סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

זרקור של אור: העיר סלאדון!

העיר סלאדון היא אחת האהובות עלי במשחק וזאת משום שהיא מציעה הרבה יותר מהשבלונה הרגילה של הגעה לעיר, קרב עם מנהיג המכון, מפגש עם היריב ויציאה ממנה ללא כל חזרה אליה.

העיר סלאדון, שהמוטו שלה הוא "עיר של חלונות של קשת בענן", היא מקום עשיר, צבעוני, בו נפגשים אנשים ופוקימונים.

פה תוכלו למצוא את חנות המוצרים הגדולה ביותר, זו שתהפוך את התיק שלכם לכבד ואת הארנק שלכם ריק. תוכלו גם למצוא את פינת המשחקים, שמציעה הימורים, זכייה במוצרים ורכישה של פוקימונים. העיר גם היא ביתה של אריקה, מנהיגת מכון העשב. והיא גם מקום המחבוא של צוות רוקט, אחת ממסעות האימון הצדדיות היותר מרעננות, כייפיות ויצירתיות שיש למשחק להציע.

העיר נמצאת במרכז המפה, תחומה בין הדרכים 16 ו7 וגובלת עם העיר סאפרון. לעיר מראה יותר עתידני, חדשני, מתקדם, עם רבי קומות, בניינים רבים, שילוט והמון דברים שהעין צריכה להכיל.

בוא נדבר קצת על אריקה והמכון שלה. מדובר במאמנת פוקימונים, נערת פרחים, עם מראה של מגישת תה, שלא אמורה להוות בעיה למעבר. הסוג שהיא מתמחה בו הוא עשב וזה חלש כמעט לכל סוג אפשרי בפוקימון: מעופף, רעל, חרק, אש וקרח.

אחרי שתעברו את המנהיגה, אפשר לבקר בחנות המוצרים של העיר שמציעה החל ממוצרי ריפוי וTM בקומה השנייה, מוצרי TM שונים בקומה השלישית, אבני פיתוח ודואר בקומה הרביעית, כל מיני מוצרי X ו-ויטמינים בקומה החמישית, ואם תגיעו לפסגה, תוכלו גם להצטייד בשתייה קרה. הכל תלוי בכמה כסף יש לכם.

מוצרים שלטעמי יכולים להיות שימושים בכמויות רבות: Revive, Super Potion, Poké Ball.

הייתי קונה גם מכל אחד מהמוצרים הבאים: Antidote, Ice Heal, Parlyz Heal, Super Repel, Burn Heal, Awakening.

את שאר הכסף שלכם הייתי מציע לחסוך.

הדבר הבא שנדבר עליו הוא פינת המשחקים של סלאדון. עכשיו, מעולם לא באמת פיענחתי את העניין הזה, אבל תמיד אהבתי לנסות להשיג מספיק מטבעות כדי להשיג את הפוקימונים והמוצרים שבאמת רציתי. בין הפרסים שניתן לרכוש אפשר לקנות את הפוקימונים הבאים: אברה, קלפרי, נידורינה, דרטיני, פוריגון, סייטר או פינסיר. גם המתקפות הן חזקות וביניהן ניתן למצוא את הדברים הבאים: Ice Beam, Iron Tail, Thunderbolt, Shadow Ball, Flamethrower. קחו בחשבון שיש שינויים מינוריים בכל דור.

ואז אנחנו מגיעים למחבוא של צוות רוקט, שהוא בעצם מבוך בין 4 קומות, בו אם יש לכם מספיק מוצרים ופוקימון התחלתי מספיק חזק, זו ההזדמנות הטובה ביותר שלכם להשיג ניסיון, שלבים ואולי אפילו לפתח פוקימונים. שם, בין המסדרונות, שחקנים צפויים לפגוש הרבה מאמנים, וגם מוצרים, וביניהם: PP Up, Mighty Candy, Nugget, TM05 (Rest), TM07 (Horn Drill), TM12 (Taunt), TM10 (Double-Edge), Rare Candy, BlackGlasses, Max Revive, Silph Scope, ועוד אין ספור מוצרים. כך שגם אם הפסדתם בפינת המשחקים או לא, פה בהחלט ניתן לומר שזכיתם ובגדול.

העיר גם מציעה בית מלון, מלמד מתקפות שיכול ללמד את המתקפה TM41 (Softboiled) ומגדת עתידות במשחקי "בוא נלך פיקאצ'ו", ו"בוא נלך איוי".

והנה עוד כמה עובדות שאולי לא ידעתם על העיר:

– למרות שגג החנות הגדול של סלאדון חשוף לשמיים, אי אפשר לעוף משם.

– בדור אחד אפשר לדלג על המחבוא של צוות רוקט, אם קונים בובת פוקימון בחנות ומבריחים באמצעותה את הרוח של מארוואק. כך שלא באמת צריך את הסילפ קו. טעות זו תוקנה במשחקי "אדום אש" ו"ירוק עלה".

– במנגה של קלפרי, העיר מבוססת על רחוב פרימונט, לאס וגאס.

– למרות שהיא לא מופיעה שם, בסלאדון יש גם אוניברסיטה אשר בין בוגריה ניתן למצוא את ביל, סיליאו, קאזוקי ופרופסור ווסטווד.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *