סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משימות עלילה: 10 – אי ללא אדון / The Lordless Island

שמועות מסקרנות הגיעו מאיזור שנקרא Cobalt Coastlands, הידוע כאי ללא אדון. אתם חייבים לברר מה קורה שם. ארקניין, אדון האיים, התחיל להשתגע בעקבות ברק מוזר, חקרו את הנושא במטרה להרגיע אותו.

יום למחרת אתם תפגשו את קמאדו, שם אירידה תספר לכם שיש בלגאן באיזור Cobalt Coastlands, אזור ללא אדון, היא תבקש מכם לחקור את הנושא. כשתעזבו, תתקלו בליאן והוא יספר לכם שהשומר שאיבד את הפוקימון האצילי דיבר לא יפה על השבט. כשתגיעו לCobalt Coatlands, אירידה תרצה קרב.

הפוקימונים של אירידה:

איוי, שלב 15, מתקפות: Quick Attack, Baby-Doll Eyes
גלסיאון, שלב 30, מתקפות: Quick Attack, Baby-Doll Eyes, Ice Beam

לאחר הקרב, לכו לחוף ותפגשו את השומרת פאלינה, והיא תספר לכם שהפוקימון האצילי מת בניסיון להציל את הגור שלו, אבל דברים מוזרים קורים בFirespit Island. היא תמליץ לכם לפגוש את איסקן במטרה להגיע לאי.

כאשר תמצאו את איסקן, הוא יגיד לכם שאתם צריכים את החטיף המועדף על באסקוליג'ן כדי שהפוקימון יביא אתכם לאי. כדי לעשות את זה, תצטרכו את המתקפה Dark Pulse מהפוקימון דאסקלופס, אבל הוא מפחד מרוחות והוא מבקש מכם לתפוס אחד באיזור Deadwood Haunt. לכו לשם ותפסו דאסקלופס. כשתחזרו, איסקן יכין את הממתק של באסקוליג'ן ויגיד לכם להאכיל אותו, כשתעשו את זה, הוא יהפוך להיות פוקימון הרכיבה שלכם.

באסקוליג'ן

אחרי שתשיגו את פוקימון הרכיבה, האחיות גברת מזל יגיעו ויקחו את גראולית' מפאלינה. איסקן ופאלינה מבקשים מכם לעזור ולהשיג את גראולית' בחזרה. עקבו אחריהם לFirespit Island, שם תראו אותם מנסות לפתח אותו במטרה לשלוט בפוקימון האצילי. תצטרכו להילחם נגד שלושתם.

הפוקימונים שלהם:

אבומאסנו, שלב 35, מתקפות: Icicle Crash, Energy Ball, Ice Shard
טוקסיקרוק, שלב 34, מתקפות: Poison Jab, Mud Bomb, Rock Smash
ריידון, שלב 34, מתקפות: Stealth Rock, Bulldoze, Rock Slide
גנגר, שלב 35, מתקפות: Dark Pulse, Hypnosis, Hex, Venoshock

אחרי שתנצחו אותם, פאלינה והגראולית' השני יופיעו. מסתבר שהפוקימון כועס ורוצה להציל את חברו, מה שגורם לו להתפתח. ברק נורה וארקניין משתגע. תצטרכו להתעמת איתו, לנצח אותו ובסוף תקבלו את לוחית הלהבה (Flame Plate).

טיפים איך לעבור את ארקניין:

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *