סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פיקאצ'ו מעודד הומוסקסואליות!

ראשית היה זה טווינקי ווינקי מהטלטאביז, בעקבותיו בוב ספוג וכעת תורו של הפוקימון הצהוב להיות מואשם בעידוד הומוסקסואליות בקרב ילדים. הפעם הטענה הזו הועלתה על ידי כומר בשם קרפלו דולר (Creflo Dollar). לטענתו, ילדים של שנות השמונים המאוחרות והתשעים המוקדמות, שיצאו מהארון, עשו זאת בגלל פיקאצ'ו ושותפיו.

בטרם נתייחס לטענות ברצינות, מזכיר לנו הכתב, אולי מקטיר, שהכנסיה בראשה עומד קרפלו דולר, קידמה קמפיין לאיסוף תרומות בסך של 60 מיליון דולר, עבור מטוס פרטי בו יוכל הכומר להשתמש. לטענתו, זוהי הוכחה טובה לאחיזתם הרופפת במציאות.

כך או כך, כותב מקטיר, פיקאצ'ו היה חלק מילדותם של רבים, ואלה וודאי אינם מעריכים את רתימתו לטובת קמפיין הומופובי זה או אחר. נקווה שלפחות פיקאצו יוכל להתנחם בחברתם של טווינקי ווינקי, בובספוג ואפילו אריק ובנץ. את כולם ניתן היה לפגוש במצעד הגאווה כבר ב-2004.

עדכון: מקטיר חזר בו בינתיים מהטענות, ונאלץ להדגיש כי לא נמצא להן ביסוס של ממש, וכך איבדה הקהילה הלהט"בית ידוען נוסף. כנראה שלא נראה את בנץ ופיקאצ'ו אוחזים ידיים במצעדי הגאווה הקרובים, וחבל שכך.

דרך: metro.co.uk, holesinthenet.co.il

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. זה ניטנדו אשמים!מה הבעיה ?!קודם הוא נראה כמו סלע גדול ושמן ועכשיו הוא יותר ארנב/כלב חמוד וחזק

  2. ת'כלס, אם היו מחרימים את כל מה ש"גורם" להומוסקסואליות, הדבר ההיחידי בטלוויזיה היה חדשות, ערוץ הכנסת והערוץ הזה שנותנים לכלבים לצפות בו.

  3. חחח איזה מפגר. פוקימון נוצר בשנה 1996 והשנה הזאת לא שייכת לשנות התשעים המוקדמות ובטח שלא לשנות השמונים המאוחרות אפשר כבר אז לפסול את אמינות דבריו. 2 זה גאוני להקשיב למישהו שעושה קמפיין תרומות למטוס פרטי בשווי של 60 מיליון דולר. ו3 למה אתם קופצים על נוצרים מה יש ? ואז אתם שואלים למה שונאים יהודים.

  4. אני באמת לא מבין למה צריך לתת לזה במה…
    אנשים מדברים,אז מה? מה גם,שאני לא מבין מה רע בזה שפיקאצ'ו כביכול מעודד הומוסקסואליות.זה 2015 for god's sake!!!

  5. אני פשוט לא רוצה להשתתף בדיון הזה. זה יותר מדי מטריד. וקשה לי להאמין שיש לכם בכלל תגיות לנושא הזה.
    נ.ב. מה זה לעזאזל מצעד הגאווה?

  6. למה לכם ישר לקלל נוצרים ,גם ביהדות יש חוק נגד הומוסקסואלים וכתוב שצריך לסקול אותם, אנשים שרוצים מספיק יכולים למצוא הומוסקסואליות הכל דבר קטן שיש בו טיפה של שימחה .תרגעו ותצחקו על הבנאדם המטומטם הזה שעדין לא נפתח לעידן החדש שאנחנו חיים בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *