סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משימות צד: 94 – כוחות היסוי בהתגלמותם / Incarnate Forces of Hisui

כדי לפתוח את האתגר הזה, יהיה עליכם לנצח את וולו במקדש סינו (Temple of Sinnoh) ולדבר עם קוגיטה במטה המרכזי של צוות גלקסי.

הצוות של וולו:

משימות צד: 91 – בעקבות גיראטינה / On the Trail of Giratina

האגדה מספרת שהיסוי הוא ביתם של מספר פוקימונים המתפקדים ככוחות הטבע. חקרו אותם על מנת להביא את הפוקידע שלכם לקראת סיום. לאחר הבסת וולו, קוטיגה תופיע ותתנצל על ההתנהגות של וולו. היא תספר לכם על פוקימונים אגדיים שהופיעו במחוז היסוי והיא מציעה טיפים אודות המיקומים שלהם.

טורנאדוס נמצא בAlabaster Icelands, במיוחד בBonechill Wastelands. הוא מופיע שם רק כאשר יש סופת שלגים. כאשר תאתרו אותו, הוא יגיב אליכם וישלח סופות רוח לעבריכם. התחמקו מהם וזרקו עליו חפצים. אחרי הורדה של 2 מחסומים, אפשר להתחיל לזרוק פוקדורים או להילחם בו.

רמה: 70
סוגים:
יכולת:
טורנאדוס מתקפות: Extrasensory
Crunch
Hurricane
Bleakwind Storm

טאנדורוס נמצא בCobalt Coastlands, במיוחד בין Sand's Reach לLunker's Lair. הוא יופיע רק כאשר יש סופת ברקים. כאשר תאתרו אותו, הוא יגיב אליכם וישלח ברקים לעבריכם. התחמקו מהם על באסקולגיון וזרקו עליו חפצים. אחרי הורדה של מחסום אחד, יהיה אפשר לזרוק עליו פוקדורים או להילחם בו.

רמה: 70
סוגים:
יכולת:
טאנדורוס מתקפות: Extrasensory
Crunch
Thunder
Wildbolt Storm

לאנדורוס יכול להימצא בObsidian Fieldlands, במיוחד בRamanas Island בדרום. כאשר תאתרו אותו, הוא יתחיל להגיב אליכם וישלח סופות חול לעבריכם. אלה גם ישרפו אתכם אם תקלעו אליהם. התחמקו מהם וזרקו עליו חפצים. אחרי הצלחה של הורדה של 3 מחסומים, יהיה אפשר לזרוק עליו פוקדורים או להילחם בו.

רמה: 70
סוגים:
יכולת:
לאנדורוס מתקפות: Extrasensory
Crunch
Earth Power
Sandsear Storm

אחרי שמצאתם את כל השלושה, חזרו אל קוגיטה, והיא תספר לכם שיש עוד פוקימון, רביעי במספר, ושמה אנמורוס. הפעם לא מדובר בפוקימון כועס, ואתם יכולים ללכוד אותה. היא נמצאת בCrimson Mirelands ובמיוחד בScarlet Bog. כאשר תאתרו אותה, היא תמהר לברוח משם בתעופה, ותשלח טורנדו לעבריכם. אם תפגעו על ידי אלה, תהיו מבולבלים, והשלטים שלהם ישתוללו. אחרי הורדה של 4 מחסומים, יהיה אפשר לזרוק עליה פוקדור או להילחם בה.

123 רמה: 70
סוגים:
יכולת:
אנמורוס מתקפות: Extrasensory
Crunch
Moonblast
Springtide Storm

אחרי ההשלמה של הפוקידע של אנמורוס, חזרו אל קוגיטה בAncient Retreat, שם היא תהיה מופתעת, אבל היא תברך אתכם. היא תגיד שכעת אנמורוס תבלה אתכם את הזמן שלה, עד שתמותו ואז היא תהיה חופשייה שוב. היא תיתן לכם את החפץ זכוכית מגלה (Reveal Glass) אשר יכול לשנות את הצורה לכל אחד מהפוקימונים.

כשתסיימו את המשימה, תקבלו:

4 ממתקי ניסיון גדולים (Exp. Candy L)

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *