סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: אהיה מה שתרצו!

“He’s the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we’ll hunt him…Because he can take it…Because he’s not our hero. He’s a silent guardian, a watchful protector…A dark knight.”

בפרקים האחרונים של "מפלצות כיס":

– טל שוחרר מתפקידו ככתב באתר.

– ירדה פעילות האתר.

– היום חל יום ההולדת שלי.

זה לא סוד שהאתר נכנס לאחת התקופות היותר כושלות שלו. לראייה, יש חופש גדול, יש מידע על משחקים חדשים וכל מה שאנחנו מצליחים למשוך כאתר זה 16 תגובות. זה מביך. זה גם גרם לי לעשות חשבון נפש בימים האחרונים. אני חושב שהגיע הזמן שאכיר בעובדה שאין באמת מקום לאתר "מפלצות כיס" בשנת 2022.

במקום זה אפנה את הזמן, הכסף והיצירתיות שלי לעסוק בדברים אחרים, כמו ריצה – אני אוהב לרוץ, כמו תכני ASMR – ואתם מוזמנים לערוץ שלי בתחום, ובכלל לחיים שמחוץ לפוקימון – ולשמחתי יש לי אין ספור מטרות.

יש מלא תכנים שמחכים לפרסום במחסנים של האתר. אולי מדי פעם אשחרר אחד מהם לאוויר העולם. אולי לא. נראה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לאור בן הדוד שלי שנתן לי הזדמנות שנייה לחזור ולהפעיל את האתר, לאוהד ששמע את החפירות שלי והיה סוג של כותל עבורי, לפרדי שתמך גם כאשר לא הייתה סיבה, ולכם הגולשים.

תודה,

יוסי אוחנה.

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. דבר ראשון מזל טוב!
    דבר שני, אם כמה שזה מבאס אני חייב להסכים שהתקופה האחרונה לא הייתה כל כך טובה באתר ובהצלחה בהמשך היטמן.

  2. מזל טוב היטמן בהצלחה בהמשך מקווה שהאתר בעתיד יצליח לחזור לפעילות גבוהה כמו שהיה בעבר

  3. מזל טוב, אני מקווה שחוץ מזה יסתדר לך בשאר הדברים שאתה עושה.
    אמרה חשובה מאת פוקימון חכם, ממסטרי דאנג׳ן:

  4. מזל טוב קודם כל ויום הולדת שמח 🥳🥳🥳 מכווה שהאתר יחזור בקרוב ושהאתר לא יסגר לתמיד

  5. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

  6. קודם כל מזל טוב
    ושנית אשמח לעוד סיפורים, אבל עם פוקימונים מהמשחקים האמתיים של פוקימון

  7. מבאס דווקא, הייתה תקופה בהתחלה גרועה, עם 5 תגובות עד שהגיע התחרות של אגדות ארכיוס שהגדילה את האתר ואת השרת דיס ואז הגענו לתקופת תור הזהב לדעתי בשנים האחרונות עם הסיפור של כולנו שהשיג 100 תגובות! ואז הגענו לתקופה שלדעתי לא רעה עם 15-10 תגובות, כנראה לך זה לא היה נראה כל כך טוב, לא נורא, מקווה שתחזור שוב אולי… או שזה באמת הסוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *