סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 27: 22.7-11.8.12

שלום רב !

הודעה רשמית בנוגע לחדשות פוקימון: הגעתי למסקנה שאוונטים שפונים אך ורק לשחקנים יפניים אינם רלוונטים לקהל הקוראים של האתר ולכן מעתה ואילך הם לא יפורסמו במהדורת החדשות. אם יש קורא סמוי מיפן שמעוניין שאתרגם את הידיעות, הוא מוזמן להגיב ונראה מה עושים בנדון. תודה.

– – – – –

יש רקע חדש לאליפות העולם!

האתר הרשמי למשחק אליפות העולם של פוקימון לשנת 2012 מסר את הסיסמה בעבור סקין מיוחד שיצא לכבוד התחרות. שחקנים בין לאומיים שיש בידם את המשחקים "פוקימון שחור ולבן" יכולים להשיג את הסקין החדש עם הקלדת הסיסמה הבאה: WCSCGEAR2012.

– – – – –

שני קליפים חדשים

על מנת לקדם את המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2", ערוץ היוטיוב הרשמי של פוקימון פרסם שני קליפים חדשים. האחד הוא גרסה אנגלית לסרטון האנימציה ששודר לפני מספר חודשים בשפה היפנית. בקליפ הזה מצורף קטע חדש שבו הדמות הנשית נלחמת ביחד עם הפוקימון סרפיריור כנגד צ'רן והסקאוטלנד שלו. הלינק לסרטון מצורף להתרשמות שלכם:

והשני מכיל קטעים קצרים מהמשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2". מצורף בזאת לינק גם לסרטון הזה:

– – – – –

מלואטה מכבבת בעוד סרטון קצר!

גרסה קצרה של הסרטון "תשיר, מלואטה: החיפוש אחרי גרגרי רינקה" פורסמה בערוץ היוטיוב הרשמי לשפה היפנית. הגרסה המלאה אמורה להיות מצורפת למארז הDVD של הסרט ה15 של פוקימון. שימו לב, זהו אינו הסרטון "רסיטל הנוצץ של מלואטה". הסרטון מצורף להאנתיכם:

– – – – –

מדריך פוקימון לגלקסיה

המדריך המלא למשחקים "פוקימון: שחור 2, לבן 2" יצא לאור. מדובר בשני כרכים: האחד כולל 592 דפי צבע והוא יצא לחנויות בתאריך 20.7.12 והוא עולה 924 יין. השני כולל 960 דפי צבע, והוא יצא היום, ב11.8.12, ניתן לרכוש אותו בעבור 1,260 יין. לפניכם תמונות הכריכות של המדריך.

   

– – – – –

בלו ריי לסרטי פוקימון ה14

חברת "Beyond" האוסטרלית מתכננת להוציא את סרטי פוקימון ה14 במארז בלו-ריי מהודר. הסרטים יצאו בעבר בנפרד, כאשר הם היו מיועדים לDVD בלבד. החבילה החדשה תעלה לצרכן 30 דולרים, והיא צפויה לראות אור ב5.9.12.

– – – – –

שירים להורדה

נעימות המוסיקה של המשחקים מדור השלישי, רביעי וחמישי זמינים באתר iTunes החל מתאריך 25.7.12. כל אלבום עולה 2,400 יין, אך ניתן לרכוש נעימה בודדת בעבור 150 יין. זו הפעם הראשונה שנעימות משחקי הוידאו של פוקימון זמינות להורדה בצורה חוקית.

– – – – –

תמונות חדשות מהסרט ה15 של פוקימון!

אתר "באלבפידיה" פרסם ביקורת על הסרט היפני "קיורם נגד איש החרב הקדוש: קלדאו". מאחר ואין מערכת "פוקימון: מפלצות כיס" רואה לנכון לפרסם ביקורות סרטים של אנשים אחרים או לסקר סרטים מבלי לראות אותם, אז הובאו בפניכם רק תמונות הסרט, להתרשמות שלכם. תהנו.

– – – – –

שמות פרקים חדשים

אתר "מדריך טלוויזיה דיגיטלית" פרסם את שמותיהם של הפרקים 91 ו92 מסאגת "משאלות הכי טובות" של האנימה. הפרק הראשון יקרא "קרב כוח! איריס נגד דון!" (Power Battle! Iris VS Dawn) והוא ישודר ב23.8.12, והשני יקרא "אש, איריס וטריפ – הקרב האחרון" (Ash, Iris, and Trip – The Last Battle) והוא ישודר ב30.8.12.

– – – – –

אלדר נגד טריפ באנימה!

לפי מגזין "ניו טייפ", פרק מספר 93 של סאגת "משאלות הכי טובות", שיקרא "גביע הג'וניור של פרידות ופגישות" (The Junior Cup of Farewells and Meetings!) יהיה זה שיפגיש בין טריפ לבין אלדר, כאשר טריפ ישתמש בסרפייור ואלדר ישתמש בבופאלאנט. הפרק ישודר ב6.9.12.

– – – – –

פוקימון, בסגנון אוסטרלי

נינטנדו הודיעה על יציאת המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2" באוסטרליה ובניו זילנד. התאריך המדובר יהיה ב11.10.12, באותו יום שבו תצא האפליקצייה Pokémon Dream Radar.

 

– – – – –

דרקוניים עליונים ברשת

סט קלפי ההחלפה "דרקוניים עליוניים" דלף לאחרונה לאינטרנט. כאמור, הוא אמור להגיע לחנויות רק ב15.8.12. המידע בנוגע לסט והקלפים שבו יפורסם בקרוב באתר. בינתיים, אתם מוזמנים להתרשם מהמדריך החדש בנושא קלפים, אותו כתב גלעד, בלינק המצורף.

– – – – –

727 פוקימונים?!

נחשף התאריך לצאת האפליקציה של Pokédex 3D Pro ברחבי העולם. התאריך הוא 8.11.12 בצפון אמריקה ובבריטניה, כאשר הפוקידע יכיל מידע על כל הפוקימונים והצורות שלהם, 727 במספר.

– – – – –

רקע נוסף לC-Gear

סקין חדש של הפוקימון קראסטל זמין כעת באתר "פוקימון גלובאל לינק". הוא יהיה זמין עד התאריך 6.9.12 והסיסמה להשגתו היא: CRUSTLECGEAR2012.

– – – – –

אמנת קלדאו

אוונט קלדאו פורסם לגרסאות "פוקימון שחור ולבן". האוונט יערך בחנויות גיים-סטופ (GameStop) באמריקה בין התאריכים 27.8.12 ועד ל6.10.12. הפוקימון יגיע בCherish Ball, הוא יהיה בשלב 15, הוא יאחוז בPP Max והוא ידע את המתקפות הבאות:Aqua Jet, Leer, Double Kick ו-Bubblebeam. בידיעה דומה, הפוקימון יחולק גם בבריטניה, בין התאריכים 1.10.12 ועד ל-11.10.12 בכל החנויות המשחקים המורשות. המידע לגבי הפוקימון שיחולק בממלכה המאוחדת הוא זהה לזה של אמריקה.

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. אתה לא כותב פה על איוונטים של Wi-Fi המתקיימים ביפן כי אין קוראים יפנים (למרות שאם האיוונט ב-Wi-Fi זה בכלל לא קשור), אבל על איוונטים שהדרך היחידה להשיג את הפוקימון בהם זה רק בחנויות מסוימות בארה"ב אתה כן כותב?

  2. חיובי. על מנת להשתתף באוונטים הללו, גולש צריך משחק פוקימון יפני + כתובת IP תואמת (יפן). הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך בהרבה מהסיכוי שיגלשו לאתר מארה"ב, או מנגד, שגולש ישראלי יטוס לחופשה שם.

  3. כל מה שצריך זה משחק פוקימון יפני ואפילו אחד שאתה מוריד וזהו. הסיכוי שאנשים יהיו בעלי משחק יפני, אפילו שהם הורידו, הוא גבוה פי כמה וכמה מהסיכוי שמישהו במקרה באותו הזמן יטוס לארה"ב ויהיה באותה חנות שמחלקת את האיוונט וגם בעל משחק אמריקאי מקורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *