סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משימות עלילה: 8 – המצב הקשה של ארזו / Arezu's Predicament

ארזו, השומרת שמשרתת באיזור שנקרא Crimson Mirelands באה לכפר ג'ובילייף ונראה שהיא רוצה לדבר עם המפקד קמאדו על משהו. מסתבר שאורסלונה, הפוקימון שהיה של השומרת קאלאבה, השתגע. יום למחרת אתם תפגשו את ארזו בכפר, היא תגיד שהיא באה לדבר עם המפקד, ושם במשרד יתארו את המצב של אורסלונה. המשימה שלכם היא לבדוק את שלום הפוקימון ולהרגיע אותו.

כאשר תגיעו לאיזור שנקרא Crimson Mirelands, תפגשו את קאלאבה באיזור שנקרא Solaceon Ruins. היא תתעלם מהעזרה שלכם ותהיה עצבנית בנוגע למשהו בהריסות. מסתבר שחלק מהלוח נלקח. וולו יופיע ויציע להחזיר את החלק. אתם תצטרכו ללכת ולמצוא את החלק בעצמיכם.

כאשר תמצאו את המחנה, אתם תמצאו את אחיות מיס גורל, קבוצה של פורעים אשר גנבו את הלוח, אתם תצטרכו להילחם בהם על מנת להשיג את הלוח בחזרה.

הפוקימון שלהם:

טוקסיקרוק, שלב 23, מתקפות: Venoshock, Rock Smash

אחרי שתנצחו אותם, תוכלו לקחת את החלק בחזרה לקאלאבה, היא תשאל למה אתם עוזרים לה אם אתם אפילו לא מכירים אותה והיא תחשוב שאולי תוכלו לעזור לה עם אורסלונה. היא תיקח אתכם לאיזור שנקרא Sludge Mound והיא תאמר לכם שהפוקימון צריך להירגע, ואת זה אפשר להשיג רק על ידי לחימה נגד הפוקימון, אורסלונה יהיה ברמה 26 ואי אפשר לתפוס אותו.

אחרי שתביסו את הפוקימון, קאלאבה תגיד שיש אבקה מוזרה על הפרווה של אורסלונה ותשאל למה ארזו היא זו שדיווחה על התקרית. בשלב הזה היא תציע לכם את אורסלונה כפוקימון רכיבה.

אורסלונה 

אתם תוכלו לחזור לכפר ג'ובילייף, שם תמצאו את אדמאן שיגיד שליליגאנט משתגעת, אבל אי אפשר למצוא את ארזו בשום מקום.

אם תלכו למקום שנקרא Crimson Mirelands, תוכלו לעלות על הריח של ארזו. עקבו אחרי הריח באמצעות אורסלונה, ותמצאו את ארזו פצועה. מסתבר שהיא הכינה משחות להרגיע את ליליגאנט וחשבה שהיא יכולה לעשות את זה לבד, מה שהרגיז את אורסלונה. קאלאבה תעזור לארזו ואתם תלכו לBrava Arena להרגיע את ליליגאנט.

במידה ותנצחו אותה, תקבלו את לוח האחו (Meadow Plate).

הנה טיפים איך לעבור את ליליגאנט:

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *