סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אתר מפלצות כיס מברך את נעם ופרדי לקראת החתונה שלהם!

אתר "מפלצות כיס" מעוניין לברך את נעם ופרדי לרגל יום החתונה שלהם, שיערך ב9.8.2015. אנחנו מאחלים לזוג המון אושר, בריאות, הצלחה, נחת, סיפוק, אהבה, וחיים שלמים של זוגיות. 

נעם ופרדי הם גורם מאוד משמעותי בקהילת פוקימון והם מסמלים את כל מה שטוב ומוצלח בו. ולראיה, ניתן לראות כיצד כל מה שהם נוגעים בו, בין אם זה פורום בנדיטו, או דוכן צ'וצ'ים, הופך להצלחה מיידית.

את היוזמות שלהם הם עושים בהמון אהבה, אושר וקבלה. למען האמת, חלק גדול מהפרויקטים שקמו בשנה האחרונה, בין אם זה כנסי פוקימון או ימי הכיף והטורנירים, קמו בזכותם ועל כן תודה.

תודה על כך שאתם מובילים את הקהילה ליעדים שטרם הושגו, תודה על כך שאתם עושים את זה בכל כך הרבה השקעה ואיכפתיות, ובעיקר תודה על כל האהבה, האור ושמחה שאתם מפיצים סביבכם.

על כל פנים, אנחנו אוהבים אתכם, מחכים לשמח אתכם ביום ראשון ומקווים שניפגש רק בשמחות. נ.ב – ד"ש לשון ה"פייסדאק". כל מי שמעוניין לברך את הזוג היפה והנהדר הזה, מוזמן לעשות זאת כאן ברשומה.

פוסטים קשורים

37 תגובות

  1. תודה רבה לך יוסי. הפתעת וריגשת מאוד. מקווים להמשיך לעזור בתחום פיתוח קהילת הפוקימון גם בהמשך. ומי יתן ותהיה נציגות מכובדת של קהילת הפוקימון באירוע.

    תודה רבה לך. תודה רבה לכולם 🙂

  2. מזל טוב לכם פרדי ונעם היקרים!
    אני אבוא ביום ראשון ויהיה הרבה שמח!
    נ.ב יצאתם פוטוגנים ברמות חח

  3. מזל טוב!
    מאחל לשתיכם אריכות ימים, שפע בריאות והצלחה, פרנסה טובה
    ושתמיד תהיו מאושרים!
    מאחל לכם זוגיות טובה וחיים מאושרים!

  4. היי, לא מכיר אתכם אישית אבל…
    מזל טוב! שתזכו להרבה מאד אושר אכפתיות כלפי הסובבים אתכם, בריאות, רצון לעזור, שמחה, טוב לב (מה שכבר אני מניח שיש לכם), אהבה (עוד משהו שיש לכם בלי נדר, הראה אתם מתחתנים לי נדר), עושר!,יושר! ואושר!!!

  5. להיטמן היקר,

    הנדון: מימון כנס פוקימון מפלצות כיס.

    רשמת בהודעה שלך שנעם ופרדי היו חלק בהקמת הכנסים שלך. לאור הפרישה שלך, לא ידוע אם יהיה עוד כנס.

    אני רוצה להציע לממן את הכנס הבא שלך, רק תנהל אותו. מצידי אפילו תכניס אנשים בעלות סמלית ואפילו בחינם. אין צורך אפילו שתחזיר לי את כספי המימון. הכל על מנת שיהיה עוד כנס שלך.

    בברכה,
    ארז השמן.

  6. בהצלחה רבה לשניכם,אני באופן אישי הכרתי את פרדי רק כשהייתי בכנס האחרון של פוקימון בדוכן הצ'וצ'ים אבל הוא נשמע ונראה כמו בחור לעניין ואם יש לו בחורה – היא כנראה טובה לא פחות ממנו.
    בקיצור,שיהיו לשניכם חיים טובים ומדהימים ביחד ו…תמשיכו לעשות עבודה מדהימה עם דוכני הצ'וצ'ים בכנסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *