סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המסע הוירטואלי של היטמן מהעיר פאלט אל עבר העיר וירידיאן – חלק 2!

חם מאוד בחוץ, את זה אני בטח לא מחדש לכם. זה אומר ששלוש האופציות לריצה הן או מוקדם מאוד בבוקר, לפני הזריחה. או מאוחר מאוד בערב, אחרי השקיעה. או בחדר הכושר אל מול המזגן. זה מה שאני בחרתי בו. על הפרק 10 ק"מ במהירות של 9.2 קמ"ש במסילה (הליכון). קחו בחשבון שמכיוון שאני סוכרתי סוג 2, אני מתנהל רוב היום שלי בצום, כך גם בריצה. משמע, אני מגיע לריצה הזו בלי אוכל, סוכר או שום דבר במערכת. אני עולה על המסילה, עושה קצת מתיחות ומתחיל לרוץ. משמאלי אני רואה כמה אנשים רצים, מימני כמה ילדים מנסים להתחרות בי. אני רגוע, רץ בקצב שלי, דואג לעמוד בקצב שהקצבתי לעצמי. לאט לאט כל מי שעלה להליכונים לידי פורש, עוזב או עובר לדבר אחר. בנקודה של 5 ק"מ, אני מחליף את השירים הישראליים של ספוטיפיי בשירי פוקימון. אחרי הכל, אני מנסה לעזוב את העיר פאלט כמו אש קטצ'אם. הם נותנים לי הרבה כוח. בשלב מסוים אני מצפה לראות את הבחורה שאני דלוק עליה נכנסת לחדר כושר. הסיפור הוא שבכל פעם שאני רץ ביום שישי על המסילה, לאחר שאני מסיים, אני נשכב על המזרן יוגה ומתנשף, ואז היא מגיעה, מתמתחת בדיוק מעליי, אל מול המראה, דופקת כמה חיוכים למראה האדם שגוסס מתחתה ומתחילה לרוץ בעצמה. זה עושה לי את היום לראות אותה. הפעם היא לא הגיעה. מחליט לסיים את הריצה בספרינט במהירות של 12 קמ"ש למשך 400 מטר. מסיים את הריצה, נח קצת על המזרן, שותה קצת מים ועוזב את חדר הכושר. 10 ק"מ ראשונים הושלמו.

3 דברים שלא ידעתם על יפן:

  • ביפן לא נהוג לתת טיפים הם אפילו עלולים לראות בזה עלבון. הכלל הזה נכון למסעדות ולכל נותני שירות.
  • אין פחי אשפה ברחובות או במקומות ציבוריים, כל אחד אחראי לאשפה שלו.
  • לרוב יבקשו מכם להסיר את הנעלים במסעדה, בתי מלון או מקומות אירוח אחרים, לכן הקפידו על גרב ללא חור ונעליים נוחות להסרה.

.

3 דברים שלא ידעתם על ריצה:

  • ריצה היא אחת הפעילויות ששורפות הכי הרבה קלוריות.
  • ריצה עוזרת לזיכרון. היו לא מעט מחקרים שהצביעו על הקשר החיובי בין ריצה בפרט ופעילות גופנית בכלל לבין תהליכי נוירוגנזה, למידה, ופלסטיות של נוירונים במערכת העצבים. 
  • ריצה עוזרת נגד דיכאון. חוקרים טוענים ששיעור החווים הטבה בתסמיני הדיכאון גדול פי שניים וחצי אצל אלה העוסקים בפעילות גופנית.

.

3 דברים שלא ידעתם על פוקימון:

  • אפשר לדוג במכונים של משחקי "אדום וכחול" אם מכוונים את החכה אל עבר ריידון ואפילו למצוא פוקימונים כמו מג'יקארפ, גולדין ופוליוואג.
  • פוקדורים מבוססים על קפסולות, בדיוק כמו הצעצועים של ביצת הפתעה.
  • לסוג סטלר (Stellar) אין יתרונות, חסרונות או חסינויות נגד סוגים אחרים. הוא היחיד שזה תקף אליו.

.

תמונות של שימודה (באדיבות אמילי טומיאמה):

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *