סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

"הניסיון מוכיח שהעתיד ידמה בדיוק לעבר."

רוצים לדעת על מה יהיו המשחקים הבאים של פוקימון? כל שעליכם לעשות זה להסתכל לעבר.

  1. בעונה הראשונה של האנימה של פוקימון, מיסטי ראתה גרידוס עם קשקש גדול במיוחד. עוברות להן כמה שנים ונולד לו הרעיון של מגה.

2. עוד דבר שהגיע מהאנימה של פוקימון הגיע מהפרק שבו הוצג לנו פיקאצ'ו מיוחד, זקן, שמסוגל לגלוש על גלים ולהחזיק בכוחות על טבעיים. 20 ומשהו שנה אחרי זה וקיבלנו פוקימונים אלוליאניים.

3. עוד רעיון שנולד מהעונה הראשונה של פוקימון לקוח מהפרק שבו אש, ברוק, מיסטי וביל מדברים על דרגונייט ענק מימדים. שוב, עוברות כמה שנים ויש לנו את תופעת הדיינאמקס.

4. המכניקה שנשחק איתה בדור 9 היא לא אחרת מאשר פוקימוני קריסטל. גם פה אם נסתכל מספיק טוב אחורה בזמן נזכר באוניקס הקריסטל שהופיע אי אז בעונות הראשונות של פוקימון. זה כבר הרבה מעבר לצירוף מקרים.

5. ואם חשבתם שרק האנימה נותנת השראה למשחקים, טעות בידכם. גם משחקי עבר עושים זאת. זוכרים את פוקימון דאש, משחק מירוצים שבו יכולתם לרוץ כפיקאצ'ו ולנצח פוקימונים אחרים? שם היה אפשרות לעוף באמצעות בלונים.

6. מה עם קצת מוסיקה? אם נתעמק במילות שיר הפתיחה של עונה 2, נגלה את השורה "כולם גדולים בעולם הפוקימון", וזה מדבר על דיינאמקס.

7. עוד רעיון שנולד ממוסיקה הוא הרעיון של רייד, אותו שיבצו בכל פעם שחבורה של בידרילים רדפו אחרי אש והחבורה. אז אומנם הקונספט התהפך ואנחנו עם הרוב המספרי מול פוקימון בודד, אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

וזה מעלה את השאלה: מה יקחו מפוקימון לדורות הבאים?

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. הכל נכון, במיוחד אוניקס הקריסטל, מעניין אם יש עוד דברים כאלה, למרות שהיא של עונה שתיים לא באמת נראה הגיוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *