סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 53: ברוכים הבאים למועדון החברים של מפלצות כיס!

יש שיר של זמרת שבו היא מספרת כיצד היא ניסתה להיות מישהי שהיא לא. היא ניסתה להיות אישה, היא ניסתה להיות גבר, אבל שום דבר לא עבד. בחיים אנחנו הרבה פעמים יוצרים לעצמנו מעיין מסכה על מנת שזו תעזור לנו להתמודד עם המצב הקיים. אבל זו לא הדרך הנכונה. מה שאני מנסה לומר הוא שתנסו למצוא זמן לאנשים שעושים לכם רק טוב. ולא חסרים כאלה. אנשים שמקבלים אתכם כפי שאתם, אנשים שרוצים להיות בחברתכם ואנשים שמוכנים לעזור לכם במידת הצורך. מועדון החברים של האתר "מפלצות כיס" דוגל בתיאוריה הזו, וזה למה כולם מתקבלים פה ללא הבדל בגזע, מין, שפה, לאום, דת, השקפת עולם ואידאולוגיה. אני מקווה שאתם נהנים פה.

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

נתחיל דווקא מהסוף – בשבוע האחרון גולשי האתר יכלו להנות משבוע ההורדות הרשמי של האתר. עד כה פורסמו רוב משחקי פוקימון הרשמיים בחמשת הדורות, החל מכחול ואדום ועד לשחור ולבן 2. אך אל דאגה, יש עוד הרבה הורדות שמחכות לכם והן יתפרסמו על בסיס קבוע כאן באתר להנאתיכם. לכל המשחקים המעודכנים אתם מוזמנים ללחוץ על הלינק המצורף – הורדות.

דבר נוסף שבלט החודש הוא טורניר בחירת הדמות המצוירת האהובה על גולשי האתר! כפי שאתם יכולים להבין, זו כבר לא הפעם הראשונה שאנחנו עושים את זה, והפעם החלטנו להרחיב את האופקים ולאפשר לכם לבחור דמויות מצוירות מכל מדיום שהוא. אני רוצה להבהיר בנקודה הזו שאין צורך להרשם לאתר, אין צורך להקליד בתגובות את השדות "אי-מייל" ו"אתר", כך שבמידה ואתם רואים דמות שאתם רוצים לשמור עליה בטורניר, כל שעליכם לעשות זה להקליד את השם שלה. פשוט, לא?

החודש היה גם מלא בכתבות שלכם הגולשים: נתי הפציץ עם שתי כתבות: הצורות השונות של הפוקימונים ופרויקט הפייקדע המלא, אייל כתב פריטי טריוויה מעניינת על פוקימון, איגור התחיל לפרסם את פרויקט המתקפות המלא, גלעד המשיך לפרסם את מדריך הוידאו שלו: פוקימון קריסטל, אוהד שיגע את כולנו עם החליל במדריך הוידאו שלו: פוקימון אדום אש, נסטי ציירה לנו ציורים חדשים בפרויקט של אנסטסיה ואדם חידש את הסיפור שלו – פוקימון האחד. תודה רבה לכולם.

הפעילות הסטנדרטית שלנו גם כן נמשכה בחודש מאי ויכולתם להנות מפוקימונים חדשים בפרויקט הפוקידע המושקע שלנו. מותר כעת לציין שאנחנו בעשירייה המסיימת ובקרוב נפרסם את הפוקידע במבנה החדש שלו. כמו כן, יכולתם להנות מפרק חדש במדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור 2, ולבן 2. ואי אפשר שלא להזכיר את שמונת הפרקים החדשים שפורסמו במסגרת העונה החמישית של פוקימון – מסעו של מאסטר.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/Untitled-1.png

מדור החדשות גם כן חזר לתפוקה מלאה החודש, ויכולתם לקרוא על כל מה שחדש בעולם הפוקימון בעדכונים הבאים: עדכון 43, עדכון 44, עדכון 45. מלבד מהדורות רישמיות אלה, פורסמו החודש שתי כתבות, כאשר האחת מהן חושפת ארבעה פוקימונים חדשים לפי מגזין "קורוקורו", והשנייה היא מידע פנימי לגבי המשחקים: "פוקימון Y ופוקימון X" הלקוח מאתר "פוקיביץ'".

אך בזה לא מסתיימת פעילות האתר. החודש חילקתי מחדש את תפריט האתר, וכעת אתם יכולים לראות שיש שתי קטגוריות חדשות: בידור וVOD. צעד זה נעשה על מנת לאפשר לכם לסייר באתר בקלות רבה יותר, וכמו כן לבדל את האתר משאר האחרים. קטגוריית בידור מאפשרת לכם להנות מרשומות מצחיקות, מבדרות וכייפיות בנושא פוקימון. קטגוריית VOD מאפשרת לכם לראות קליפים, פרקים וסרטונים של פוקימון בלעדית לאתר שלנו. רובם המכריע בעברית (דיבוב ותרגום). תהנו!

אפרופו קטגוריית בידור, החודש לא חסכנו בהוצאות – מה שנקרא – ופרסמנו מספר שיא של רשומות בידוריות, וביניהן: סיפורו של מיוטו החדש, סיפור בארבעה חלקים המתאר את תהליך לידתו של מיוטו החדש. גרפיטי של פוקימון. קעקועי פוקימון. פוקימון פיוז'ן, רשומה חדשה המציגה כיצד נראים שני פוקימונים כשהם מחוברים יחדיו. הפרויקט של עוזרי, המציג את הבדרן מני עוזרי כאשר הוא מבצע את הגרסה שלו לשירים כמו: נילס, פוקימון, הופה היי, עוגה עוגה. ורשומת עשרת הדברים שלא יקרו בפוקימון!

כפי שאתם יכולים לראות, זה היה חודש גדול במיוחד. פורסמו בו יותר מ75 רשומות, מספר הפוסטים הגדול ביותר אי פעם לחודש אחד. דבר זה גם התבטא בכמות האנשים שביקרה באתר. רק לשם דוגמה, החודש יכולנו לציין נקודת מפנה נוספת באתר כאשר נכנסו 668 מבקרים ביום אחד! מאחר ועדיין אין פוקימון עם מספר הפוקידע הזה, לא יכולתי להכריז על זה ברשתות החברתיות. גם מנקודת מבט חודשית שברנו שיא החודש, כאשר מספר המבקרים באתר עומד על 14,180! זה פשוט מדהים! אתם הסיבה לכל הטוב הזה! אתם מדרבנים אותי להמשיך הלאה! אתם הופכים את האתר הזה לטוב ביותר בעולם! תודה רבה לכם מכל הלב!

הנה הסיכום לחודש מאי 2013 כאן באתר: 14,180 מבקרים | 33 מינוי גוגל פלוס | 50 רשומים לפייסבוק | 131 משתמשים לערוץ היוטיוב | וכמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר (פייסבוק , גוגל פלוס), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. עוד חודש ליום הולדת 3 לאתר. אם יש לכם רעיונות שתרצו לראות באתר ב3.7, זה הזמן להציע אותם, פה או במייל.

  2. ביגלל הדור החדש, ניתן לעשות תחרות התפתחות. זה אומר שממציאים התפתחות לפוקימונים שנראו והטובים ביותר מפרסמים באתר(ניתן לעשות עוד התפתחות של איוי כי בטוח יהיה)

  3. יש לי רעיון- בואו נישאר כולם ערים כל הלילה ונעשה את העיר לוונדר- שוב!!!!!! נסיים הכל באותו לילה!!! זה גם ככה אחרי סוף הלימודים!!

  4. איתמר הרעיון שלך טוב אבל יש לי רעיון יותר טוב ומורכב יותר זה כמו שלך אבל

  5. אכן, שבוע מעולה. אני די מחכה שהיטמן יעלה את הפרק הבא שלי לאתר. זה כנראה יקרה ברגע שאני אעלה עוד פרק.
    כל הכבוד לכולם על ההשקעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *