סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 31: 30.9-10.10.12

שלום רב,

– – – – –

משחקי "פוקימון שחור 2, לבן 2" יצאו לאור בארצות הברית ובגרסה האנגלית!

השקת המשחקים נערכה ב7.10.12 ברחבי צפון אמריקה. המשחקים יגיעו לאוסטרליה ולאירופה בין התאריכים 11-12.10.12. אלו צפויים להיות המשחקים האחרונים בסדרת נינטנדו DS, כאשר העלילה מפגישה את השחקנים עם איזור יונובה לאחר שנתיים מאז המשחקים הקודמים. במשחק צפויים להופיע דמויות ותיקות וחדשות כאחד.

לעוד מידע על המשחקים ניתן לגשת לדף הבא.

כמו כן, מי שיש לו נינטנדו 3DS, יכול לרכוש את אפליקציית פוקימון רדאר החלומות, שניתנת לרכישה בחנות האינטרנטית של נינטנדו. המשחק הזה מאפשר לתפוס מספר רב של פוקימונים, הכוללים את הפוקימונים האגדיים: טורנאדוס, טונדורוס ולאנדורוס, ולהעביר אותם למשחקים "שחור 2, לבן 2".

בנוסף לכך, שחקנים יכולים להשיג את הפוקימון האגדי גנסקט באמצעות חיבור הWi-Fi באוונט שיערך עד ה12.11.12. הוא נכון לעכשיו הפוקימון האחרון בפוקידע. הנה סרטון פרסומת של האוונט:

עוד בנושא זה, על מנת לחגוג את המאורע המיוחד, נינטנדו החליטה לאפשר ל1000 הרוכשים הראשונים בחנות של ניו יורק לזכות בצעיף פוקימון מיוחד וכמו כן להצטלם עם שלושת הפוקימונים ההתחלתיים – סנייבי, טפיג ואושוואט. אתם מוזמנים לראות סרטון וידאו מרתק בנושא:

באירופה לדוגמה החליטו ש300 הרוכשים הראשונים שיחליטו לקנות את המשחקים בגרסה הצרפתית, יקבלו עותק של ספר אסטרטגיות למשחקים. מדובר במדריך דרך אשר יעזור לשחקנים במהלך המשחק. במידה ולא תהיו בין הרוכשים הללו, תוכלו להשיג את העותק שלכם החל מהתאריך 12.10.12 באתר "אמאזון" בעבור תשלום של 19 יורו.

בנוסף לאירועים אלה, אירוע ה"קומיק קון" השנתי, שיערך השנה בתאריך 13.10.12 בניו יורק, יארח גם כן את אירועי "פוקימון שחור 2, לבן 2". באירוע זה מעריצים יוכלו להשתתף בחוויה אינטראקטיבית מסיבית בנושא פוקימון, הכוללת מופע מוסיקה, תוכנית במה בשידור חי, ביתן תמונות של פוקימון, אפשרות לקבל את הפוקימון ג'נסקט למי שמגיע עם המשחקים החדשים, וגלידה בצורת פוקימון.

– – – – –

פוריגון בשירות הצבא!

המגזין Wired פרסם כתבה שבשנת 1998, כוחות הצבא האמריקני רתמו לעצמם דרך חדשה כדי לחסל את האויבים שלהם. מדובר באנרגיה אלקטרומגנטית שגורמת למוחם של חיילי האויב עומס יתר עד שהם מתחילים לפרכס. הרעיון לנשק החדש הגיע מפרק בסדרה פוקימון – "פוריגון החייל החשמלי" שגרם בזמנו להתקפים אצל ילדים קטנים. הנה לינק לכתבה המלאה. תרגום הכתבה המלאה יפורסם בחודש הבא באתר.

– – – – –

מחירים

פורסמה רשימת המחירים לכל מי שמעוניין לרכוש את אחת האפליקציות החדשות בשפה האנגלית. עלותו של "פוקימון רדאר החלום" (Pokémon Dream Radar) עומדת על 3$, בעוד שפוקידע 3D מקצועי (Pokédex 3D Pro) עומד על 15$. שניהם זמינים בחנות האינטרנטית של נינטנדו.

– – – – –

שם פרק חדש!

מגזין "ניוטייפ" (Newtype) פרסם את שם פרק חדש מסדרת "פוקימון: משאלות הכי טובות". פרק 101 יקרא "מכון אופלסיד! איריס נגד דראידן!" (Opelucid Gym! Iris VS Drayden!!) והוא ישודר ב8.11.12.

– – – – –

מידע על צינוק מסתורי החדש!

מידע חדש נחשף בנוגע למשחק "פוקימון צינוק מסתורי: מגנגייט והמבוך האינסופי" (Pokémon Mystery Dungeon: Magnagate and the Infinite Labyrinth). המשחק ישוחרר לשוק היפני ב23.11.12 והוא ימכר במחיר של 4,800 יין. הגרסה הדיגיטלית של המשחק תהיה זמינה לשחקני נינטנדו 3DS באותו מחיר. עטיפת המשחק גם כן נחשפה ועליה מופיעים כל הפוקימונים ההתחלתיים, פיקאצ'ו ואפילו קלדאו.

– – – – –

פיט"ה יוצאת למלחמה נגד פוקימון!

בתגובה לשחרור המשחקים החדשים של פוקימון, ארגון פיט"ה שחרר משחק המדגים שפוקימונים סבלו מידי המאמנים שלהם במשך דורות. ההודעה הרשמית שלהם קוראת לעזור לפיט"ה לשחרר את פיקאצ'ו ואת חבריו הפוקימונים מהשעבוד הפוקימוני הזה. המשחק אינו מיועד לילדים, אך במידה ואתם רוצים לדעת במה מדובר, אתם מוזמנים להכנס ללינק המצורף:

http://features.peta.org/pokemon-black-and-white-parody/

מתוך ויקיפדיה: אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים, (באנגלית: People for the Ethical Treatment of Animals, מוכר בקיצור כ-PETA) הוא ארגון זכויות בעלי חיים אשר נוסד ב-1980. הארגון חשף מקרי התעללות רבים בבעלי חיים, ובמסגרת המאבק הצליח למנוע ולחשוף בפני הציבור את ההתעללויות. יותר ממיליון בני אדם ברחבי העולם תומכים בארגון PETA. זהו ארגון בינלאומי, המקיים פעילות במדינות רבות. משרדיו הראשיים נמצאים בנורפוק (וירג'יניה) שבארצות הברית, וסניפים נוספים פועלים בבריטניה, הולנד, צרפת, גרמניה, והודו. הארגון, הפועל בעיקר בתחום ההסברה, ידוע בפרובוקציות הרבות שהוא יוצר על-מנת למשוך את תשומת לבה של התקשורת. אלו זכו לביקורת רבה הן מתוך התנועה לזכויות בעלי חיים והן מחוצה לה.

– – – – –

קרדיט לנתנאל על הלוגו

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. עדכון מעולה. בקשר ללוגו, מצטער נתנאל אם זה מעליב או משהו, אבל הקודם היה לדעתי ברמה יותר גבוהה. רואים שהלוגו הזה הוכן בצייר.

  2. אין לי תוכנה טובה, האמת שבשביל דברים כאלה גם אני משתמש בצייר. רק שאני עושה את זה הרבה יותר… איך אני אקרא לזה… אין לי מושג איך לקרוא לזה, אבל זה עובד. בכ"מ אתה יכול להשתמש בפוטושופ, אבל די מסובך ללמוד להשתמש בזה.

  3. עדכון נחמד.
    נתאנאל מבי להעליב אותך הלוגו לא יצא טוב, רואים שעשת את זה בצייר.
    אם אתתה עושה לוגו תעשה בעזרת פוטושופ.

  4. תפסיקו לחפור על העיצוב של הלוגו ותתחילו לדון על הידיעות. לא חסר דברים מעניינים בעדכון הזה: פיט"ה, פוריגון ושחור 2, לבן 2.

  5. איזה עדכונים מושקעים יא וואראדי…

    "בנוסף לאירועים אלה, אירוע ה"קומיק קון" השנתי, שיערך השנה בתאריך 13.10.12 בניו יורק, יארח גם כן את אירועי "פוקימון שחור 2, לבן 2". באירוע זה מעריצים יוכלו להשתתף בחוויה אינטראקטיבית מסיבית בנושא פוקימון, הכוללת מופע מוסיקה, תוכנית במה בשידור חי, ביתן תמונות של פוקימון, אפשרות לקבל את הפוקימון ג'נסקט למי שמגיע עם המשחקים החדשים, וגלידה בצורת פוקימון."

    זה מזכיר לי חוויה בלתי נשכחת. בכיתה ח', לא יכולתי לישון לילה אחד, והלכתי חסר עצות למחשב באמצע הלילה. פתחתי במקרה את אתר פוקימון שאיני גלשתי בו רבות, ו-במקרה- שידרו בשידור חי את אירוע היהלום ופנינה הרשמי באיזו עיר כמו ניו-יורק. צפיתי בזה שעות, עד הבוקר, רואה את אירועי הפוקימון שכללו המון דברים ביניהם חידות ותחרויות משחקים. הכל קרה על יד המקרה, לעולם לא אשכח את זה.

  6. תודה רבה על המחמאה, אביב. תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך.

    אפרופו שיתופים, אתר הפוקימון הראשון שגלשתי אליו היה "פסיידאק". הוא לא היה עומד בתחרות של היום, אבל תמיד אהבתי להכנס אליו, להדפיס תמונות של פוקימונים ולצייר אותם כששעמם לי בשיעורי אלקטרוניקה ובקרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *