סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המופרעים של פוקימון: ג'ובאני!

ג'ובאני הוא דמות מפוקימון, הוא מנהיג צוות רוקט והוא מתפקד כמנהיג מכון וירידיאן.

המטרה של הצוות שלו היא פשוטה: להשיג פוקימונים נדירים, למכור אותם, להשתמש בהם, ולהיעזר בהם על מנת לכבוש את העולם.

במקור הוא מופיע במשחקי הדור הראשון כראש ארגון הפשע צוות רוקט, שם הארגון מנסה לשים את ידיו על המאסטר בול, במטרה ככל הנראה ללכוד את הפוקימון מיוטו. אבל אנחנו כשחקנים מונעים את זה מהם.

לאחר מכן, יש טוויסט בעלילה ולפני שאנחנו רשאים להיכנס לליגת הפוקימונים ולהילחם נגד האליט פור, אנחנו מגלים שג'ובאני הוא גם מנהיג מכון וירידיאן ועלינו להביס אותו בקרב פוקימונים. הוא מתמחה בפוקימונים מסוג אדמה, ולאחר שמביסים אותו, הוא נעלם ולא נראה יותר בשנית.

העבר שלו קצת מסתורי ובין הדברים היחידים שאנחנו יכולים להגיד בוודאות זה שיש לו בן בשם סילבר (מנגה), יש לו היכרות עם דיליה קטצ'אם (מחזמר), והוא לא מרבה להילחם בעצמו – אלא מעדיף לתת לאחרים לבצע את המזימות של הארגון (ג'סי, ג'יימס ומיאו / בוץ' וקסידי / אטילה והאן / דומינו / ד"ר נאמבה / טייסון / האיש במסכת הברזל / מיאמוטו – אמא של ג'סי / מאטורי / ואחרים).

10 רגעים בלתי נשכחים שלו:

– בסרט הראשון של פוקימון, ג'ובאני מממן את הפרויקט לשיבוט אנשים ופוקימונים, אשר יוצר בסופו של דבר את הפוקימון מיוטו. הוא משיג את האמון של הפוקימון ואומר לו שהמטרה שלו היא לשרת את רצונותיו של האדם. דבר זה בסוף לא מסתדר עם מיוטו, שעוזב את הבעלים שלו ויוצא לדרך משלו.

– במנגה, ג'ובאני מנסה לאתר את הבן שלו סילבר, ולשם כך הוא מנצל את כוחו של רד, שמחליש את הפוקימון החוצן דיאוקסיס. לאחר מכן הוא מגיע ולוכד את הפוקימון. באמצעות היכולות המיוחדות של הפוקימון, הוא מצליח לאתר את בנו, ויוצא במטרה להתאחד יחד איתו.

– בספיישל, למרות שלאחר הסרט הראשון, מיוטו מחק לכולם את הזיכרון, היחיד שזוכר את קיומו של הפוקימון הוא ג'ובאני והוא יוצא במטרה לאתר את פוקימון השיבוט, לרתום אותו אליו ולנצל את כוחו על מנת להשתלט על העולם. גם במקרה זה הוא נתקל באש קטצ'אם שעוצר את תוכניותיו.

– במחזמר, נרמז שאש קטצ'אם הוא תולדה של סיפור אהבה בין ג'ובאני לדיליה קטצ'אם, ששירתה מעט זמן בין שורות הארגון.

– באנימה, אחד הקטעים היותר זכורים זו החיבה הבלתי רגילה של ג'ובאני לפוקימון פרסיאן. דבר זה מעורר את קנאתו של מיאו מצוות רוקט, שכל פעם חושב על איך לרצות את הבוס, להביא לו פוקימונים מיוחדים ואיך אלה יכולים להיות לו לעזר. סיטואציות מדומיינות אלה מציירות את ג'ובאני בצורה מבדרת ומנוגדת לזו שבה הוא מוצג בדרך כלל.

– במשחקי הוידאו, מלבד היותו מנהיג מכון והבוס של צוות רוקט, מאוחר יותר, ג'ובאני מקים ארגון חדש בשם "צוות רוקט קשת בענן" (Team Rainbow Rocket) המורכב מרשעים כמו מקסי, ארצ'י, סיירוס, ג'טסיס ולייסאנדר, ומטרתם היא לבנות צבא של חיות אולטרה, להילחם בכל מי שעומד בדרכם ולהשיג שליטה מוחלטת על כל העולמות.

– באנימה, יותר מכל מנהיג ארגון רשע אחר, ג'ובאני הצליח לשים את ידו על מספר רב של פוקימונים אגדיים, וביניהם: לוגיה, סלבי, מיוטו, מלואטה, טורנאדוס, טונדורוס, לאנדורוס, ראיקו, מולטרס, זאפדוס, לטיאס ואחרים.

– לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל הפארק של הפוקימונים הענקיים בו החבורה פוגשת רובוטיים ענקיים בצורת פוקימונים, הוא בבעלות ג'ובאני. מסתבר שהוא מבזבז מיליונים על הפרויקט במטרה שהוא ייצא לפועל. וכאן עולה השאלה: למה הוא לא משתמש בפוקימונים האלה על מנת להוציא לפועל את התוכניות שלו?

– אחרי התבוסה שלו במשחקים "לב זהב ונשמת כסף", נולדה שמועה שג'ובאני לא יכל לסבול את ההפסד, הוא עזב את המערה שבה הוא התגורר והוא ביצע התאבדות. מאחר ואף אחד מהפוקימונים שלו לא ידע לשחות החוצה מהמערה, גם הם מתו בסופו של דבר.

– השמועה האחרונה מספרת שהוא בסופו של דבר בחור די טוב. הרי הוא בקשר רציף עם צוות רוקט של ג'סי, ג'יימס ומיאו, והוא מדריך אותם לאן ללכת, מה לעשות ואיך להתנהג. וברוב הפעמים שהם מופיעים, הם עוזרים באופן ישיר או עקיף לחזק את הפוקימונים של אש, לפתח אותם, ללמד אותם מתקפות חדשות, הם אפילו מעודדים אותו בטורנירים השונים של הליגות השונות, משמע שזה הכל בא מלמעלה, מפיו של ג'ובאני, שככל הנראה רוצה את טובתו של אש קטצ'אם (ואולי זה מה שמחזק את הטענה שהוא אביו של הנודניק).

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. כשכתבתם: "העבר שלו קצת מסתורי ובין הדברים היחידים שאנחנו יכולים להגיד בוודאות זה שיש לו בן בשם גולד (מנגה)" נכון יש מישהו בשם גולד במנגה אבל הוא לא הבן של ג'ובאני סילבר הוא הבן שלו בבקשה תתקנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *