סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: VOD, פוקידע ועוד כמה שטויות!

א. ב11 במרץ 2015 עדכנתי אתכם שמדור הVOD של האתר נעלם לחלוטין. כמו כן, הבטחתי באותה נקודת זמן שאנסה לעשות את הכל כדי להחזיר את המצב לקדמותו. כעת אני יכול לספר לכם שהמלאכה הסתיימה כמתוכנן. ראשית כל, הלכתי לחנות "אייבורי" וקניתי שם כונן זכרון חיצוני של 1T. לקחתי את כל הסרטונים שיש לי על המחשב ושמתי אותם על הכונן, ליתר בטחון. כך שגם אם יום אחד יקרה משהו למחשב שלי, יהיה לי את כל החומרים האלה בהישג יד. דבר שני, העליתי את רוב מדור הVOD לגוגל דוקס. תודה לאליעד על העצה שלו. מה שלא הצלחתי לעלות לגוגל דוקס היו הסרטים המלאים והספיישלים הארוכים שהעליתי מחדש לNovamov, ובכוונתי לשים עליהם עין, כך שלא יקרה מצב שהם לא יהיו באתר. לגבי הורדות, מי שמעוניין להוריד את הקבצים דרך גוגל דוקס, יכול לעשות זאת כבר עכשיו. מי שמעוניין בקובץ של משהו שעלה לNovamov, מוזמן להתחיל להגיב לרשומות של האתר, וברגע שהוא ישיג מספר רב של תגובות, הוא מוזמן לשלוח לי מייל ואשלח לו הורדה ישירה עם הסרט המבוקש.

VOD

ב. ב17 במרץ 2015 ערכנו סקר בחירות גדול באתר וניתנה לכם האפשרות להצביע ולהשפיע. תגובה אחת בלטה לי לעין והיא ביקשה שאעדכן את דפי הפוקידע הישנים של האתר. אני יודע שחלק מכם כבר קיבל חררה מדפי פוקידע, ולכן את המלאכה הזו אני עושה בשקט, מבלי להקפיץ מחדש את כל הדפים שאני מעדכן. עד כה הספקתי להכין שישה פוקימונים, והם: בלבאזור, אייויזור, וינאזור, צ'רמנדר, צ'רמיליון וצ'ריזארד והם מסונכרנים לפי המשחקים החדשים של הדור השישי. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לנסטי על העזרה שהיא נותנת לי בהכנת דפי הפוקידע החדשים האלה. אני מתכוון לסיים אותם בהקדם האפשרי, בתקווה שכשנגיע ליום הולדת הבא של האתר , שיתרחש ב3.7.2015, יהיה לנו את כל הפוקידע המלא.

POKEDEX

ג. ב23 במרץ 2015 הגענו לנקודת מפנה חשובה והיא 300 לייקים בעמוד הפייסבוק של האתר.

FACEBOOK

ד. ב1 לאפריל 2015 צפוי להערך הכנס השני של האתר, אתם מוזמנים לבוא, לקחת חלק ולהנות.

כנס פוקימון מפלצות כיס 2

ה. ב9 לאפריל 2015 אני מתכנן לטוס ללונדון, לראות הופעה של סטינג ולהיות נוכח בRAW ובSD. החופשה שלי תארך עד ה19 לחודש, ובמהלכה יפורסמו באתר תכנים שאכין מראש, ואלה יהיו ככל הנראה או סיקורי פרקים או דפי פוקידע.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. זה ממש אתר עצום!! עוד מעט מגיע הדבר הגדול ביותר שנעשה כאן, הכנס השני!!! אחריו מגיעה לך גם חופשה של חודש.

  2. יאייייייייייייייייי
    מגיעה לך חופשה.
    אני שמח שגם בחופשה האתר ימשיך להתעדכן.

  3. תספר על החוויה להיות ב-MNR בלייב, למרות שלא מכירים כאן רסלינג, אבל זה יכול לפתוח עולמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *