שכולם אוהבים ומעריכים אותכם!
    שלח הודעה ונדבר 🙂

  23. האתר הזה קיים בזכותך, והוא כל כך גדול בזכותך. אתה מכין המון רשומות ואפילו כנסים ואני מאוד מעריך את זה. תודה רבה על כל מה שאתה עושה.

  24. עתודה רבה יוסי כלומר היטמן תודה רבה אפילו בפוקימון אלפא ספיר הצלחת להצחיק אותי עם הקול הזה שלך אפילו כתבתי לך םעם בפורום בנדיטו על הכנס הראשון אני מקווה שיהיה מישהו נוסף לאתר שימלא את מקומך אבל כתחליף כמובן ורק שתדע מתי יודעים שמישהו או משהו חשוב לך זה כשאין לך אותו להתראות יוסי היטמן האדיר מכולם

  25. יוסי אם לא אמרתי לך את זה קודם תודה, על כל הרשומות שלך, לפני ואחרי שהגעתי, על הדרך שבה הרחבת את קהילת פוקימון ועל הדרך שבה נתת להרבה ילדים בקהילת פוקימון חיוך ו"בית" להיות בו. אני לא מכיר שום בן אדם שהשקיע כמוך במשהו בחיים שלו בן אדם שהשקיע כמוך, ואני מצטער אם אי פעם הרגשת ספק בהערכה שלנו אליך. יוסי, חזור הביתה!!!!!!!

  26. יוסי אתה אדם שפל ועלוב שרוצה לסחות תגובות מאנשים בכוח ולא ביושר.
    אם הם לא רוצים להגיב שלא יגיבו, זה לא אומר שהם לא נהנים מהתוכן.

  27. זה משהו טוב כי הוא צריך לדעת שהוא לא צריך להעלב ושלא חייבים להגיב אם הוא פורש בגלל דבר כזה הוא בן אדם עלוב ללא ספק

  28. אין לך מושג איך זה מרגיש שמשהו שהוצאת עליו את הנשמה לא מקבל פירגון. אז ככל הנראה מי שעלוב פה זה אתה שאתה חושב שזה מה שבראש של יוסי.

  29. שלום לך יוסי אני לא חושבת שאתה צריך להתייחס לאנשים שלא מעריכים אותך כי הם לא שווים את זה אני מודה לך על הקיום של האתר ומאוד מעריכה את העבודה שלך וברור גם שצריך להעריך יותר אני זוכרת שהייתי ילדה ונכנסתי לאתר וחיכיתי לכל מני ועידכונים וסיפורים מיוחדים שהיו ממש יצירתיים ומיוחדים רק לאתר הזה אז כן תודה על תקופה יפה שהאתר הזה נתן לי ותודה רבה גם לך יוסי אני מעריכה את ההשקעה והעבודה הקשה שאתה נותן ועושה לאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *