סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: פוכדור זה דבר טוב / פוקדור זה דבר רע?

פוקדור הוא מכשיר דמוי כדור המשמש את מאמני הפוקימונים ללכידת פוקימונים ולצורך איחסונם כאשר הם אינם פעילים. הכדורים ממירים את הפוקימונים לאנרגיה כאשר הם נוגעים בהם, ושואבים את האנרגיה שלהם לתוכם באופן אוטומטי. פוקימונים חזקים יותר מסוגלים להאבק במכשיר ולעתים אף לחמוק ממנו. מאמני הפוקימונים מסוגלים לשחרר את הפוקימונים בקרבות על ידי זריקת הפוקדור, וניתן להחזירו שוב אל הפוקדור בלחיצת כפתור.

האם פוקדור הוא דבר טוב או לא? 

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם ואת ההסברים שמוכיחים למה פוקדור הוא דבר טוב / רע.

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

היטמן: פוכדור זה דבר טוב כי זה מאפשר לפוקימונים לנוח אחרי קרבות. פוכדור נותן להם מחסה, מגן ובית. בנוסף לכך, הוא נותן להם את האפשרות להיות מחוברים למאמן שלהם. מלבד זה, פוכדורים מסמנים את הפוקימונים, כלומר, הם מייצגים שייכות למאמן מסוים, ומכאן ששום מאמן אחר לא יכול לתפוס אותם. פוכדורים יכולים לבוא בצורות שונות ועם מטרות שונות. עכשיו, בכל הנוגע לטיעון שפוכדור זה כלא לפוקימונים, אל תשכחו שכולנו חיים בקוביות במובן כזה או אחר. אנחנו חיים בתוך חדר קטן, שנמצא בתוך בית, שנמצא בתוך שכונה מגודרת, שנמצאת בתוך עיר עם גבולות, בתוך מדינה. יש לנו קופסאות לנעליים, לתכשיטים, לאוכל. כל הצרכים הכי בסיסיים שלנו, החל ממקרר, דרך ארון ועד לטלוויזיה הם בצורות של קופסה. והטיעון המרכזי ביותר למה פוכדורים הם דבר טוב הוא שפוקימונים מסכימים לכך! הרי הם יכלו בקלות לחיות בטבע או להתנגד לתפיסתם, אבל הם רוצים להיות בסביבת בני האדם, להלחם כל היום, ולפגוש פוקימונים ומאמנים אחרים על הדרך.

– – – – –

אוהד: פוקדורים! מה הם חשבו לעצמם! לקחת את היצורים המתוקים האלה ולשעבד אותם, לכלוא אותם בבית כלא בצורת כדור קטן וקומפקטי! כמה מעורר רחמים! תחשבו איך זה מערער את הביטחון של הפוקימון שנתפס. איך יצור כזה חזק נכלא בתוך כדור כל כך קטן. זה מראה לו עד כמה הוא חלש, ואיך זה שכל אחד יכול להביס אותו. פוקדור הוא מכשיר שמשעבד את הפוקימונים שלא יכולים ללכת לפי רצונם החופשי. מהרגע שהם נלכדים, הם נשארים עם שתי ברירות בלבד: או להשאר בפנים או לצאת לכמה דקות להלחם ואחרי זה לחזור. והברירות הללו אפילו לא בשליטתם, אלא בשליטת המאמן שקטל אותם ונלחם בהם כמעט עד מוות, וכלא אותם! מה הם, עבדים? שצריך להכות אותם ואז לכלוא אותם? לדעתי, פוקדורים זו המצאה נוראית, שכופפת את הפוקימון למאמן וכופה עליו לעבוד אותו, בלי אפשרות לצאת החוצה מהפוקדור מבחירתו, אלא אם כן המאמן יעשה את זה. הרי פוקימון כמעט ולא רואה אור שמש עד שהמאמן זקוק לו בשביל לעמוד בסכנת מוות נוספת. זו פשוט זוועה.

פוסטים קשורים

163 תגובות

  1. תקשיבו הפוקימונים בחרו להיות בפוקדורים הם פשוט עצלנים כדי ללכת נתקלנו בסדרה כמה פעמים שפוקימונים יצאו בקלות מהפוקדורים בלי הוראה מהמאמן

  2. עובדה שהיטמן צודק, הפוקימונים בחרו להיות בפוקדורים, ואם הם לא רוצים (דוגמת הפיקאצ'ו של אש) המאמן מחזיק אותם ביד, או שהפוקימון הולך איתו. רצונו של הפוקימון.

  3. הנה משהו שאוהד חייב להבין: אין דבר כזה מוות בעולם הפוקימון, נכון, הם עלולים להיפצע או למות מאסונות טבע (דגש על אסונות טבע) אבל הם לא יכולים לדמם וכל עוד הם בתור הפוקדור הם לא יוכלו למות מכל הדרכים שבהם פוקימון יכול למות. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לפוקימון זה שהוא מתעלף ובאנימה גם יש השפעות של אסונות טבע שמשפיעים על בריאות הפוקימון, אבל גרוע מזה, לא היה ולא נברא ומי שיתחיל לחפור על האגדות מסינו ועל איך שבנאדם הרג מלא פוקימונים בשביל הכיף ובלא די בלא די בלא, חייב להבין שאלה אגדות סינו (דגש על אגדות) אז קיצר היטמן צודק ואוהד חופר.

  4. חברים , אחרי שקראתי את כל הטענות שלכם – במחקר מקיף של שלוש שנים , ובייצור של אלפי פוקכדורים (פירוש של pokeball זה פוק-כדור , אנחנו כותבים למשל קטשופ למרות שזה נשמע בדיוק קצ'ופ. עברית שפה קשה … ) רציתי להבהיר כמה דברים למרות שאיני יודע כמה מכם יקראו אותם אם בכלל .
    פוקכדור נוצר בשביל לעזור לפוקימונים נקודה . אתן לכם דוגמה טובה, בעולם בני האדם היו באלף שנים האחרונות גילויים והמצאות ניקח לדוגמה את הרכב ,הרכבים גורמים לזיהום אוויר לפקקים ותאונות שגורמות גם מוות , יש מלא הוצאות על הרכב אם זה עלות וטיפולים ואם זה דלק , ולמרות הכל כולנו משתמשים בו אין אחד כאן שיגיד שהוא לא נסע באחד כזה , אבל הייצור של הרכב נועד לעזור לבני האדם וכן יש בו דברים טובים , אנחנו מגיעים מהר יותר למקומות ובזכות הרכב שממנו נוצר האמבולנס הצילו חיים במהירות . אותו הדבר הפוקכדור המטרה היא לעזור ולהקל על ידידנו הטובים ביותר הפוקימונים , בהיסטוריה פוקימונים שהחליטו מרצון להצטרף למאמנים ולהיות נאמנים היו מתעייפים אחרי קרבות ( וכן אפשר לדון על זה למה להיות בכלל מאמן למה בכלל להילחם ? אבל הדיון הוא על פוקכדור ) והטיפול בהם היה יותר קשה בעקבות זאת , וזה גרר מן הסתם שפוקימונים פצועים מקרבות שלא היו מגיעים במהירות למרכז רפואי היו… או שמאמנים היו נתקעים במזג אוויר קשה ולא רצו לפגוע בפוקימון , הפוקכדור הוא המצאה נפלאה שזכותו נזקפת לידידי פרופ' אוק ! מה שמאמנים אחרים בוחרים לעשות בו זאת כבר בעיה שלהם כמו שאדם בוחר אם להיות פושע או אדם ישר ,
    לפוקימונים טוב בפוקכדור ואפילו ראינו בכמה וכמה פרקים שהסכימו מרצונם להיכנס . ואלה שלא הסכימו כדוגמת פיקצ'ו זה פשוט מאוד למה . כי לכל אחד כמו כלבים בעולם האמיתי יש אישיות משלו , הכלב שלי מאוד פחדן ולא משחק עם אף אחד ולעומתו יש כלבים מאוד ידידותיים . יש מה שנקרא קלסטרופוביה שזה פחד ממקומות סגורים ויש הרבה אנשים שלוקים בבעיה נפשית זו . אני מניח שלפיקצ'ו היה את הבעיה הזאת ובגלל זה הוא התנגד לפוקכדור . הכל תלוי במאמן איך הוא מתייחס לפוקימונים .
    דבר אחרון , בתוך הפוקכדור הפוקימונים הופכים לאנרגיה , תוכלו לקרוא לזה ככה ותוכלו לקרוא לזה נשמות רוחניות או מלאכים , בכל מקרה אנרגיה זה דבר רוחני , ולדבר רוחני אין הגבלת מקום , גודלו של הפוקכדור לא משנה לגודל הפוקימונים וכן הם מודעים כמו נשמות לכל מה שקורא סביבם , לא רע להם בכלל כי גם לנשמות אין צורך בדברים מוחשיים כמו אוכל ושתייה ,הם רואים הכל ומרגישים גם דרך הפוקכדור , והעיקר שהם יכולים לנוח ולהחלים!
    מקווה שעזרתי
    פרופסור קורט

  5. אתם חבורת דיבילים(סליחה על הביטוי) פוקימון זה משחק. חבורת טיפשים מה אכפת לכם זה לא בחיים האמיתיים אתה הזויים לא כאילו הם באמת סובלים זה בטאלפון טיפשים

  6. א. זה לא רק משחק בטלפון, וב. אי אפשר ממש לדעת, כי לא יודעים איך נראה הפנים דל פוקיבול.

  7. באופן כללי אני לא בדיוק יכולה לדעת אם זה טוב או רע כי אין לי מושג מה קורה בתוך הפוקדור…
    אבל מה שבטוח אם הייתי פוקימון לא הייתי רוצה להיכנס לשם.
    וכך אם הייתי בעולם הפוקימון אז רוב הסיכויים לא הייתי לוכדת.
    אלא אם כן זה לשם הצלה של הפוקימון. אבל כנראה הייתי משחררת אותו אח"כ.

  8. פוקכדור??? פוקדור ??? פוכדור??? תכדור??? לבנתים תקדור ופוכדור ופוקדור ופוקכדור

    פוקכדור " פוקכדור זה שילוב בין פוקימון לכדור גם פוכדור ופוקדור"מהאקדימיה ללשון העברית
    אז פוכדור וקודור ופוקכדור זה אותו דבר ותקדור מפוקימון גו שילוב של תפוס וכדור

    ואהוד מחורפן בתוך פוקדור יש אנרגיה

    וניטאק בקשר עם יוצרי האנימה( אנימציה יפנית) פוקימון

    אז קדם כל:אומרים פוכדור או פוקכדור או תכדור

    אפשר גם תפור או וסור
    שמשקפות את מה שתכדור עושה אבל לא את הנושא
    ומה עם פוקימון קוסט יש בו ריקדורים ???
    אבל שום דבר כזה:ריקדור , תוקדור , פוקדור (שכבר הסכמנו שלא קים)
    אז
    אין פוקדור ופוכדור זה דבר טוב

  9. אז כדי לענות האם פוכדור (או פוקדור, אני פשוט אקרא לזה פוקיבול [השם של פוכדור או פוקדור או וואטאבר {טוב, אני חופר יותר מדי}])

    פוקדור מורכב מהמילים פוקימן שמקוצר לפוק
    ו כדור שמקוצר לדור
    כל המילים הם קיצור
    עבור פוכדור יש לנו את המילה כדור
    וכן עדיף לכתוב פוכדור (טוב סתם חפרתי יותר מדי)
    ופוכדור זה דבר טוב כי אם זה לא היה טוב אז לא היו פוקימונים שבוחרים להתפס
    ויש כאלה כמו למשל סקוויון או סקורבאני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *