סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מחוז ארמונוטרה – ההתחלתיים!

מה קורה אנשים? קוראים לי כפיר ואני בן 14. רובכם המוחלט לא מכיר אותי, אבל אני גולש כבר כמה זמן מה באתר. בזכות החבר הטוב שלי, עידן, שפנה להיטמן בבקשה לפרסם פה את הפוקידע שלי, אני כותב לכם כאן לראשונה. רוב העבודות שלי לוקחות השראה מפוקימונים אמיתיים, אז יכול לראות שתראו דמיון. אז מוכנים לרשומה הראשונה שלי?

– – – – –

מספר בפוקידע: 001 

שם: Diongii / דיאונג'י

זן: פוקימון המלכודת

סוג: עשב

יכולת: Overgrow

יכולת חבויה: Regenerator

מידע: דיאונג'י הוא פוקימון מסוג עשב טהור והוא ההתחלתי של המחוז. דיאונג'י הוא פוקימון חמקמק וקשה למצוא אותו בטבע. בדרך כלל הוא מסתובב על עצים ובדשא, איפה שהוא מסתווה הכי טוב באמצעות דוגמת הפסים שעל הגב שלו. כאשר דיאונג'י צד את הטרף שלו הוא מסתתר בין עלים ועשבים ומחכה לטרף שיתקרב אליו וסוגר את הצווארון שלו עליו, ודוחף אותו ישר לפה. דיאונג'י ידוע בכך שהוא מאוד אוהב את השמש ובמהלך היום הוא בדרך כלל נמצא בחוץ מתחמם בין העלים. בשעת סכנה, הוא מסוגל לנתק את הזנב שלו בשביל לתעתע ביריב בזמן שהוא בורח, והזנב יגדל שוב לאחר כמה דקות.

– – – – –

מספר בפוקידע: 004 

שם: Bispark / ביספארק

זן: פוקימון הניצוץ

סוג: אש

יכולת: Blaze

יכולת חבויה: Warm fur

מידע: ביספארק הוא פוקימון מסוג אש טהור ונחשב פוקימון התחלתי גדול מאוד. לביספארק ישנה פרווה גדולה שמגנה עליו מפני הקור ומעניקה לו את היכולת "פרווה חמימה". אל תתנו למראה התמים של הפוקימון החמוד עם הפרסות הקטנטנות להטעות אותכם, כאשר הפוקימון משפף את הפרסות הקטנטנות על הריצפה ניצוץ של אש נוצר ומדליק את הפרסות וכל מה שלידם.

– – – – –

מספר בפוקידע: 007 

שם: Surfail / סארפייל

זן: פוקימון הגלישה

סוג: מים

יכולת: Torrent

יכולת חבויה: Swift Skin

מידע: סארפייל הוא פוקימון מסוג מים טהור. סארפייל נחשב פוקימון מוערץ ביותר בקרב הילדים הצעירים. מראהו המיוחד מלהיב את הילדים ומשפיע עליהם לגלוש ולצאת לים הפתוח. זנבו מיוחד וגמיש ומאפשר לו לקפל אותו פנימה ולקפוץ עליו כמו גלשן ולגלוש כאילו אין מחר. לסארפייל יש עור מיוחד אשר מאפשר לו לנוע בחופשיות מתחת למים ולשחות במהירויות גבוהות. כאשר סארפייל בים הפתוח הוא נחשב כמעט בלתי מנוצח בגלל המהירות המוגזמת שלו.

– – – – –

מספר בפוקידע: 012 

שם: Priserfly / פריסארפליי

זן: פוקימון המנסרה

סוג: חרק / פיה

יכולת: Pixliate

יכולת חבויה: Swarm

מידע: פריסארפליי נפוץ במיוחד בדשא לאחר שיורד גשם וקשתות זוהרות מופיעות בשמיים. לפריסארפליי יש אהדה מסויימת בתחרויות המתאמים בגלל המראה היפיפה שלו והכנפיים הייחודיות שלו. פריסארפליי מאופיין בכנפיים המיוחדות שלו שמיוצרות מאור קשתות יפיפיות. בזמנים עתיקים נוצרה שמועה שכל פעם שישנה קשת בשמיים יש פריסארפליי ענקי שעף ומסתובב בעולם ואמרו שמי שיתפוס אותו ישלוט בשמיים.

– – – – –

מספר בפוקידע: 013     

שם: Hidotmot / היידוטמוט

זן: פוקימון הציפור

סוג: נורמל / מעופף

יכולת: Keen Eye

יכולת שנייה: Tangled Feet

יכולת חבויה: Big Pecks

מידע: כמו שאר ציפורי המחוז, היידוטמוט הוא מסוג נורמל ומעופף. הוא נמצא בעיקר בקצוות של יערות ליד איזורי דשא ואם יש מקור מים קרוב הוא יתמקם שם. הוא משתמש בצבעיו בשביל להסתתר בין הצמחיה שביער. היידוטמוט תופס את מזונו בזמן שהוא עף באוויר.

– – – – –

מספר בפוקידע: 016 

שם: Mouter / מאוטר

זן: פוקימון האל-חוטי

סוג: חשמל

יכולת: Levitate

מידע: מאוטר מסוגל להעלות את עצמו למעלה ולמטה, בהתאמה, ובכך לרחף באוויר. ברגע שמאוטר נוגע בפוקימון חשמל הוא מסוגל לגרום לו לציית לכל פקודותיו. ברגע שתשים יד על מאוטר הוא יוכל להוביל אותך לתשובה לכל שאלה שיש לך.

– – – – –

אני אשמח לשמוע מה דעתכם, מי ההתחלתי האהוב עליכם ואת מי הייתם בוחרים. כמובן שאני רוצה לשמוע שאלות שלכם ואענה לכם על כל מה שתשאלו, אז בבקשה. שנה טובה וחג שמח, כפיר.

פוסטים קשורים

44 תגובות

  1. סארפייל! איכשהו אני כמעט תמיד הכי אוהב את ההתחלתי מסוג מים.
    הציורים ממש ממש יפים ואהבתי מאוד את מאוטר!

  2. כל הכבוד! הציורים יפים ורואים שהשקעת! אני מצפה לראות את האחרים…
    נ.ב.לגבי עניין ההתחלתי אני חא ממש בטוח…

  3. לגמרי לוקח את ההתחלתי עשב. הטא נראה כמו הליופטייל. מת על העיצוב הזה.

    גם העכבר החשמלי של הדור נראה אדיר..ויש לו לביטייט

  4. ממש אהבתי את ההתחליתי עשב אני חושב שזה גאוני השילוב של בעל חיים וצמח טורף מזכיר את התקפוה הטובה של באלבאוזר (צפרדע ופקעת) למרות שדי נמאס לראות התחלתיים עשב שמבוססים על זוחלים (טריקו טריטווינג סוולי) (ויש את באלבזור שהוא צפרדע לא זוחל אבל די מזכיר)
    את ההתחלתי אש לא ממש אהבתי הוא אפילו קצת מכוער לדעתי…
    ההתחלתי מים ממש אהבתי את העיצוב הפוקימון הכי יפה שעשיתה בנתיים השילוב של בונה עם גלשן גאוני בכל מובן (שוב מזכיר תקופה טובה של הדור הראשון בלאסטויז צב+אקדח מים)
    מצפה לראות את ההתפתחויות שלהם לפני שאני יחליט במי אני הייתי בוחר אבל בנתיים אין ספק שבסארפייל
    לגבי הפרפר הוא ממש מכוער (סליחה) לא הייתי אומר את זה אם הייתי חושב שזה הרמה שלך אבל אחרי שראיתי את ההתחלתי מים אני יודע שאתה מסוגל ליצורות מופת גם לגבי התיאור שלו, אם הוא נפוץ איך יש אגדה שמי שיש לו אותו יכול לשלוט בשמיים זה תכונה שהייתי שומר לאגדיים
    לגבי הציפור היא חמודה כנראה שהייתי תופש אותה עם המחוז שלך היה אמיתי כל מחוז חייב את שרשרת ההתפתחויות הציפורים של המחוז שלו , וזה שלך גם לא הגזמתה בתיאור, פוקימון נפוץ מעופף נורמאלי ניתן למצוא אותו ביערות (בלי הגזמה כמו לשלוט בשמיים או לשלוט על פוקימוני חשמל (אני כבר יגיע לזה))
    לגבי העכבר העיצוב חמוד מין שילוב של רטטה ופיקצו אבל שוב ההגזמה ניכרת (מאוד הייתי אומר) יכול לעוף אני זורם עם זה לשלוט בפוקימוני חשמל, וואט דה פאק? מוצא תשובה לכל שאלה, אתה בטוח שהוא לא אגדי?!
    אם אתה הולך להכין מחוז שלם אתה צריך לזכור שבכל מחוז חייבים להיות פוקימונים נפוצים ופחות חזקים אני יודע שבגלל שאתה יצרתה אותם אז באופן טיבעי אתה תרצה לעשות אותם חזקים אפילו את העכבר הקטן שבהם אבל חשוב שהיה יחסי כוחות ברורים בין אגדיים ונדירים לפוקימונים נפוצים (חחח אני מדמיין קרב בין מאוטר לזאפדוס, זאפדוס משתמש במכת ברק מאוטר מתעופף, מאטור נוגע בזאפדוס, זאפדוס הוא השפחה של מאוטר…)
    אם יורשה לי אני יתן לך טיפ (מקווה שזה לא חוצפה מצידי) כל מחוז מכיל התחלתיים, פוקימונים נפוצים שמסתובבים ביער בקרבת העיר הראשונה פוקימונים חלשים יחסית שהיה ניתן לתפוש אותם עם התחלתי רמה 5 (לדוגמא בדורות אחרים רטטה פיגי הופיפ…), ההתפתחויות של הפוקימונים הנפוצים האלו (מומלץ לחלק שלחלק יהיו 3 התפתחויות ולשאר 2) רצוי שההתפחויות שלהם היו מספיק מגניבות שהיה שווה לתפוש ולפתח (כמו פיגי ופיגיאוט), פוקימונים בנדירות בנונית, פוקימונים נדירים (פה אפשר להשתולל כמו דברים שדומים לדרגונייט מטנג… רק חשוב שהיו להם שרשרת התפתחות שמתחילה הפוקימון חלש (אך עדיין נדיר) ופקימונים אגדים שבדרך כלל שהיו לפחות זוג שהיה קשר ברור בנייהם (לדוגמה זמן חלל , חיים מוות , ים אוויר אדמה…)
    חח חפרתי, בהצלחה בהמשך מחכה לראות את ההתפחות של ההתחלתי מים הוא מנש מגניב ואם הביקורת שלי פגע בך באיזה מובן אז סליחה זאת לא הייתי הכוונה שוב המון הצלחה 😉

  5. כולם נראים ממש טוב, ולגמריי הייתי מתחיל עם דיאונג'י. הוא הפוקימון עם העיצוב הכי טוב פה וגם הכי מגניב.
    הרעיון של מאוטר נחמד וגם העיצוב שלו (הגיע הזמן שתהיה בדיחה כזאת על העכברים החשמליים שצצים בכול מחוז), אבל כמו שעמית כתב, היכולת לשלוט בכול פוקימון חשמלי מתאים הרבה יותר לפוקימון אגדי, אולי בשביל זה גם כדאי להוסיף לו את הסוג על-חושי. הקטע של "להוביל אותך לתשובה לכל שאלה שיש לך" ממש טוב, כי זה בתכלס מה שאנחנו יכולים לעשות עם עכברי-מחשב (יכולת לא אגדית בכלל) ובוחרים במקום זה לבזבז את הזמן שלנו על שטויות באינטרנט.

  6. היו כמה אי הבנות ושגיאות כתיב בתיאורים ולקחתי על עצמי את הרשות לתקן אותם.

    בנוגע לציורים, הם בהחלט כמה רמות מעל לכל מה שהכרנו פה באתר ואני שמח שיצא לעידן לתווך בינינו.

  7. היט מן- בשמחה
    עמית- -_-
    רואים שאתה לא מבין בשילובים רעיוניים
    עם היית יודע את ההאגדה סביב ההתחלתי אש (האגדה על הביזון) לא היית אומר את זה
    לעכבר יש את הדברים האלה … כי הוא עכבר
    הוא מסוגל לעוף כשהוא מגלגל את הגלגלת שלו
    הוא עכבר ועכבר שולט במחשב ובכל האינטרנט ככה שהוא "שולט על פוקימוני חשמל"
    וכשאתה בודק מידע במחשב אתה מפעיל את העכבר כדי למצוא אותו
    האגדה על הפרפר היא לא אמיתי
    היא נוצרה מהשערה של אנשים שהיו פעם במחוז
    ובכללי כל התגובה שלך ממש לא לעיניין
    מכוער.. לא יפה בכלל.. טיפשי… מה זה? לא שמעת על ביקורת בונה? גרמת לרושם ראשוני אצלי ממש לא לעיניין
    תחשוב לעומק
    מה שאתה אומר זה כל כך פזיז וחסר מחשבה
    כפיר עבד על העיצובים האלה שעות על גבי שעות
    אני והוא ביחד בכלל הרגנו את עצמו בלחפש אגדות מיוחדות בשביל התיאור
    ש-לך! הוא לא לעיניין
    כשאני יתחיל עכשיו לפתוח את נושא התיאורים?
    אתה יודע שמיסטר מיים (כן כן הפוקימון הזה)
    שמעתי מהמון מקורות שאמרו לי שהם ראו שבתיאור של הפוקידע שלו הוא יכול לדמיין דברים והם יהפכו למציאות?
    אתה יודע שקיובון (עם אני לא טועה) נוצר בזה שהוא לובש את הגולגולת של אמא שלו?
    ככה שיש המון מה להוסיף והכל בתיאורים מצויין לגמרי

    זאת תגובה מאוד פוגענית הציורים שכפיר עבד עליהם מאוד מושקעים ועם תפתח בפוטושופ או צייר תראה כמה הצללות והשקעה הוא עשה
    התיאורים כבר חפרתי עליהם אבל בכל זאת
    כפיר ואני ישבנו עליהם המון זמן

    ו… מעביר נושא במהירות
    כנראה שרשומה תעלה פעם בשבועיים ככה שזה לא הרבה זמן לחכות ולא פחות זמן לחכות
    לכפיר יש המון פוקימונים מיוחדים להראות לכם
    ואני אישית לא הייתי מצליח לבחור XD
    להתחלתי עשב יש את הקטע שהוא מלכודת וזה אדיר
    להתחלתי אש יש יכולת ליצור אש בעזרת הרגליים וזה אדיר
    וההתחלתי מים מסוגל לגלוש בים ונחשב בין הפוקימונים המהירים בים
    וזה גם אפיק

    בעקבות התגובה של עמית אני אשמח עם תגידו עם אתם רוצים שנכתוב מתחת לכל פוקימון את הביסוסים שלו מהרשומה ההבאה

  8. אני הייתי בוחר את ההתחלתי עשב.לא יודע למה,הוא פשוט נראה לי האחד שמעוצב הכי יפה והכי נכון מבין השלושה.

  9. eyl,BlazeRedCharizard,זיג,קים,gray, אליעד- תודה רבה רבה!

    Hitman- גם אני שמח שהוא תיווך בנינו, אין לי בעיה עם התיקונים.

    עמית- (אני יודע שעידן הגיב לך אבל אני גם רוצה להגיב מנקודת מבט שלי) שמח שאהבת את דיאונג'י (אבל האמת שבניגוד אליך אני דווקא יותר אוהב את ההתחלתי עשב זוחל כי זה קו ברור נורא ואני ממש התאכזבתי כשצ'אספין יצא (אגב גם באלבזור מבוסס על סוג של דינוזאור ולא על צפרדע)), בנוגע לביספארק- הוא מבוסס על אגדה אינדיאנית שמספרת שכיחוך של פרסות ביזונים יצרו את האש, מה שדי מתאים לסוג ולביסוס שלו.. העיצוב עצמו אולי נובע מחוסר ההאהדה שלי לפוקימוני אש (וגם רוב הזמן הם לא יוצאים לי יפה- בדיוק בגלל זה)
    שמח שאהבת את סארפייל, גם עלי הוא האהוב (ובניגוד לפוקימוני אש, יש לי הרבה אהדה לפוקימוני מים ובגלל זה רוב הזמן הם באמת היותר יפים שלי XD)
    בנוגע לפירסאליי, הוא מבוסס על סוג של פרפר שקוראים לו "פרפר כנף זכוכית" נורא ממליץ לך לראות תמונות שלו ולהבין שהעיצוב שלו די מוצדק, אין מה להתכם איתו יותר מידי כי הוא בסה"כ פרפר.. כמו באטרפרי שאין לו עיצוב ממש מיוחד- והקטע של הכנפיים זה בגלל שהוא מבוסס גם על המנסרה (אם תסתכל תמונה של הפרפר בגוגל תבין שהחיבור הגיוני) וזה למה שהמצאנו את האגדה- כי מנסרה יוצרת קשת. אני באמת לא חושבת שזה מוגזם בתיאור שלו כי כמו שכתבנו "בימי הביניים הייתה אגדה" מה שאומר שזה לא באמת אמיתי ומי שכביכול יתפוס את הפריספלאי הענקי לא באמת ישלוט בשמיים כי הוא לא באמת קיים (ולא במובן של לא קיים בעולם הממשי שלנו)- זאת רק אגדה של "תושבי המחוז". כנ"ל למאוטר, הביסוס שלו (ואני חושב שזה די מובהק) זה עכבר ועכבר מחשב, כל התיאור שלו נובע מיכולות של עכבר מחשב: שליטה בפוקימוני חשמל= שליטה של עכבר במחשב עצמו שככה אנחנו מתפקדים, לזוז במרחב אנכי (לעוף וכו')= לנוע למטה ולמעלה עם הגלגלת של העכבר, להוביל לכל תשובה= עכבר משמש (במטרתו העיקרית) על מנת שנוכל להתכוונן ולנוע ברשת.
    אין לי בעיה עם זה שכתבת טיפ, אבל חשוב לי להגיד שבכל זאת מה שהצגנו כאן זה ההתחלתיים, הנפוצים ביותר, הסמלים של כל מחוז. אם לא שמת לב, ברשומה הזאת אין את החתול של המחוז, אין את המכרסם המציק הזה שקופץ בדשא (העכבר מחשב הוא כמו פיקצאו של המחוז), פוקימונים חלשים או לחילופין פוקימונים באמת מיוחדים ונדירים לא חסר, יש לי רשימה מלאה בביסוסים שרק מחקים להצתייר ולהתפרסם ברשומות השונות.

    גם חשוב לי להגיד שאני שמח שיש מישהו שהגיב תגובה כזו, כי באמת זה מראה לי שאנשים מתייחסים ברצינות למה שאני כותב ומציג ויש כאלה שזה לא נראה להם- ואני מרוצה, כי בסוף יום המטרה של המחוזות השונים (מחוזות פייקים באינטרנט או אפילו השישה הקיימים) זה שידברו עליהם ושהם יהיו חלק משיחת היום, אז אם אני מצליח להלהיט ולהעלאות את זה כנושא שיחה (אני אומר את זה בקו מחשבה שזה יתפתח אחכ לאיזה ויכוח שכזה) אז הצלחתי במטרה שלי 🙂

  10. יופי של עיצובים, אני מאוד אוהב פייקים ועשית אחלה עבודה… המשך כך, מצפה לעוד 🙂

  11. זה הייתיה ביקורת בונה התכוונתי לטוב בסך הכל אמרתי שההתחלתי אש והפרפר לא יפים אם תקרא בבקשה את התגובה שלי עוד פעם תראה שהרוב המוחלט של הדברים שכתבתי הם מחמאות עדיין אני חושב שההתחלתי מים לא יבייש אפילו פוקימון התחלתי אמיתי
    4 מתוך 6 הפוקימונים אמרתי שאהבתי את העיצוב (וכמו שאמרתי אחד שאהבתי ברמה אחרת) אם אתה נפגע מזה שלא אהבתי 2 מתוך 6 אחי אתה מאוד רגיש שלא לדבר על זה ששאלתם מה אנחנו חושבים
    רק שתדע שזאת הפעם הראשונה שאני מגיב באשכול מסוג כזה, הגבתי הפעם רק בגלל שראיתי שהפוקימונים האלה (פרט לשתיים) ברמה גבוה ממה שאנחנו רגילים
    אז בו נפרט שוב את שאמרתי בקצרה
    התחלתי עשב- אמרתי שגאוני הצמח טורף+חייה נכון הבאתי ביקורת על זה שעוד פוקימון זוחל התחלתי עשב אבל אמרתה שחלק מהפוקימונים מבוססים על פוקימונים קיימים אז זה בסדר
    ההתחלתי אש- לא אהבתי מה לעשות יכול להיות שהיו כאלה שיאהבו אבל אני לא אחד מהם עכשיו אני רק אציין שאני לא לא אוהב אותו בגלל רמת הציור חלילה פשוט לא אוהב את המראה שלו (יש פוקימונים אמיתיים שרמת הציור שלהם מעולה אבל הם מכוערים ואני לא חושב שאני צריך להביא דוגמאות) גם זה לא כאילו שאמרתי את זה בזלזול אפילו אמרתי סליחה בסוגריים
    ההתחלתי מים- אני לא יגיד את זה שוב גאוני
    הפרפר- הוא מכוער לדעתי שאלתה את דעתי אני לא יתנצל על מה שאני חושב
    הציפור- אמרתי שהוא יפה אפילו שאם זה היה אמיתי הייתי תופש אותו
    העכבר- מה לעשות שליטה בפוקימונים ופתרון לכל בעייה קיימת זה יותר מידי לפוקימון אחד שהוא אפילו לא אגדי אבל אמרתי שהעיצוב שלו יפה שזה היה בסך הכול כל העבודה הקשה שלכם אז אין לכם סיבה להיפגע וגילו נאות לא שמתי לב שהוא מבוסס על עכבר מחשב לדעתי הייתם צריכים לציין את זה
    גם תשים לב שכל דבר שאמרתי השתדלתי כמה שיותר בזהירות השתמשתי במילים ואני יצטט את עצמי כמו ״אם יורשה לי״, ״מקווה שזה לא חוצפה מצידי״ אפילו הגדשתי את שתי השורות האחרונות כדי לוודא שאת לא נעלב מהביקורת שאתה ביקשתה (ובסך הכל הביקורת שנתנתי טובה)
    עכשיו לא קשור לפורום אני יתן לך טיפ לחיים לפעמיים תעשה דברים שאחרים לא יאהבו (למרות שאני כן אהבתי לפחות את הרוב) אין לך סיבה להעילב אף פעם במיוחד אם אתה זה שמבקש את הביקורת
    בסך הכל אני יגיד לך את האמת אני קצת נעלבתי מהמתקפה שעשיתה עלי בלי להבין את הכוונה שלי לעומקה אני בסך הכל מילתי את הדרישה שאתה ביקשתה, אבל זה לא חשוב אני עדיין מחכה להמשך ומקווה שהוא היה טוב לפחות כמו זה, ועוד מעט כיפור אז צום קל וגמר חתימה טובה 🙂

  12. כפיר עכשיו קראתי את התגובה שלך שמח לראות שאתה בוגר המון הצלחה בהמשך כבר יש לך מעריץ שמחכה לבאות 🙂

  13. היי אחי,
    אהבתי הכל מלבד (כפי שצויין כבר) היכולת של העכבר להשתלט על כל פוקימוני החשמל, היית יכול לעשות שהם יהיו בPAR נגדו או משהו כזה ואני מבין את הקטע של הכל אבל זה קצת יותר מדי לשלוט בהם משום שזה כבר הופך אותו ליותר חזק מכל אגדי מסוג חשמל או כל פוקימון בכללי שקיים מסוג חשמל, אם אתה מעדיף לשנות הייתי מציע לך לעשות כמה "פרצות" ליכולת הזאת בכדי שלא יהיה לו כלכך קל להשתלט,
    פוקידע מגניב (גם אני המצאתי כזה פעם חח עד היום יושב במגירה) ממני,
    אורי/סנדסלאש/אורי מכל מני מקומות/סנדסלאש מכל מני מקומות.

  14. אתה משתמש בתוכנה כי עם כן אני גם ממציאה דור והייתי רוצה לדעת איך אתה עושה את הציורים כי זה ציורים ברמות ממש טובבבב

  15. כמה דברים משותפים של מחוז הואן וקאלוס
    לשתי הבנות יש איווי והפוקימון הראשון שלהם הוא מסוג אש
    בשתי החבורות יש בנים שייש להם קטע מוזר עם בנות
    בשתי החבורות יש ילדים קטנים
    בשתי המחוזות יש התפתחות מגה
    בשתי המחוזות יש פוקימוני פרפר חמודים
    בשתי המחוזות אש ניסה ומנסה להיות פוקימון מאסטר

  16. אני הייתי בוחר את ההתחלתי עשב בגלל שהוא מגניב ואני אוהב לטאות
    אגב חשבת להכין האק משלך עם הספרייטים של הפוקימונים האלה זה יכול להיות ממש מגניב

  17. אגב אתה יכול להמציא למאוטר יכולת שבה הוא יכול להשתמש במתקפות של פוקימונים מהסוג שלו בגלל כל הקטע של השליטה מוחית והכול

  18. עמית אחי
    אני לא נפגעתי
    ממש לא נפגעתי
    רק שאתה בא ואומר "מכוער" זה דופק לך את כל הרשומה
    עשית לי רושם ראשוני של אחד ללא טאקט
    בגלל זה כתבתי את זה
    בניסיון להסביר לך מה עשית לא טוב
    והינה טיפ לחיים מאחד שעשה המון במחשב
    גם עם אתה כותב "סליחה" או "עם מותר לי" או כל דבר כזה… אף אחד לא שם על זה… לא אומרים מכוער למשהו שמישהו עשה זה יכול מאוד להעליב
    התגובה הקודמת שלי הייתה בניסיון להראות לך מה היה מעיק בתגובה שלך

    בכללי היית בסדר אבל תזכור את זה.. לא אומרים מכוער לא יפה טיפשי וכו

    ואני רוצה להבהיר משהו קטן
    אני רואה שהמון "מתלוננים" על היכולת של העכבר להשתלט על פוקימוני חשמל
    לפי מה שהבנתי ממה שכפיר אמר לי בסקייפ וכו
    לעכבר יש את היכולת הזאת בקטעים נדירים
    אני חושב שהוא כאילו מצליח רק מידי פעם "לשלוט"
    והוא לא באמת שולט עליהם אלה הוא מסוגל פעם בקרב בערך לגרום להם לעוף ממקום למקום או להרים אותם לאוויר ולקפוץ עליהם בג'אירו בול או כל מיני

    זה לפי מה שאני הבנתי

    אני באתי לפה בעיקר כדי לראות עם עמית חזר עלי אבל אין לי המון זמן ואני יקרא את כל התגובות שלכם מאוחר יותר
    אני מאוד שמח שהרשומה סוג של "הצליחה" ויש המון תגובות

  19. איוישרוז'ן- הו ואו תודה חח

    אורי- עידן הסביר יותר טוב את הכוונה שלי אז זה בסדר לדעתי 🙂 תודה רבה

    growlith-שמח שאהבת אותו, חשבתי בכל אחד מהדורות שהכנתי, אבל אין לי ככ אמצעים אז זה לא יצא לפועל.. בנוגע ליכולת לא כל כך צריך כי זה לא באמת שליטה מוחית, זה שליטה פיזית יותר

    אנוניצת- אני בהתחלה מצייר על דף, ואחרי שאני מרוצה מהציור אני סורק למחשב וצבוע מחדש בפוטושופ, כל ההצללות והצבעים וכל השיפורים הקטנים (לדוגמא עין יותר מעוגלת וכו') אני עושה בפוטושופ עצמו 🙂

    (רפאל…)- רק הwarm fur של ביספארק מומצאת, היא מקטינה בחצי את מתקפות הקרח שפוגעות בפוקימון

    עמית- שמח לשמוע שאתה בכל זאת מחכה להמשך

  20. חלק גדול מהעניין של לפרסם את התוכן שלך ברבים זה לדעת לקבל גם ביקורת טובה וגם ביקורת בונה. לתשומת לב כל המעורבים בדיון.

  21. עידן אתם ביקשתם את הביקורת שאלתם אותנו בפירוש (ציטוט) ״אני אשמח לשמוע מה דעתכם״ אני עדיין לא מבין מה עשיתי לא בסדר
    כבר פעם שניה שאתה כותב שאמרתי טיפשי אבל אם תקרא עוד פעם תראה שהמילה הזאת לא יצא לי מהפה סך הכל אמרתי שאני לא אוהב את העיצוב של האש (לא שהאיכות ציור שלו לא טובה פשוט אני לא אוהב איך שהוא נראה, כמו גולפין מהסדרה האמיתית הוא מצוייר מעולה אבל הוא לא נראה טוב (לדעתי בכל אופן))
    הפרפר אותו אני ממש לא אוהב אני לא יפרט למה אני לא אוהב אותו כי מהיכרות הקצרה שלי איתך אני יודע שתעלב וזאת לא הכוונה שלי
    אחרי שהבאתי את הביקורת שלי התחלתה לצאת עלי במתקפה ״רואים שאתה לא מבין בשילובים רעיונים״, ״ מה שאתה אומר כלכך פזיז וחסר מחשבה״ זה די העליב אותי
    באמת חבל שאחרי שאתם ביקשתם את הביקורת אני צריך לנסות להסביר אותה פעמיים לפני שלפחות תנסה לקבל אותה ושוב הביקורת שלי הייתה טובה….

  22. (LOL משום מה התגובה שלי לא הצליחה לעלות.. אני יכתוב מחדש)
    קראתי כרגע את כל התגובות ותודה והכל על התמיכה אני בטוח שכפיר
    שמח כרגע
    ובקשר לעמית
    אני לא רוצה לריב איתך והכל אתה נראה אחלה גבר והכל ובסך הכל ניסיתי להסביר לך מה לא מצא חן בעיני בתגובה שלך כדי שלא תיפול על כאלה שבכלל יתעצבנו LOL
    וצודק זכותך לכתוב את דעתך

    תודה רבה אנשים שבוע טוב

  23. שמע זה פיצוץ איך שזה נראה ואני מקווה שתמשיך בדרך זאת כי אתה גאון וגם לעידן כל הכבוד על ההשקעה שניכם צוות מנצח

  24. משהו מצחיק ששמתי לב אליו – קראתם לפוקימון העכבר הפוקימון האל חוטי, בעוד שיש לו זנב שסביר להניח שאמור לסמל חוט חח

  25. LOL רז זה האל חוטי זה בגלל שהפוקימון עצמו הוא לא מחובר לכלום בעצם
    אבל חח לא חשבנו על זה בכלל

  26. הרעיונות לביסוסים היו ממש מדהימים ומעניינים וממש אהבתי את פוקימון העשב
    והציורים נראים ממש מדהים , ההצללות קווי המתאר הצורה .. הכול!
    ממש אהבתי כבר את הפיקמונים של המחוז ואשמח לראות עוד כאלה בעתיד

  27. קים- הפיתוחים אתה מתכוון? עם כן כל רשומה עולה כל מיני פוקימונים חדשים
    אני משער שיהיה לפחות פיתוח או שניים ברשומה

  28. לא אהבתי כל כך את העיצובים , אבל כל הכבוד על ההשקעה !

    אם כבר.. אז הייתי בוחר את ההתחלתי מים ..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *