סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 807 – חברות מחשמלת / A Shockingly Cheeky Friendship

שם הפרק – English
A Shockingly Cheeky Friendship

שם הפרק – עברית
חברות מחשמלת

שם עונה ומספר פרק
XY – 807
XY – 004

תמונת הפרק

עלילה
סרנה בוחרת את פנקין כפוקימון ההתחלתי שלה והיא יוצאת איתה למסע הפוקימונים. בזמן הזה, אש, קלמונט ובוני ממשיכים בדרכם לעיר המכון הבאה, כשהם נתקלים בדדנה שעוקב אחריהם עוד מהעיר הקודמת. בוני משכנעת את אחיה שיתפוס את הפוקימון על מנת שהיא תוכל לטפל בו. אבל מסתבר שזו מלאכה לא קלה ודדנה מתחמק מתפיסה. במהלך הניסיון לתפוס את הפוקימון החמקמק, פיקאצ'ו ודדנה הולכים לאיבוד ביחד. צוות רוקט מאתרים את הפוקימונים הנעדרים ומנסים לתפוס אותם, ללא הצלחה. הבריחה של פיקאצ'ו ודדנה עושה את אותותיה על דדנה, והוא נפגע. אבל לאחר מציאתם על ידי החבורה, קלמונט נחלץ לעזרת של הפוקימון הקטן באמצעות המצאה נוספת שלו. צוות רוקט מנסים את מזלם שוב, אך הפעם דדנה הרענן מביס אותם. בסופו של דבר קלמונט לוכד את דדנה ומוסר אותו לבוני על מנת שתטפל בו.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– סרנה בוחרת את פנקין כפוקימון ההתחלתי שלה.
– קלמונט לוכד את הפוקימון דדנה.
– קלמונט מאפשר לבוני לטפל בדדנה שלו.

קישורים

פרק 806

עונה 17

פרק 808

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

34 תגובות

  1. אחלה פרק אבל צפוי בגלל הפתיח-_-
    אהבתי את ההגנה של פיקאצ'ו על דננה.
    ובעיקר את החוזק של פנקין.

  2. הפוקידע אומר שפנקין וצ'ספין ממש חזקים ושפרואקי יכול להגן על עצמו, שלושתם ממש טובים!

  3. אם אתם מתרגמים תתרגמו לפחות עונה אחרת (אני הייתי מעדיף את העונה הראשונה מפרק 56) כי יש מלא אתרים שמתרגמים והם כבר בפרק 22 אז כדי כי אתם לדעתי סתם מתרגמים את העונה הזאת

  4. אסביר את זה אחרת: "מפלצות כיס" הוא כיום האתר המוביל בתחום הפוקימון. אני מוכן לתרגם פרקים מסוימים לבקשת הקהל, אבל אני לא אפסיק לעסוק במלאכתי רק בגלל שאחרים גם עושים אותה.

    ולמען הסדר הטוב אני אומר את הדבר הבא: זה שהם שבתו וטענו שאתר אחר גנב להם חומרים זה טוב ונחמד, אבל הם עושים בדיוק את מה שהם מאשימים אחרים בו – וזו גניבה! מציע לכם להעיף מבט על מחלקת הסרטים "שלהם".

  5. את שם הבלוג אני לא יכול לפרסם, אבל הם טענו שAnimevod.net גנבו מהם חומרים, בעוד שאותו בלוג גנב מאיתנו ("מפלצות כיס") חומרים ופרסם את זה כשלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *