סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

התייעצות בנוגע לערוץ היוטיוב של האתר!

שלום רב,

לא יודע מי מודע לזה, אבל בזמנו החליטו בפייסבוק לסגור את העמוד המקורי של האתר. היה ניסיון לערער והיה ניסיון נוסף לפתוח אחד חדש. בסוף המציאות הביאה אותי להמתין עם העניין כמה חודשים עד שהנוכחי נפתח, נשאר פתוח והוכיח שזה ישאר פתוח.

ואז נוצר מצב שיוטיוב החליטו לחסוך עלינו כמה דולרים ומנעו מהערוץ של האתר את האפשרות לקבל תגמולים. לאור המצב, זה גרם לי לחשוב – אם הגענו לסיטואציה שויתרנו על 1100 עוקבים ופתחנו דף חדש בפייסבוק, למה לא לנסות את זה גם ביוטיוב?

המחשבה היא פשוט לפתוח חשבון חדש, הישן כמובן ישאר פתוח, ודרך החדש לנסות להשיג מוניטיזציה, כניסה מחודשת לאלגוריתם ודף חדש (בניגוד לערוץ הנוכחי שכבר לא יקודם בשום דרך, צורה או אופן).

שוב, נאבד משהו כמו 3550 מינויים, אבל הקהל הישן של הערוץ כבר בטח התבגר ולא מתעניין במותג, אלה שכן אוהבים פוקימון בטח לא מוצאים אותו כי הוא כל כך ישן ולא מקודם באלגוריתם, ונוכל להמציא את הגלגל מחדש בכך שניבדל מאחרים.

מחשבות?

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. אני דווקא אוהב את הערוץ הישן, עם כל המדריכים ואני גדלתי על המדריכים הישנים. אם תפתחו ערוץ חדש אני ארשם אבל הישן נוסטלגי

  2. אני לא חושב שכדאי. יש המון תוכן קיים לצפייה בערוץ, זה אומר שאנשים שיגלו אותו במקרה יכולים לראות עוד הרבה דברים נוספים שם.
    אני חושב שפשוט צריך לנסות דברים חדשים עד שמוצאים את מה שיבצע היטב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *