סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק ספיישל – 500 רשומים לערוץ!

– – – – –

לינק לערוץ: http://www.youtube.com/user/PokemonGuidesHebrew

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. אני עכשיו נרשם אני רוצה להיות הרשום הכי חשוב הרשום ששבר את מחצית ה1000 אני יהיה הרשום מספר501

  2. רגעים של נוסטלגיה:

    – אני זוכר שכשהתחלנו את הפרויקט והיו 50 אנשים שמנויים לערוץ ואוהד לא היה רגוע בנוגע לזה. והתחלתי להסביר לו שיש 6 מליון אנשים בארץ, מתוכם 5 מיליון דוברי עברית שוטפת, מתוכם 500 אלף שנמצאים בטווח הגילאים של קהל היעד שלנו ומתוכם 50 אלף שיודעים מה זה פוקימון, ומתוכם 1,000 שתכלס אוהבים פוקימון, ומתוכם יש רק 500 שמשחקים במשחקי וידאו, ו50 שיהיו מוכנים להעביר את הזמן שלהם בלשמוע מישהו מתדרך אותם איך משחקים את זה. כך שאנחנו במצב טוב. אילו ידעתי אז מה שאני יודע היום.

    – סיפור נוסף זה כאשר ראיתי שאוהד מתחיל לגדול מבחינה יצירתית. הוא התחיל לעשות כל מיני דברים (אני לא אשעמם אתכם עם כל הפרטים) והתחלתי להציע לו לעשות ערוץ משל עצמו. הוא וחבר שלו פתחו ערוץ, ככל הנראה במטרה להנות ממנו וגם להרוויח קצת כסף. הסרטון הראשון שלהם היה על מיינקראפט ואם אני לא טועה, זה היה הסרטון הראשון והאחרון שהם עשו. לא עבר זמן רב ואוהד חזר הביתה, לערוץ שלנו. אילו ידענו אז מה שאנחנו יודעים היום.

    זהו, 500 מנויים לערוץ מדריכים של פוקימון בעברית. זה מטורף! תודה לכל מי שלקח חלק בערוץ במרוצת הזמן. ומשהו אומר לי שזה לא הפעם האחרונה שנשמע על הערוץ הזה!

  3. אני באמת שמח שהגענו למקום הזה 500 זה לא קל אין עליכם על אוהד, גלעד, אביאל ,נסטי ועוד כאלה שאולי שכחתי וכמובן אולי אני יכנס לתוך ערוץ היוטיוב

  4. מזל טוב שיהיה לכם, יאלה בהצלחה להגיע לאלף.
    רק אם היה לי כוח לצפות בסרטונים שלכםXD

  5. בהצלחה.
    ותודה
    איך ציירתם אותי?! אתם יכולים לצייר???
    לא!
    ייייאאאאאאאאיייי!! קרדיט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *