סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה חמישית!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

השמות שלכם כתובים בעברית, כך שהשם vrhb יופיע בצורה הבאה: והרב.

– – – – –

גיא קלר, 25.10, מזל

אתה מתקשה לתת אמון באנשים חדשים. יש לך את הדרך שלך ואתה לא מוכן להתפשר עליה. השבוע אתה תחוש עייפות שמאפיינת אותך בזמן האחרון, זה יגרום לך להיות עצבני ולחוש כעס על אנשים למרות שאין לך סיבה להיות כועס עליהם.

פיקאצ'ו, 13.10, מזל

אתה זקוק להמון אהבה ואישורים בחיים שלך. בעקרון דברים טובים צפויים לקרות לך בקרוב, אם רק תיקח יוזמה ותעשה את מה שתמיד חלמת עליו. פורים ופסח הן תקופות נהדרות עבורך, צא, תבלה, פגוש חברים ונצל את ההזדמנות ליהנות.

בלייז-רד-צ'אריזארד, 20.2, מזל Loudred

אתה אוהב להשמיע את דעתך ואתה חייב שכולם ישימו לב אליך. החיים שלך מחולקים לשניים, כאשר בצד אחד שלהם – בבית – אתה פחות מקבל במה, ואז במקומות אחרים – כמו: בית הספר ואינטרנט – אתה מוקד לדיונים רבים. היזהר מקנאים!

רון קאטצם, 2.8, מזל Walrein

אתה טיפוס מלכותי. אתה לא אוהב שאחרים שאומרים לך מה לעשות. אבל בפנים אתה רך מאוד ומאוד רוצה להתקבל על ידי אחרים. יש לך אהבה בחיים, אבל זה לא מתממש. עליך לאגור אומץ ולהגיד לצד השני מה אתה מרגיש ואז זה יקרה.

אינפרנייפ, 15.2, מזל

אתה טיפוס שאוהב שמחמיאים לו. אתה מרבה גם לחיות על פי אורח חיים כזה, אבל לאחרונה אתה חש שכולם מסתכלים עליך, בוחנים אותך ועושים לך עין הרע כי אתה כל כך טוב לב. עליך להתרחק מאותם אנשים, או לפחות לתת להם פחות במה. גם אם הם בני משפחה.

גאלייד, 17.2, מזל

יש לך יצר שובב לא קטן. לפעמים אתה פשוט נהנה לראות שדברים לא מסתדרים לאחרים, לא שזה עושה אותך בן אדם רע, אבל זה בהחלט לא הופך אותך לצדיק. בקרוב אתה תצטרך להושיט יד בבית בכל הנוגע לניקיונות. ריבים עשויים לצוץ.

צ'ימי, 14.3, מזל

אתה טיפוס מתוק. יש לך את האפשרות לראות את הטוב באחרים, גם כאשר הם לא רואים את זה בעצמם. תקופת החגים הבאה תעשה לך המון טוב. אתה תוקף בחברים, משפחה, ויש סיכוי גדול שתרוויח סכום כסף לא מבוטל בשבועות הקרובים.

דין אמברוס, 12.10, מזל

אתה טיפוס שאוהב לתת מעצמו, אתה אוהב להיות שם בשביל החברים שלך, ואתה מוכן לעשות עבורם הכל. בקרוב אתה צפוי לקבל את ההזדמנות לעשות שירות צבאי, עליך להקשיב לרחשי לבך ולהתגייס ולעשות את ההכי טוב שאתה יכול.

איידן, 19.8, מזל

אתה טיפוס שמסתדר עם הבריות, אתה לא אוהב לריב, ואתה יודע לעמוד על שלך כשצריך. התחום הזוגי יתפוס תאוצה בזמן הקרוב. לא כדאי למהר. יש לקחת את הזמן וליהנות מהדברים כל עוד הם נמשכים. יש אפילו אפשרות שמדובר באהבת חייך.

פאלקיה, 9.8, מזל

אתה מרגיש שהסובבים שלך לא מבינים אותך. אתה מנסה להעביר להם מה מפריע לך אבל עדיין לא הגעת לשלב הזה שבו אתה מרגיש בנוח לשתף אותם במה באמת עובר עליך. תקופה זו תלווה אותך עד סוף השנה, אז תלמד להיפתח.

אושוואט, 21.11, מזל

נמאס לך קצת מהשיגרה. אתה מת לשבור את הכלים, לצאת לחופשה, או לפחות לעשות משהו משוגע. אבל אתה יודע שאתה לא יכול לעשות את זה. הכוכבים אומרים שיש דרך אחרת להוציא את האנרגיה הזו, אולי דרך פעילות גופנית או הצטרפות לחוג.

גולט, 17.7, מזל Golemastoc

אתה טיפוס שקצת קשה לקרוא. אתה קשוח מבחוץ אבל אתה מאוד רגיש מבפנים. אתה לא נותן לאנשים לראות שנפגעת, אבל עמוק בפנים, אתה מושפע מאוד ממה שהם אומרים. השבוע אתה תחווה אובססיה לשיר / אמן / אלבום מוסיקלי מסוים.

גריי, 7.10, מזל

הרבה פעמים בחיים אתה מוצא את עצמך לבד, למרות שאתה לא באמת בודד. אתה צריך ללמוד לסמוך על האינסטינקטים שלך ולפרוץ את חומת הביישנות שלך. מפגש חברי שיערך בקרוב יכיר לך המון חברים חדשים. ההצעה שלי – לך על זה!

אופיר, 22.4, מזל Scarabrute

השבוע הוא מאוד מבלבל עבורך. זו בכלל תקופה לא פשוטה. יש תחושה שדברים לא מתקדמים לשום מקום. אבל זה רק כדי להכין אותך לבאות. בעתיד אתה צפוי לבסס קשר חדש. יש גם המלצה לרדת ממאכלים שיכולים לעשות לך בעיות במערכת העיכול (אוכל מהיר).

צ'אריזארד, 9.4, מזל Caninos

עדיין לא הגעת לפוטנציאל המלא שלך. אתה אוהב לצחוק מצד אחד, ומצד שני אתה משתעמם נורא בקלות. בעוד זמן מה אתה תרצה להתחיל פרויקט אינטרנטי חדש, אבל מאחר וזה מצריך המון התמדה, פידבק וזמן, אתה תתעייף ממנו בקלות.

זיו, 4.3, מזל Keldeo

אתה אוהב לבטא את עצמך בצורה יחודית, לא בטוח אם זה כתיבה, או שירה או ציור, אבל מה שזה לא יהיה – זה עושה לך טוב. פורים צפוי להיות חג נהדר עבורך ואתה צפוי ליהנות ממנו מאוד. רק קח בחשבון שעם כל ההנאה הזו תצטרך לבזבז הרבה כסף.

אלמיק, 19.3, מזל Lovdisc

תקופה חדשה מתחילה בחייך. סוף סוף נראה שדברים מסתדרים. יהיה עליך לבצע החלטה קשה מאוד בנוגע לעתיד שלך. התחום הרומנטי תמיד נמצא מתחת לפני השטח, מחכה שתהי בשלה להיכנס לתוכו. יש גם לא מעט תכנונים שלא יצאו לפועל.

אמיר, 23.2, מזל Blaziken

אתה מאופיין בילדותיות, חריצות ואופטימיות. דברים אלה בדרך כלל לא מסתדרים אחד עם השני, אבל נראה שכוכבים מאוד מעוניינים לסדר לך חודשיים נפלאים. אתה צפוי להצליח בבית הספר ואפילו קשר שלא הסתדר לאחרונה צפוי להיות טוב.

אבומסנו הפוקימון הכי טוב, 31.8, מזל

אתה נמשך לטיפוסים שאין לך סיכוי איתם. אתה שואף לשלמות כך שגם ציון של 95 אינו מספיק לך, ואתה רואה את העולם כסוג של מקפצה. אתה צריך ללמוד קצת לשחרר, להתנתק מעיסוק מתמיד בניקיון ולחיות את החיים. יש לך עתיד ברפואה.

איילון 12, 9.5, מזל

אתה טיפוס נורא עקשן, יש לך לב טוב, אבל לפעמים אתה משכנע את עצמך באיזו אמת כלשהי ואתה לא מוכן לרדת ממנה גם במחיר של לטעות. השבועות הקרובים יתאפיינו בשפעת, שיעול והרבה כאבי ראש. כדאי לשקול לצאת טיול כדי להימנע מזה.

מגה מיו, 3.6, מזל Motisma

אתה אוהב לרצות אחרים, אתה נותן להם את מה שהם חושבים שהם רוצים לקבל, מבלי לדעת איך זה משפיע עליך. דבר אחד שעליך ללמוד וזה שאישיות כזו היא נהדרת, לא תמיד בעולם העסקים, אבל כן בתחומים של אהבה, חברות ומשפחה.

רועי, 25.2, מזל

אתה טיפוס מנצח. אין דבר שאתה לא יכול להשיג אותו אם רק תרצה. לאחרונה חווית לא מעט אי נעימויות, אבל האופי הכובש שלך, עם קצת עזרה מאחרים, עזרו לך להתגבר על המכשול הזה. בשבועות הקרובים תצטרך להתמקד בלימודים.

פול, 13.11, מזל

אתה טיפוס שאוהב להתמקד בפרטים, יש לך עין טובה לטעויות ואתה תמיד אוהב לצאת צודק. כדאי לך לחשוב על ללמוד מקצוע בתחום שקשור או לבלשנות, או לעריכת לשון או להפקת תוכניות ריאליטי. כל תחום אחר פשוט ישעמם אותך.

עופר, 27.9, מזל Zorua

יש לך המון לחץ לעמוד בסטנדרטים ששאר בני המשפחה שלך הציבו. אבל אתה לוקח את הזמן ומנסה ליהנות מהחיים. בזמן הקרוב אתה תצטרך לעבור איזה שהוא מבחן אישיות אשר יקבע איזה אדם תהיה בעתיד, ואתה תעבור אותו בהצלחה רבה.

אנונימית, 15.1, מזל

את חיה במנטרה שהחיים הם טובים וכל עוד מישהו לא עושה לך רע, את שמחה וטובת לב. אסור לעצבן אותך או להתעסק איתך כי אז יצא היצר הרע שלך ואת זה אף אחד לא רוצה לפגוש. בזמן הקרוב יהיה לך עיסוק מתמיד בענייני אהבה.

קלדאו (לשעבר אדם), 17.10, מזל

אתה טיפוס מאוד מאוזן. יש לך ציפיות מאוד גבוהות מכולם וזה למה אתה מתאכזב מהר מאוד מהלימודים, מהחברים, מהמשפחה. אתה לא אוהב לעבוד. מבחינתך, אם היו נותנים לך כוס משקה קר, כורסה נוחה ומחשב, היית נהנה מאוד.

עמית, 9.5, מזל Terrakium

נושאים כמו יצירה ושירה הם מרכזיים בחיים שלך. בתקופה הקרובה אתה תגלה משהו שלא היית אמור להיחשף אליו. אתה תתבקש לשמור על הסוד הזה, והוא יעסיק אותך במשך רוב השנה הזו. מלבד זה, יש המלצה להפסיק לצעוק כשאתה מתקשר עם אחרים.

בוויקטיני(לשעבר איוישרוז'ן), 24.2, מזל Jirachi normal sprite

אתה טיפוס חמוד בבסיס שלך, אבל לפעמים אתה מרגיש שיש בך משהו שאף אחד אחר לא מבין. לפעמים גם אתה לא מבין אותו בעצמך. אתה נמנע מלחפש פגמים באחרים, ואתה חושב שאחרים צריכים להתנהג באותה דרך כלפייך.

אייל, 27.8, מזל

חברים מעסיקים אותך כל היום. מלבד זה, אתה מרגיש שנולדת בתקופה שלא היית צריך להיוולד. כאילו אם היית נולד 20 שנה לפני זמנך או 20 שנה לאחר מכן, היית מסתדר טוב יותר בעולם. יש המלצה חמה למצוא פעילויות שיעזרו לך לנקות את הראש.

והרב, 27.3, מזלMawile normal sprite

אתה טיפוס חכם. בדרך כלל לוקח לשים לב אליך, אבל ברגע שאתה מבסס את מעמדך, אתה הופך למרכז העניינים. השבוע אתה תצטרך להתמודד עם דמויות בוגרות יותר, ותצטרך להביא את הכישורים שלך בשכנוע על מנת לצאת מזה.

בלו, 23.7, מזל

אתה דרמטי מאוד. אתה לא אוהב להתאמץ יותר מדי. אבל ברגע שאתה משקיע מאמצים, אתה יכול להגיע להישגים שאף אחד אחר לא יכול לחלום עליהם. בשבועות הקרובות אתה תצטרך להוות כתף תומכת עבור דמות מהמשפחה שלך שמתקשה.

איתי, 9.9, מזל

הכוכבים מראים שיבוא שינוי שיביא איתו הרבה פחדים, אבל אין לך מה לדאוג. אתה מסוגל להסתגל לכל סביבה. אם כי מומלץ לך לא להיחפז ולקבוע דברים במהירות. במקום זה, נסה לחשוב על דברים ולהגות את דרך הפעולה שלך לאחר מחשבה רבה.

דרגונר, 11.1, מזל

אתה טיפוס שלא אוהב להיות בחסר שליטה. אתה מאוד ביישן. אתה זקוק להערכה שנראית לעין יותר מאשר רגשות. זאת הסיבה שתעדיף כסף על חיבה. לאחרונה אתה מרגיש שאתה עמוס מאוד. דחיית דברים תביא אותך לתוצאות טובות יותר.

ליאב, 18.5, מזלMetagross

בימים הקרובים אתה תבלה המון זמן מול מסך, בין אם זה מול המחשב, הטלוויזיה או הקולנוע. זה עשוי להוביל אותך לרגעים מאוד נהדרים, אבל מצד שני, זה יכול להשכיח ממך את האחריות שמוטלת עליך, כמו ספסל הלימודים.

זאקס, 3.11, מזלSeviper normal sprite

בשבילך העולם הוא מקום מסוכן. קשה מאוד להיות חבר שלך, אבל אם מישהו הצליח לעבור את המגננות שלך, אז הוא זכה בחברות אמיתית. התקופה הקרובה תתאפיין ברגישות יתר. עליך לזכור שדברים הם כמו גלגל ומה שלמטה עתיד לעלות.

אורי, 16.10, מזלSlaking

אתה אוהב להיות בקרבת אנשים שאתה אוהב. יותר מזה, אתה אוהב להיות לבד. לפעמים אתה מרגיש שאין לך יותר מדי פרטיות. תוכל לפתור את זה אם תביע את הדעה שלך על כך בפומבי. בזמן הקרוב תוכל לפנק את עצמך בדברים שלא יכולת להרשות לעצמך.

מיו, 14.5, מזלWurmple

אתה טיפוס נורא שקט. לפעמים היית רוצה להיות אדם אחר. התלהבות בנוגע למשהו שצפוי להגיע תתגלה כלא כדאית. השנה אתה תעשה קפיצה אדירה בכל הנוגע לסיפוק אישי. זה יקח זמן, התמדה והקרבה, אבל אתה יכול לעשות את זה.

מיו, 2.4, מזל Zekrom

אתה עדיין ילד בפנים. אתה לא רוצה להתבגר, למרות שכולם מצפים ממך להתנהג בהתאם לגיל שלך. אתה טוב בלסחוף אחרים אחריך, אבל בזמן האחרון אתה מרגיש שאין משהו ששווה את האנרגיה שלך. הכנסת שינויים לשגרה תביא את השינוי הרצוי.

דלינרד, 27.6, מזלLancargot

אתה טיפוס שאם טוב לך, אז כולם ידעו על זה. אבל אם רע לך, אתה יכול להיות קוטר לא קטן. אתה טיפוס מאוד נוסטלגי. יש לך אוסף של דברים שאתה אוסף שמזכירים לך זמנים טובים יותר. בקרוב תהיה לך את האופציה להרחיב את האוסף בצורה משמעותית.

רועי קטצאם, 18.12, מזל Crehelf

אתה הרפתקן בלב, תמיד חלמת לארוז תיק, לקחת צידה לדרך ולצאת לטיול חובק עולם. אתה אומנם צעיר מדי מכדי לעשות את זה, אבל יום יבוא ותוכל להגשים את החלום שלך. בינתיים אתה ממלא את החלומות שלך בעיקר על ידי אכילת דברים לא בריאים.

גומי, 1.4, מזלSaquedeneu

נראה שהחיים נמצאים בשלבי האצה. עם זאת, אתם לא מסופקים מהדרך שבה דברים מתקדמים. בקרוב תשמעו בשורות טובות שיגרמו לכם לחשוש לעתיד שלכם, אבל עם הזמן יתברר שהכל היה לטובה. אל תאבדו את רוח הלוחם שלכם.

אינפרנייפ, 18.3, מזלSkelenox

פחד לתת אמון במורה או בדמות סמכותית כלשהי יאפילו על שיקול הדעת שלכם. למרות שאתם יודעים שהצד השני רוצים את מה שטוב לכם, אתם לא תמהרו לתת בהם אמון, דבר אשר יפגע בכם לטווח הקצר, אלא אם כן תדעו להניח את האגו בצד.

בלו-אלקטיבייר, 15.10, מזל Elekable

דברים שנאמרים על ידי אחרים מתקבלים בצורה לא טובה בצד השני. דיאלוג הוא המפתח על מנת לפתור את זה. מלבד זה, יש המון אופציות טובות אשר יגרמו לכם להרגיש ממש טוב בזמן הקרוב. פורים ופסח הם הזדמנויות להתחלה חדשה.

דארקרי, 13.1, מזל Darkrai

השבוע המסגרת שאתם נמצאים בה תיתן לכם המון רוח גבית, בטחון עצמי ותחושה של הישגיות. אתם אוהבים מסגרות באופן כללי. מלבד זה, אתם מאוד סגורים, ציניים ומלאים במחשבות על העולם, על החיים ועל שאלות גדולות כמו אלה.

אלמוג, 5.2, מזל Staross

המצב הבריאותי יהיה מן הטובים שהרגשתם בשנים האחרונות וזה אוטומטית ישפיע על המצב רוח שלכם. אתם תחשבו שהעולם הוא קטן ואתם יכולים להשיג כל דבר אם רק תנסו את זה. חשוב לכם להישאר ידידים עם כולם וזה הסוד שלכם.

איתי בן חיים, 28.2, מזלPhione

אתם אוהבים לתת מעצמכם. דבר אחד שקיים בכם ואף אחד לא יודע זה שאתם מסוגלים להיות אמפתיים כלפי האחר. לפעמים אתם חושבים שאחרים סומכים עליכם כל כך הרבה שאתם יכולים לעבוד עליהם מבלי שהם אפילו ידעו.

אדיר, 7.3, מזל Cizayox

לפעמים יש לך את הצורך להיטמע בתוך החברה עד שלפעמים אתה שוכח את הרצונות, החלומות והאישיות שלך. יש טיפוסים כמוך שמאבדים את עצמם בתהליך הזה. היזהר שזה לא יקרה גם לך. השבוע אתם תתחדשו בגאדג'ט חדש.

עידו, 2.4, מזל

אתה אוהב לאכול. אתה אוהב את החיים הטובים. אתה אוהב להנות. לפעמים אתה מנסה ליהנות כל כך הרבה עד שאתה שוכח לחיות. השבוע יהיה עליכם להיות קשובים לאחר שאתם לא ממש מכבדים. נסו לפחות להעמיד פנים שאיכפת לכם.

פוסטים קשורים

34 תגובות

  1. חחח קיבלתי אגדי!!
    אני אמור לשמוע על איזה סוד בקרוב? אני דווקא די טוב בשמירת סודות

  2. "אוהב להשמיע את דעתך" אוקיי, מודה באשמה. אני לא מצפה שכולם יסכימו, אבל אני בהחלט שמח כשזה קורה.
    "חייב שכולם ישימו לב אליך" אה… אני לא משוכנע בעניין הזה.
    "החיים שלך מחולקים לשניים" תפסתם אותי, אני האנה מונטנה. אני באמת אדם שונה בבית ובאינטרנט מאשר בבית ספר, רק שקיבלתם את זה בהפוכה. בבית הספר אני בוחר להיות כלום כי אני מוקף באנשים שלא שווה להיות מישהו בשבילם.
    "היזהר מקנאים" אה… אני לא יודע למה שמישהו שפוי בדעתו שקיים במציאות המטהפיזית שלנו יקנא בכל מה שהולך לי פה, *מצביע בכלליות על הפנים שלי* אבל אני אשתדל להיזהר.

  3. למען האמת,יצא לי תיאור לא רע עלי
    כל הכבוד.
    מי כותב את זה?
    ולשאלה האמתית… איזה מפגש?! נ'ווא שמפלצות כיס 3
    וכיף לאיידן שקיבל צ'יקוריטה

  4. O.o זה כל כך נכון!
    ליאב, 18.5,
    בימים הקרובים אתה תבלה המון זמן מול מסך, בין אם זה מול המחשב, הטלוויזיה או הקולנוע. זה עשוי להוביל אותך לרגעים מאוד נהדרים, אבל מצד שני, זה יכול להשכיח ממך את האחריות שמוטלת עליך, כמו ספסל הלימודים.
    אני חייב להפסיק לגלוש באתר ולהתחיל ללמוד להיסטוריה o.o

  5. אני גומי???טוב חלק נכון אבל גומי???חחחח לא שאני לא אוהבת אותו אבל לא יכולת למצוא פוקימון אופטימי יותר חמוד?

  6. הכול נכון (בתקווה), חוץ מזה שאני לא ממש מסתדר עם הבריות =P
    קיבלתי צ'יקוריטה כי אתה רומז שאני גרייס?

  7. להבנתי מה עושים איפה אני צריך להכניס את השם והתאריך או שאני צריך לחפש את התאריך לידה

  8. פיפלפ – היית אמור לכתוב את השם שלך ותאריך הלידה שלך ברשומה שעלתה לפני כמה זמן, ורק מי שכתב שם את השם שלו מופיע פה. כנראה שאתה צדש פה אז לא היית פה כשהרשומה ההיא עלתה.

  9. אתה טיפוס נורא שקט. לפעמים היית רוצה להיות אדם אחר. התלהבות בנוגע למשהו שצפוי להגיע תתגלה כלא כדאית. השנה אתה תעשה קפיצה אדירה בכל הנוגע לסיפוק אישי. זה יקח זמן, התמדה והקרבה, אבל אתה יכול לעשות את זה.

    פוקימון גו אל תאכזב אותי!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *