סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 60: טוב שלא אבדה עוד התקווה!

היום מתחילה לה שנה חדשה ואני רוצה לברך את גולשי האתר "פוקימון: מפלצות כיס" ואת המשפחות שלהם בברכת שנה טובה ומתוקה. מי יתן ותהיה זו שנה של שמחות, ברכות, הבטחות, הצלחות, אהבות, בשורות טובות, בריאות, אושר, חברות, עושר והמון פוקימון! 

את חודש אוגוסט פתחנו בחופשה של עשרה ימים שלמים. אך לאחר תקופה זו פורסמו הרבה מאוד דברים באתר ועל כן זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

במדור הקלפים התעדכנו הסטים הבאים: שומרי הקריסטל EX, הפאנטומים של חולון EX, יוצר אגדה EX, מיני דלתא EX, כוחות נסתרים EX, ברקת EX (תודה לנתי).

במדור המדריכים, יכולתם להנות החודש מפרויקט חדש בשם "פוקימון צהוב" בהנחייתה של נסטי. מלבדו, ניתן היה לקבל עדכונים במדריכים הבאים: אתגר נאזלוק: פוקימון ספיר (תודה ליונתן), המדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור 2, ולבן 2מדריך המתקפות המלא (תודה לאיגור), מדריך וידאו: פוקימון קריסטל (תודה לגלעד).

במדור היצירה עלתה החודש הרשומה החמישית של נסטיצירה, שם הוצגו שתי התפתחויות חדשות. מלבד זה, נפתחה ליצירה כולה תת קטגוריה חדשה.

מדור החדשות גם כן עודכן החודש ויכולתם להתעדכן בסדרת האנימה החדשה מבית היוצר של נינטנדו – פוקימון המקור, וכמו כן, נחשף מידע רב לאחר שקורוקורו הודלף לרשת ואיתו כל הפרטים לגבי מגה התפתחות, 4 פוקימונים חדשים, ומנהיגת מכון נוספת!

במדור הכתבות פורסמו החודש שני מאמרים, כאשר האחד תיאר כיצד נינטנדו צפויה לעשות כסף על אוהד, גלעד, יונתן ונסטי, והכתבה השניה שפורסמה שייכת לקטגוריית "בעד ונגד", שם התדיינו האם רכיבה יהיה HM או לא? (תודה לאוהד)

מדור בידור גם כן לא הוזנח החודש ובמסגרתו יכולתם לראות איזה פוקימונים דומים לסלבריטאים ברשומה וואלה זון: סלב, אני בוחר בך, ולאחר פרסום החדשה על צורת ההתפתחות החדשה של פוקימון, היה עלינו לברר כיצד פוקימון המציאו את "התפתחות מגה"?

כמו כן, המשכנו לפרסם את הפוקידע של הדור השני, וגולת הכותרת בפעילות האתר היא שסיימנו את סיקור העונה החמישית של פוקימון – "מסעו של מאסטר". כעת כל הסדרה המקורית מסוקרת באתר להנאתכם. בקרוב נעדכן גם את הצפיות הישירות לכל הפרקים, את מדריך הפרקים במפת האתר, ואת ציר הזמן של האנימה.

פרויקט גדול נוסף שבוצע החודש היה תרגום של פרק מהעונה ה13 של פוקימון, מנצחי ליגת סינו, כן, זו שמעולם לא שודרה בישראל. אז במידה ואתם רוצים לצפות בתוכנית בשפה העברית, כל מה שעליכם לעשות זה להכנס ללינק הבא ולצפות בפרק: 630 – קרב כפול! נגד פלאסל ומיינון! (תודה לשרדר)

נסיים את העדכון עם הדבר הכי גדול שקרה לאתר שלנו בזמן האחרון! כפי שרובכם יודעים, לאחרונה התקיים כנס "נאטוסו קון". מדובר בכנס העוסק בתחום האנימציה והקומיקס היפניים (אנימה ומנגה), תרבות יפן פופולרית וגיימינג (קונסולות ומשחקי לוח יפנים). הכנס אורגן באופן עצמאי על ידי מתנדבים כדי לתת מענה לקהל ההולך ומתפתח בארץ של חובבי האנימה והמנגה, במטרה לספק אטרקציה ואינטרקציה לכל חובבי התחום. בכנס יכולתם למצוא פעילויות מגוונות הפונות לחובבי התחום ומספקות חוויה מהנה וייחודית, כגון: מייד קפה, הרצאות, סדנאות, פאנלים, דוכני יוצרים עצמאיים ומסחריים, הקרנות סרטים, ושלל פעילויות נוספות.

דבר נוסף שיכולתם למצוא שם זו הרצאה שלי, של פרדי ושל דניאל על פוקימון. קצרה היריעה מלפרט את כל העניין ולכן מי שרוצה לדעת מה הלך שם, מוזמן להכנס ללינק הבא ולקרוא בעצמו: פוקימון בראי הזמן. אני יכול לספר שבעקבות אותה הרצאה קיבלתי הזמנה לדבר גם בפני כנס הארוקון 2014 – שזהו כנס הדגל של אמא"י – ארגון המנגה והאנימה של ישראל. כך שאפשר לומר שהצלחנו ובגדול! בהזדמנות הזו אני רוצה להודות מכל הלב לרומי – אחראית התוכן של נאטוסו קון שבלעדיה כל זה לא היה יכול להתרחש. תודה רבה!

אז הנה הסיכום לחודש אוגוסט 2013 כאן באתר: 20,751 מבקרים (נתון מדהים נוכח העובדה שהאתר לא סיפק חומרים חדשים במשך שליש חודש!)| 195 מינוי גוגל פלוס | 73 רשומים לפייסבוק | 261 משתמשים לערוץ היוטיוב | כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר (פייסבוק ,גוגל פלוס), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

נ.ב – שילמתי לאחרונה את התשלום החצי שנתי על האתר, מה שאומר שאנחנו נהיה פה לפחות עד מרץ 2014.

נ.ב.ב – מאחר והסתיימה לה סאגת העונה החמישית של פוקימון, אנחנו נמצאים במצב מיוחד מאוד. לראשונה מאז דצמבר 2012, אתר "פוקימון: מפלצות כיס" יכול להתפנות ולעסוק בכל פרויקט שהוא. הרגישו חופשיים להציע את ההצעות שלכם למה אתם הייתם רוצים לראות באתר בעתיד הקרוב. זה יכול להיות כל דבר!

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. מנגה. כסף וקריסטל זה משהו שהבחלט הייתי רוצה לראות. חוץ מזה התרגום של הפרקים זה עוד משהו ממש טוב.

  2. סיימנו את העונה החמישית, ומי שנכנס לאתר אתמול היה חושב שאין לנו שום דבר חוץ מזה!
    על הפרויקט שלי כבר סיפרתי להיטמן, ואני מקווה שסוף סוף נחזור למגוון שהיה לנו, ואם כבר נחזור, אני מקווה שימשיכו את המנגה…
    ודבר אחרון- קהילת גיימינג היא קהילת שחקני משחקי וידאו מכל סוג, בלי קשר למשחקי לוח יפניים או ליפן בכלל. קהילה זו יכולה להיות קבוצת שחקני פוקימון או קבוצת שחקני ג'י טי איי. זו טעות ראויה לציון.

  3. ראיתי שביוטיוב יש רשימות "10 ה…" באנגלית יהי רעיון טוב לעשות כמה כאלה בעיברית בפעם הראשונה

  4. בתכלס האתר טוב כמו שהוא.
    אולי יש צורך להגביר טיפה תוכן הומוריסטי באתר…

    בכל אופן,בזכות היכולת שניתנה לי על במה זו,אני רוצה לאחל לכל חברי האתר,המנהלה והגולשים וכל אורח שבא,שנה טובה ומתוקה כמו דבש,ושהאתר שלנו ימשיך להיות מקום כינוס לכל אוהדי הפוקימון בארץ,ומי ייתן ונזכה לראות תמיכה מחו"ל והכרה בישראל כקהילת פוקימון אמיתית.
    שנה טובה!!!!

  5. להמשיך את הסיפור של סאנדסלאש, הרי אוהד חזר כבר, לא?
    הדבר השני שאני רוצה הוא לעשות מדריך, אבל אני רק בן 11 ואין לי את התוכנה…
    אולי מתי שהוא אני אוכל 🙂

    חוץ מזה, שלכולם תהיה שנה טובה ומתוקה, ותצליחו במה שאתם עושים!

  6. הי היטמן תחזיר את התמונה עם הבחורות בחוף הים- היא איך בדיוק מפריעה פה לאנשים?
    הכי אהבתי תמונה הזאת בפוסט.

  7. יש! עוד מעט מנגת גוטו בעברית! זה עוזר לי כי אני לא מצליח להבין מה הם אומרים באנגלית ומה כיוון הקריאה… 

  8. בבקשה לאל דבר על התמונה היא תחזור על ידי החלטת היטמן
    המנגנה אמרתי מקודם שלא לדאוג בנוגע לזה
    ןהסיפור עם כריס וצארמנדר והסיפור השני עם סנדסלאש כרגע לא ימשכו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *