סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

יום הולדת 3 לאתר מפלצות כיס!

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד. ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו. ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם.

היום אנחנו מציינים שלוש שנים להולדת האתר "מפלצות כיס".

יש הרבה דברים שהייתי רוצה לומר במעמד זה.

אבל לשם שינוי הייתי רוצה לתת לכם את זכות הדיבור.

אתם מוזמנים לרשום את הדברים, ברכות וזכרונות שלכם מן האתר.

ולא נסיים בלי לומר תודה רבה לכם.

– – – – –

הנה כמה מהדברים המתוכננים לכם לשבוע החגיגות הקרוב:

– תרגום הסרט ה13 של פוקימון לעברית – "זורוארק: אמן האשליות" –

– כתבה "בעד ונגד" חדשה –

– רשומת "10 דרכים" –

– קיפוליי נייר של פוקימון –

– וידאו: איך זה היה אמור להסתיים? –

– מתנה ממונסטר לאתר! –

 – חידות של ניבים –

– לוגו, עיצוב, תחרויות, פרסים ומלא הפתעות –

 – – – – –

אני מקווה שתהנו!

היטמן

פוסטים קשורים

24 תגובות

  1. מזל טוב לאתר שימשיך לפעול ורק לגדול בשנים הבאות.
    זהו האתר פוקימון הישראלי שאני נכנס בו מידי יום גולש בו הכי הרבה. אני שונא פוקימון ואני עוד נשאר באתר הזה. כנראה עשית עבודה טובה היטמן.
    מאוד שמחתי להכין את המתנה לאנשי הפורום- מקווה שתהנו.
    היטמן כל הכבוד על השקעה שאתה עושה: תרגום המאנגה והאנימה ועוד דברים נהדרים שאתה עושה. אז כל הכבוד לך ומזל טוב שוב לאתר שלך.

  2. אזהרה- תגובה אם קצת עומק
    האתר הזה- הוא אחד האתרים היותר טובים שאני מכיר.
    אין כאן לו מתכנתי על גאונים שלמדו שנים על שנים באוניברסיטה,
    לא מדענים גאוניים מחו"ל,
    לא אנשי עסקים מצליחים,
    רק רעיון. רעיון של היטמן לקדם את הפוקימון בישראל. ובעזרת חבורה "קטנה" (בלשון המעטה), לאחר שלוש שנים, הדבר הזה הפך לגדול יותר מאי פעם.
    אני חדש פה יחסית, (בערך ממתי שאוהד התחיל את בואו נשחק פוקימון ברקת) וגיליתי את האתר הזה בזמן שרפרפתי לי באינטרנט, אבל להיכנס לפה היה משהו ששינה לי את החיים.
    אני יודע שזה נשמע קצת מוגזם כי אני עדיין די קטן כמו רוב חברי האתר, אבל בשנים האחרונות עבר אלי לא מעט. היה לי קשה ועדיין קשה לי לשתף את זה אם אנשים, אבל זה כאילו נתנו לי את כל מה שרציתי ואז לקחו את זה במכה. האתר הזה גרם לי להרגיש טוב אם עצמי, לא משנה כמה אומרים לי שפוקימון זה לילדים קטנים או כל שטות אחרת, אבל הוא גרם לי לצאת בן אדם שונה. בחיים לא הייתי מאמין שפוקימון הוא דבר כל כך עמוק.
    כל אחד מכם באתר תפס דמות אחרת בחיים שלי. דמות שהשפיעה אלי ומילאה דמויות בחיים שלי שהיו לי חסרות:
    איגור, נעם נסטי וגור- אתם חברים טובים שלי. אף פעם לא ראינו אחד את השני, (חוץ מגור) ואני מניח שאנחנו אנשים מאוד שונים אבל כל פעם שדיברתי אתכם בצ'אט, בין אם זה על נושאים אישיים ובין אם זה סתם, הרגשתי שאתם כמו חברים שהיו חסרים לי. הרגשתי שאתם כמעט כמו משפחה, שדווקא לא הייתה חסרה לי כך כך. אני אזכור אתכם תמיד ואני מקווה שכמוני, תישארו באתר הרבה. להיכנס לצ'אט ולראות אתכם מחוברים תמיד עושה לי טוב בלב 🙂
    היטמן- קשה לי להסביר את זה, אבל כל פעם שאתה מציע לי מה לעשות, בין אם זה בקשר לכתבות (השתיים שעשעתי…) ובין אם זה על הצ'אט, אני מרגיש שזה נכון. אחד הדברים הכי מרגשים שקיבלתי ממך היא הביקורת על הכתבה השנייה שלי. הביקורת גרמה לי להרגיש טוב אם עצמי, ובאמת התחלתי לפתח את כישרון הכתיבה שלי (בין אם זה קשור ובין אם זה לא…) והתחלתי לכתוב ספר משלי, חלום קטן :). דבר נוסף הוא כמה שבן אדם אחד אם רצון יכול להשיג. אני למדתי מזה הרבה והוכחתי את זה לחיים שלי והם השתפרו.
    סליחה על העומק והאורך של הכתבה, אבל הנקודה הסופית שלי היא שתלמדו שלא משנה מה יאמרו עלינו: אם אנחנו גונבים מאתרים או משקרים לגבי דברים כאלה, תמיד צריך לזכור שמה שאנחנו עושים, בימים קשים או קלים, הוא דבר שמשפיע עלינו בכל דרך שהיא, לטובה או לרעה.
    תודה,
    אלון גרף 🙂

  3. אני זוכרת איך התחלתי להתאהב בפוקימון התחלתי לשחק בפוקימון ברקת ואמרתי שאני רוצה פוקימון כלשהוא וציירתי את אספיאון עוד לא ידעתי את שמו אך ורק את מראו בסוף ניתן לי קוד מיוחד בשביל ג'ולטיאון וכך התחלתי לאהוב פוקימון התעניינתי איך לעבור את המשחק במהרה ובסוף מצאתי את התשובה מדריך הוידיאו של אוהד וכך אני בשבוע שהיה בערך פרק 20 נרשמתי ונכנסתי לאתר התחלתי להתחבר לחבר'ה פה אחרי משחק העיר לבנדר שקצת חששתי שיפסלו אותי אחרי ריבים קצרים וקצת חששות אני ניצחתי גם בזכות מנסטר ושנינו זכינו לנהל את האתר כול אחד למשך 3 ימים וחצי ובזכות הניצחון התחלתי את הפרוייקט האהוב עלי :"הנסטיצירה" ואחר כך אני הכרתי ידידים שהיו מדברים באצר יום יום כמו: גור ,איגור,אייל,בדוי,נתי,אריאל, אוהד ואפילו היטמן ועוד כמה ששכחתי לציין אז אני באתר כבר מאז פורים בערך ואני שמחה שהכרתי הרבה חברים אפילו שאני אחת מהבנות הרשומות היחידות באתר זה לא משנה כי אני התחברתי לאנשים מיוחדים שכול אחד תרם חלק גדול בשביל האתר ואני שמחה לתרום גם את חלקי ולבשר מזל טוב ענקי לאתר פוקימוון מפלצות כיס לרגל 3 שנים של פעילות יום יומית ואני לא עוזבת את האתר בזמן הקרוב

  4. איך ידעתי על הסרט ה13 אתמול אמרתי לך על זה כשבירכתי את האתר(ראשון).
    מזל טוב לאתר חוויה שחויתי השנה אני הצטרפתי לאתר בתחילת הפרויקט של הפוקדיע הדרך שהגעתי לאתר זה דרך הפרקים הגנוזים כי התחלתי לראות את הפרקים ואז גילתי שאין פרק 18 היפה והחוף ואז הגעתי לאתר גילתי עניין בפרקים הגנוזים ואז התחלתי קבוע להיכנס לאתר והיתה לי התלהבות ומרץ לתרום לאתר אני שאלתי אותך מי נוצר קודם ארכיוס או מיו ובזה גם התחיל הקטע של הבעד ונגד ובמהלך שהצטרפתי לאתר ראיתי את המדריך ברקת של אוהד אח שלי הגדול שאל אותי מה אני רואה ואמרתי לו מדריך למשחק פוקימון אח שלי ישר החליט להוריד לי משחק הוא הוריד לי את אדום אש והסביר לי איך לשחק ואיך להוריד משחקים וכאלה.
    אני שמח שהגעתי לאתר ואני מקווה שהאתר ימשיך לשגשג וימשיך עוד הרבה שנים לא משנה מה.
    מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. מזל טוב לאתר וכל הכבוד להיטמן ולצוות עוזריו! מי יתן והאתר ימשיך לגדול ולהתפתח.

  6. מזל טוב לאתר המצויין הזה !!!!
    האתר שעבר רגעים קשים אבל עבר גם המון רגעים שמחים , כיפיים , הוא באמת האתר הטוב ביותר של פוקימון בישראל . אני זוכר שהגעתי לכאן אריאל , קאי ובהמשך רוב האתר קיבל אותי כאילו הייתי כאן מאז ומתמיד , כמובן שעשיתי גם שטויות שאני מצטער עליהם אבל בסך כולנו בני אדם . היום אני שמח שאני בעצם תרמתי לאתר . בכל אופן יום הולדת שמח לאתר שלך היטמן הרי אתה זה מחזיק ומביע ויוצר רעיונות בעזרתנו הגולשים כדי להפוך אותו לאתר הרבה יותר טוב (עם זה בכלל אפשרי) , אני מתכונן כבר לבר מצווה של מהאתר ועד 120 .

  7. מזל טוב לאתר!אני די ישן פה(עוד מאז שיצאה הפעילות האינטראקטיבית של להיות פוקימון מאסטר)אני התחלתי את עיסוקיי בפוקימון בערך בגיל שלוש,ובתור אחד שנסע הרבה ליפן כדי להיות חלק מסאגת הפוקימון,בחיים לא ראיתי קהילה כלשהי בעולם שפוקימון חשוב.פוקימון מהווה חלק מאוד גדול בחיי,ובחיים שלי לא היה מקום שבו יכולתי לדבר על פוקימון בחופשיות כזאת.בכל מקום אחר עוד לא הייתי מסיים לומר פיקאצ'ו,ואנשים היו צוחקים ברמה שהם נשפכו על הרצפה.ישר כוח,לאוהד,נתנאל,לכל צוות האתר,ובעיקר להיטמן,שבדרך עקיפה הצליח לשנות את חיי.נתראה ביומולדת 4!

  8. קודם כל לפני הכל מזל טוב!
    אני התחלתי להתעניין בפוקימון בגיל 4-5 מאז כל שנה חיפשתי משחקי פוקימון לגיימבוי שלי עד לפני חצי שנה הבנתי בפוקימון הייתה מזערית אני זוכר(ואמא שלי יותר) איך אמא שלי קראה לי כל מילה מטופשת שמישהו במשחק אמר תמיד שיחקתי בפוקימון ברקת ונתקתי בעיר שאחרי העיר דיופורד כי המוזיאון והיציאה למעלה היו חסומות פעם אחת עברתי את זה ומאז שכחתי ואז לפני שנה החלטתי שאני עובר את זה ומצאתי מדריך לזה ואז גיליתי איך עוברים עד לפני חצי שנה חייתי בעולם ורוד ושמחתי על כך שבטח יהיה השנה את העונה ה-13 כי לפני שנה לא היה ואז גיליתי שיש דור שלם שלא שמעתי עליו ולאט לאט התחלתי להבין יותר ויותר ובסוף מצאתי את האתר הזה בהתחלה חשבתי שאין פה כמעט כלום ואין פה דברים שווים ואז גיליתי כמה דברים טובים יש פה וכמה השקעה יש פה ואז החלטתי להצטרף לאתר וכל יום אני גולש פה שעות מעניין מה עשיתי כל יום עד לפני חודשיים כי אני לא יודע איך שרדתי
    ובקיצור(כי כל אחד כותב כאן רשומה)-מזל טוב לאתר ולכולם ובמיוחד לך היטמן על כל הדברים היפים שאתה עושה כאן על ההשקעה על היוזמה ויש עוד מיליון דברים שאני לא רושם כי אין כבר מקום בדף מכל התגובות
    ובקיצור של הקיצור-אין דבר יותר טוב שאפשר להגיד מאשר תודה מזל טוב ואני מקווה שכולנו נהיה כאן בעוד שנה שהאתר יתפתח עם עוד הרבה אנשים ויתחילו לשווק פוקימון בארץ.

  9. אתם בטח מצפים שבתור חבר צוות אני אחפור פה שורות על גבי שורות על גבי שורות.
    טוב, תכלס אתם צודקים. זה לא עומד להיות קצר.

    השנה הזאת הייתה שנה מעולה לאתר. היו תקופות משבר, כמו המלחמה על האתרים האחרים של פוקימון, או התקופה בה ערוץ היוטיוב שבק חיים.
    אבל היו תקופות מעולות, כמו ספיישל לאבנדר שסחף את כולם, תקופות המדריכים שלא הפסיקו לבוא, הפוקידע ששגשג והושלם, המנגה שהושלמה ועוד המון המון דברים שאין פה מקום לתאר בכלל.

    ושלא נתחיל לדבר על האנשים שכאן. אנשים שרק מחפשים איך לתרום לאתר, איך לעזור ואיך להנות ממנו בצורה הטובה ביותר. תודה לכולכם.

    אז אני מאחל לנו שנה מעולה, ואני יודע שאולי זה לא ארוך כמו כולם, אבל זה כנראה בגלל שאת כל האיחולים נתתי כבר במהלך השנה כולה.

    תודה לכולכם!

  10. אם האתר נוסד בתאריך השלישי ליולי, אז הוא נולד ביום ההולדת שלי. זה ממש מגניב, כאילו נועדתי לכאן.
    אני מקווה שאני אשאר פעיל באתר ובערוץ גם כשאני כבר לא אהיה יותר בבית ספר.
    מי שלא הבין, היום יש לי יום הולדת 18 (לפי מניין הגויים הרשעים) וזה מאוד משמח אותי.

  11. חוץ מזה אוהד, אתה גדול מלך העולם אחי נתראה אולי מחר יום חמישי, והיטמן אני יכול להזכיר לך: מזל טוב לכ(מ) לכל האתר ולך היטמן! תודה רבה לכל גולשי האתר ונשמח להשתפר בכל תחום: האתר, היופי, האופי, הטופי! ונעשה את הכל האפשר כדי לשפר את האתר! בשבילכם, גור שניידר אלעד.com

  12. אני זוכר שרקן ניחנסתי לאתר פעם ראשונה ולא ידעתי מיזה היטמן לא ידעתי הרבה אבל אחשב כיף לי באתר ומזל טוב

  13. אני אוהב מאד את האתר באמת תודה לכל אלה שטורמים לאתר בתודה רבה רבה לך היטמן ולכולם אני זוכר שאריאל הכיר לי את האתר לראישונה והוא סיפר לי על בסיפורים שיש באתר והסתכלתי על היומן של צ'רמנדר ואוהוו תודה רבה ומזל טוב ענקי!!!!!!!!!!!!!!

  14. בלין כל פעם שקורה משהו חשוב אני בחול פיספסתי את הבחירות ועוד כמה דברים אבל זה כבר מוגזם לפספס את היום הולדת של האתר מה הלאה אני אפספס את היום הולדת שלי?
    נ"ב ברגעים כאלה אני מאמין בבורא רק כדי שיהיה לי את מי להאשים

  15. חחחחחח אני זוכר איך בדוי אמר שהיומן הזה זה צער בעלי חיים ונידנד לי עם זה באמת ככה או שזה סתם ועם זה סתם למה כתבו את זה ואני הסברתי לו שגם אני חולק לא פעם על ההנהלה והיט שמעתה על כך שההיסטוריה חוזרת על עצמה? אז היא חזרה תוריד את הזבל הזה שאתה קורא לו בעד ונגד על הרגלי פליטה של פוקימונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היט שוב ושוב אתה גורם לי לחשוב שאתה ילד קטן בן שלוש אז ממך אני לא מצפה ליותר מדי בגלל זה עשיתי בזמנו שיחה עם אוהד שישמור על האתר ללא קוקאין ופוקיפורנו אבל גם אתה!!!!!!!!!!!!!!תתבישו לכם חבורת סוטים ילדותיים שלא יודעת להבחין בין רע לטוב ובין חומרים לאתר וחומרים שאסור אפילו לגנוז וגם כל אלה ששיתפו עם שני הטמבלים האלה פעם אחר פעם איפה החשיבה ההגיונית והמוסרית שלכם?!?!?!?!

    נ"ב היט צודק הם עושים

  16. אני שנים אוהבת פוקימון ובזכות האתר הזה הבנתי שפוקימון לעולם לא ימחק מעולם… חשבתי שכבר מזמן שחכו זאת אבל לא ביפן ממשיכים ליצור עוד דברים עונות משחקים סרטים אך בארץ כבר לא משדרים בטלוויזיה בזכותכם החזרתי את פוקימון לחיי… ומודע לכם על המדרכים ביוטיוב אתם מצחיקים אותי למשל אוהד עם אדום האש שתמיד עושה צחוקים חלילללללללללללללללללללל חחחחחח ונתקע במשחק זה החלק שהכי מצחיק אותי….. וגלעד גם ממש לא רע וחבל ששאר המדריכים לא ממשיכים…. תמשיכו לעשות מדרכים להכול וגם צחוקים…. פוקימון לנצח

  17. מישהו שילב צחוקים ופוקימון לא דיבר על רדיו פוקימון? את מכירה את רדיו פוקימון? עם כן אני חייב להראות לך אגב ברוך הבא למפלצחת כיס איך שלא קוראים לך

  18. אני זוכר שכשהצטרפתי לכאן זה היה בצ׳אט כשאעבור החליט לקרוא לעצמו סקיטי ואז קראתי לעצמי דיטו ואחר כך איגור ורק בסוף החלטתי לקרוא לעצמי שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *