סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המסע הוירטואלי של היטמן מהעיר פאלט אל עבר העיר וירידיאן – חלק 5!

פתיח: https://pocketmonsters.co.il/?p=159040

חלק 2: https://pocketmonsters.co.il/?p=159114

חלק 3: https://pocketmonsters.co.il/?p=159281

חלק 4: https://pocketmonsters.co.il/?p=159367

חלק 4.5: https://pocketmonsters.co.il/?p=159564

חלק 5: https://pocketmonsters.co.il/?p=159801

חלק 6: https://pocketmonsters.co.il/?p=160001

חלק 7 ואחרון: https://pocketmonsters.co.il/?p=160037

הפעם גיליתי מדוע עשיתי את האתגר הזה. אחרי שאתה עושה משהו במשך הרבה זמן, זה מפסיק לרגש אותך, אתה מתחיל לחפש סיבות מדוע לא לעשות את זה, ואתה מתחיל להמציא תירוצים. זו הסיבה שלקחתי על עצמי את האתגר של שר הטבעות ועכשיו את האתגר של פוקימון. פשוט כי אין לי כוח. תוסיפו לכך את זה שעכשיו הקטע שלי זה יותר חדר כושר, חם מאוד בשביל ריצה ואני משובץ לעבודה בימי שישי, מה שמונע ממני להשתתף בתחרויות רשמיות, ותקבלו את התשובה שלכם. אז הגעתי לחדר כושר ולא הייתה לי מוטיבציה, אף אחד לא רץ לידי, הבחורה שאני דלוק עליה לא הגיעה, אפילו המוסיקה הייתה גרועה, אבל הצבתי לעצמי מטרה וגם אם אני אמות בדרך, אני אשלים אותה. הפעם החלטתי לבוא לריצה בצום מלא, אחרי משמרת בעבודה ואחרי סדרה של מתיחות, התחלתי. הריצה עברה בסדר, אומנם הזעתי כמו חמור, אבל זה נגמר. עכשיו בדיעבד אני נזכר בכמה דברים אחרים שהבנתי השבוע וחלקם נזקפים לזכותה של ריצה: זה שאתם נכנסים לחנות והמוכר מחמיא לכם על הניראות שלכם, זה שאתם מסוגלים להתפשט במלתחות בלי להתחבא או להכניס את הבטן, וזה שאתם ממציאים את התרגיל הכי קשה בחדר הכושר ומצליחים לבצע אותו 40 דקות, שווה את הכל. מיסטי, אני מגיע!

3 דברים שלא ידעתם על הרגלים:

  1. חוקרים מצאו שעשייה של משהו למשך 3 שבועות הופך אותו להיות הרגל קבוע. לטוב ולרע.
  2. כתיבה של מטרות קטנות שיובילו למטרה אחת גדולה יהפכו את ההרגל לקל וקבוע יותר.
  3. אם עושים משהו בקבוצה, או מנגד – מדווחים למישהו על ההתקדמות, יש סיכוי גבוה יותר להמשכיות.

.

3 דברים שלא ידעתם על מיסטי:

  1. מיסטי היא הדמות הראשונה שהחזיקה בפוקימון מדור 2 (טוגפי).
  2. מיסטי עוצבה על ידי אטסוקו נישידה.
  3. את מיסטי דיבבו לעברית השחקניות: עדי בן ישראל (2000), נעמה אוזן (2000-2003, 2006-2007, 2018-2019), טליה ברקאי (2003-2006).

.

3 דברים שלא ידעתם על הזעה:

  1. אולי לא כיף להזיע, אבל מלבד קירור הגוף, לזיעה תפקיד בריאותי חשוב. היא מסלקת מהגוף רעלים, שומן ותאי עור מתים והחומציות שלה מחסלת פטריות, חיידקים ונגיפים על פני העור. תהליך ההזעה גם מגביר את קצב חילוף החומרים, מעורר את מערכת החיסון ואפילו שורף קלוריות.
  2. תופעה של הזעת יתר, יכולה להיגרם מלחץ וחרדה, אך יכולה להיות גם תסמין למחלות כמו סרטן, שחפת, פעילות יתר של בלוטת התריס, עודף משקל, או נטילת תרופות מסוימות.
  3. תושבי העולם המערבי אולי עושים מאמצים כדי להימנע מלהזיע, אך במדינות חמות באסיה ובאפריקה, התושבים דווקא מעדיפים ארוחות עם תבלינים חריפים – שמובילים להזעת יתר, וכך מסייעים לגוף להתקרר. מדובר, למשל, בקארי, פלפל צ'ילי וכדומה. כדאי לדעת שסוג האוכל שאנחנו אוכלים גם משפיע על ניחוח הזיעה. לפי מחקרים, לאוכלי בשר יש ריח זיעה נעים פחות משל הצמחונים.

.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *