סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המופרעים של פוקימון: לוסאמין!

לוסאמין היא מנהלת קרן את'ר, אמא של לילי וגלאדיון ואחת הנבלים בפוקימון.

המראה של לוסאמין יכול להיות מטעה, משום שהיא אישה גבוהה, רזה, יפה, עם שיער בלונדיני חלק, עיניים ירוקות, והיא לבושה בלבן. לכאורה אישה נורמלית, בעלת תפקיד חשוב ואחראית, אבל לא כך הדבר.

כדי להבין את עומק השריטה שלה, צריך לזכור שבהתחלה לוסאמין מוצגת כנשיאה של ארגון שמטרתו הוא לקחת פוקימונים פצועים ולטפל בהם. היא גם מוצגת כאמא במשרה מלאה. כל הסימנים מראים שהיא אישה עם כוונות טובות.

אך מהר מאוד אנחנו מקבלים רמזים לאי שפיותה של לוסאמין – וזה קורה כאשר נפתח חור אולטרה ובו מופיעה UB-01 (ניהילגו), דבר אשר מכניס את כולם לטראומה, אבל לוסאמין נצפית כמי שמרוצה מהעניין.

מאוחר יותר, כאשר צוות גולגולת עולה לשליטה ולילי נחטפת, יוצאת משלחת המורכבת מאיתנו השחקנים, מאחיה של לילי, גלאדיון וחבר טוב שלה, האו, במטרה להציל אותה ואת נבי, אבל הם נתקלים בחברי קרן את'ר אשר חוסמים את דרכם. באותה נקודת זמן מסתבר שזוהי הקרן אשר מימנה והפעילה את צוות גולגולת.

כשמתעמתים עם לוסאמין, היא לא נראית מוטרדת במיוחד. מסתבר שהיא החזיקה בלילי המפוחדת. וכאשר מדברים איתה, היא מחייכת את חיוכה הזדוני ומתעקשת לשאול את המשלחת מה דעתה על אוסף הפוקימונים הקפואים שנמצאים סביבה. מאוחר יותר, היא מאשימה את הילדים שלה בגניבת טייפ: נול, פוקימון מלאכותי שנוצר על ידי הקרן וניצל על ידי גלאדיון.

בשלב הזה היא מרימה את התיבה של נבי ושואלת כמה חורי אולטרה היא צריכה לפתוח כדי שנבי ישחרר את כוחו המלא. לילי מפצירה בה לא לעשות זאת, משום שאם היא תבצע את זממה, נבי בסוף ימות. זה לא נראה כמו משהו שמפריע ללוסאמין. אחרי זה היא פותחת חלל אולטרה דרכו עוברת ניהילגו. אחרי קרב נגדה, היא עוברת לחלל האולטרה ונעלמת.

רק כאשר אנחנו מגיעים לחלל האולטרה, אנחנו רואים את לוסאמין במלוא הטירוף שלה. היא טוענת שפעם לילי הייתה מתוקה וכעת היא הפכה להיות מכוערת מכיוון שהיא חברה שלנו השחקנים. לאחר מופע ההאשמות, היא מתאחדת עם ניהילגו והופכת להיות הכלאה של פוקימון ואדם בשם "לוסאמין-ניהילגו". בשלב הזה היא מנסה למחוץ אותנו למוות, דבר אשר נבלם רק בשל התערבות של נבי.

בשלב הזה אנחנו נלחמים מול הפוקימונים של לוסאמין ומולה בצורה החדשה שלה. ורק כאשר אנחנו מביסים אותה, היא חוזרת לעצמה, מופרדת מניהילגו וחוזרת לעולם הרגיל.

10 פריטי טריוויה מעניינים על לוסמין:

1. ניתן להצביע על השגעון של לוסאמין כבר מהשם שלה, שנשמע כמו "Lose a mind" (לאבד את דעתה).

2. למרות שהיא אמא, רעיה ונשיאה, וגילה על הנייר הוא 40, היא נראית צעירה מאוד, וזה יכול לנבוע מהרעלנים של ניהילגו.

3. היא הנבל היחיד ממין נקבה בפוקימון בתפקיד ראשי.

4. כדי להסביר את הטירוף שלה, היא מתרצת את פתיחת חורי האולטרה בטענה הבאה: "גם פוקימונים מחוץ לאלולה, בעולמות רחוקים, ראויים לאהבה שלי".

5. ללוסאמין היה בעל בשם מוהן שגם עבד בקרן, אבל הוא נעלם בחור אולטרה, מה שלכאורה הביא להתפרקות הנפשית שלה.

6. לפני שהיא משתגעת סופית, הילדים שלה קוראים לה "אמא" (MOTHER). אחרי שהשיגעון נחשף והיא מתאחדת עם ניהילגו, היא מכונה "אמא-חיה" (MOTHERBEAST).

7. הארגון שהיא הנשיאה שלו יצר את הפוקימון "טייפ: נול", ותפקידו הוא להיות רוצח חיות האולטרה.

8. בזמן הקרב השני איתה במשחקי שמש וירח, השחקן לא מקבל פרס כספי על הזכייה בקרב מולה.

9. בזמן הקרב איתה בחלל האולטרה, כל הפוקימונים שלה עונדים הבעת פנים כועסת, מלבד ביוור.

10. השם שלה מבוסס על זן של צמח שנקרא "בשמת הגינה" (Garden Balsam) ובאופן אירוני, צמח זה הוא הרכיב המרכזי ביצירת תרופה נגד הרעלה.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *