סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה רביעית!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

נסטי, 19.3, מזל Carvanha

בזמן הקרוב תהיה לך הצלחה בבית הספר. במידה ותשקיעי בלימודים, תצליחי להוציא ציונים טובים במבחנים. יש גם הצלחה בתחום האהבה. קשר חדש החל לא מזמן הופך להיות רציני.

אלעד, 5.7, מזל Crabicoque

ההרגשה הכללית היא טובה. דברים סוף סוף הולכים בכיוון שרצית. המתח שפקד את חייך לאחרונה מתמוגג ובאה במקומו אוירה מאוד כיפית. כדאי לתת לדברים חדשים הזדמנות ראויה.

מטיאס, 13.1, מזל Cobaltium

מצבי הרוח משתנים על בסיס יומיומי. אתה טיפוס עקשן ולכן קשה לך לתת לאחרים להכתיב לך את החיים. כדאי לקחת חופשה כלשהי או פסק זמן מהדברים שמעסיקים אותך כרגע כדי לשמור על השפיות.

אלמוג, 5.2, מזל Archeodong

אתה מטבעך טיפוס מעניין. בשנים האחרונות אתה יוצא מעט מהקונכיה הביישנית שלך ואתה הופך להיות מישהו בעל אופי חזק. צביעות מאוד מעצבנת אותך ואתה לא אוהב אלימות.

ירון, 29.4, מזל Gaulet

אתה צפוי להישכח בתקופה הקרובה. זה כמעט וכאילו אנשים לא מתייחסים אליך, וזה מעט מעליב. הדרך לצאת לחיים חדשים היא באמצעות הרמת הקול והצגת התיק שלך בציבור. בסופו של דבר דברים יסתדרו לטובה.

יאן, 19.12, מזל Drattak

אתה לא טיפוס שאוהב להתרפק על העבר יותר מדי. מומלץ בחודשים הקרובים להמנע מפליטות פה לא אחריות. אחרים רואים בזה בתור פטפטנות יתר ולפעמים הם גם יכולים להבין את הדברים שאתה אומר כעלבון או פגיעה.

אדם, 17.10, מזל Tic

אתם טיפוסים עצלניים, נמנעים מסכסוכים, חילוקי דעות, לפעמים גם מהחיים עצמם. השבוע תתבקשו לקבל החלטה חשובה. מומלץ לא לתת לאחרים לקבוע לכם אותה ולקחת אחריות על החיים שלכם.

ויקטיני, 24.11, מזל Dardargnan

אתה אוהב לדמיין את עצמך מטייל בעולם, או בעולמות דמיוניים. הגיע הזמן לעשות משהו עם זה. אל תוותרו על האמת האישית שלכם, גם אם הדעה הנגדית היא של מישהו שבוגר מכם.

רפאל, 11.6, מזל Diamat

אתה טיפוס שאוהב פעולה, ושינויים והרפתקאות ואתה לא אוהב להישאר במקום אחד יותר מדי זמן. יש לך סקרנות טבעית ואתה מאוד אוהב ללמוד דברים חדשים. מומלץ להתרחק מהטלפון בזמן הקרוב. מסיבות רפואיות בלבד.

אמיר, 23.2, מזל Phione

טיפוסים כאלה תמיד חפשים אחר ריגוש. אתה נוטה להיפגע לעיתים קרוב, ולהתכנס בתוך עצמך. זה כתוצאה מניגודים פנימיים. אבל למרות הכל, כדאי לך להציב לעצמך מטרות ואתה תופתע לגלות עד כמה אתה מוצלח בלהשיג אותם.

איתי, 16.5, מזל Frison

אתה טיפוס שדבק למה שהוא מכיר. שינוי הוא לא משהו שאתה אוהב. קשה מאוד להניע אותך מהדעה שלך ולכן לא תקבל את העובדה שעליך לשנות משהו בהרגלי האכילה שלך כדי להרגיש טוב יותר. שבוע לא מי יודע מה יעבור עליך בזמן הקרוב.

טל, 4.2, מזלHaydaim

השנה אתה במרדף למצוא משהו שונה, חדש, מרתק, זה מוביל אותך לעשות דברים שמזעזעים את הסביבה הקרובה שלך, אבל אין לך צורך לפחד מזה, בסופו של דבר, הכל יסתדר לטובה.

איתמר, 24.10, מזל Rapion

אתה טיפוס שכשאתה אוהב, אז אתה אוהב בלי עכבות. וכשאתה שונא, אתה מסוגל לשנוא מישהו עד לתכנון נקמה. השבוע אתה תרצה לדעת משהו על הסובבים אותך, וכשתעשה זאת, תגלה משמעות חדשה לחיים שלך.

אימפריה, 11.4, מזל Arceus

אתם טיפוסים עצבניים, כאלה שלא מצליחים להסתדר עם כולם. יש לכם חלום, אבל אתם לא מצליחים להגשים אותו, כי אין לכם סבלנות להשקיע בו יותר מכמה רגעים בודדים.

זיו, 4.3, מזל Magicarpe

אתם טיפוסים מורכבים מאוד. מצד אחד אתם רוצים להתבלט בכל מה שאתם עושים ומצד שני אתם רוצים לברוח לעולם של אשליות. השבוע אתם תקבלו השראה גדולה וזו תקדם אותם הרבה בתחום שקרוב ללבכם.

דיאלגה, 16.12, מזל Lippouti

טיפוסים שבדרך כלל מסוגלים להגיע לרמות גבוהות של אופטימיות, אושר, התלהבות ונדיבות. אתם מפתחים קשרים חברתיים בקלות ואתם אוהבים חופש. בתקופת חנוכה יהיה לכם משהו כייפי במיוחד.

L.B, תאריך 2.5, מזל Tauros

אתם טיפוסים חרוצים מצד אחד, אבל מצד שני אתם לא אוהבים שלוחצים עליכם ושגורמים לכם להאיץ בעבודה. יש לכם נטייה לאכילה מופרזת. צריך להזהר בתקופה הקרובה מכל מיני אנשים שרוצים ברעתכם.

דיויד, 16.2, מזל Lovdisc

בזמן הקרוב אתם תתבקשו להביע את הרגשות שלכם אבל אתם תוכלו לספק רק תגובות מאופקות. אתם מרגישים שרגשנות יתר עשויה להיות מיותרת. נסו לפתוח אופקים ולהביע את הרגשות שלכם בצורה טובה יותר.

עידן, 24.12, מזל

אתם מסוגלים להתחבר בקלות לאנשים, אבל למרות זאת, אין לכם חברים. אין לכם נטייה לסמוך על אחרים וזה גורם לכם לבנות סביבכם הגנות רבות. אם חושבים שהצלחה בחיים היא להיות יעילים כל הזמן.

עופר, 27.9, מזל Golemastoc

זו תקופה של לחץ בבית, אבל תקופה מאוד מבחינת יציאות ובילויים. נסו לברוח מהבית כמה שעות בכל כדי לבלות. זה יהיה שינוי מרענן. ההרגשה הכללית תהיה גרועה בבית, אך פנטסטית מחוץ לבית.

איגור, 24.1, מזל

אתם טיפוסים ישירים, אמינים ונאמנים. אתם שונאים שקרים. אתם יותר מזה שונאים צביעות. אתם לא אוהבים להיות טיפוסים שקשורים למקום אחד. בקרוב תמצאו את עצמכם מתקוממים נגד משהו שאתם לא מסכימים איתו.

בר, 22.12, מזל

את טיפוס שאוהבת אהבה, חושבת על אהבה, חיה אהבה, אבל אין לך אהבה. זה גורם לך לכל מיני ספקות וחוסר של בטחון עצמי בחיים הרגילים שלך. אם תפתחי את עצמך לאופציה להכיר אנשים, תמצאי את מה שאת מחפשת.

אלון, 1.11, מזל Scorvol

אתה טיפוס רגיש, כך שתיתן ביד רחבה למי שתמך בך, ומצד שני תשנא עד מוות את מי שעשה לך רע. צבירת רכוש תהיה עניין גדול בחצי שנה הקרובה. אין מקום לייפות את זה, כדאי לך להתנהל בצורה חכמה מבחינת כספית.

רון, 2.8, מזל

אתה טיפוס שאוהב תשומת לב. אם היית יכול להפוך את כל העולם שלך לבמה ואתה היית הכוכב הראשי, זה היה התרחיש המושלם ביותר בשבילך. השבוע תצטרך לעשות החלטה קשה בנוגע לידיד/ה קרוב/ה.

תמר, 7.6, מזל Smogogo

את טיפוס שאוהבת פעולה, עשייה והמון אקשן. את פיקחת למרות שהחברה לא נותנת לך את הקרדיט המספיק על כך. השבוע יהיה עיסוק מרובה סביב הטלפון ועליכם לנסות להערים על הצד השני כדי לקבל את מבוקשכם.

יואב, 21.7, מזל Porygon

יש לך חיבור לא רגיל עם המשפחה שלך. אתה זקוק לבית ויש כאלה שיאמרו שאתה טיפוס של ילד שמנת. בנסיבות מסוימות, אתה מסוגל להיות הטיפוס הכי רחוק מהאישיות שלך אם פוגעים בך ודוחים אותך.

גלעד, 3.7, מזל Rapasdepic

אתה טיפוס נודד. אין לך מקום משלך ולכן זה מונע ממך ליצור קשרים חברתיים מחוץ למסגרות שבהן אתה קיים. יש לך קשר עמוק לאמא ובנסיבות מסוימות, זה מונע ממך עצמאות וצמיחה בתחומים שיכולת להגיע אליהם אילולא זה.

גור, 9.8, מזל Qulbutoke

אתה טיפוס לא מובן. אבל כשאתה במצב רוח טוב, כיף להיות בחברתך. מוכן לקחת סיכונים ולרוב אלה יוצאים לטובה. באהבה אתה רומנטי, ואהבתך היא מלאה בהתלהבות. השבוע תזדקק לעזרה בתחום הלימודים וההשכלה.

אופיר, 23.5, מזל NegapiPosipi

אתה נחשף לסוד בזמן הקרוב. עדיף לשמור עליו כסוד, או שמלא אנשים יפגעו מההתנהגות שלך ויאשימו אותך בדבר. אתה צפוי להיחשף לתחום הדורש מגע עם הדת וזה עשוי להפתיע אותך לטובה עד כמה אתה מרגיש מחובר אליה.

נועמון, 6.8, מזל

אתה טיפוס מאוד שקט, אך אסור לזלזל בך. יש לך קסם שקשה לעמוד בו. אתה מונע על ידי כסף, אנרגיות טובות, תשוקות ובעיקר הרצון לרצות את כולם. השבוע אתה תקבל הזדמנות לבטא את עצמך. עשה זאת באמונה מלאה בעצמך.

היטמן, 4.8, מזל Genesect

לעיתים אתה מרגיש לא שייך לתקופה שאתה נמצא בה. הרבה רואים בך בתור מקור לעצה ולבגרות, אבל בסך הכל אתה מרגיש שאתה כמו כולם. עם השנים נוסף לך מטען אשר מזכיר לך תמיד מאיפה הגעת.

טפיג, 4.2, מזל

כדאי לך לצרף מישהו חדש לחיים שלך. משהו ביומיום הופך לאט לאט לשגרתי מדי, נורמלי מדי ומאוס. אותו בן אדם חדש יכניס לחייך טעם חדש ומשמעות עמוקה. זה יכול להיות חבר וזה יכול בן משפחה שהקשר עימו נותק.

קיוגר, 13.1, מזל

העייפות שאיפיינה אותך לאחרונה גוברת עליך. אתה לא מוצא זמן להתמקד בשיעורים, בחיי המשפחה ואפילו בפעילויות שעושות לך טוב. הגיע הזמן לעשות החלטה כואבת אך אמיצה.

עומר, 31.8, מזל

התנסות חדשה בתחום האהבה תפתיע אותך. אתה מצד אחד תפחד, ומצד שני תרגיש שזה היה הדבר שחסר לך בחיים. נסה להתעלם מהאינסטיקט שלך לבקר כל דבר ודברים טובים עוד יקרו לך.

WolfEffect, תאריך 25.3, מזל

אתה בן אדם מאוד תחרותי. אתה רוצה להיות חופשי, אבל זה לא מתאפשר לך כתוצאה מהמזל שלך. אתה תיאלץ השבוע למצוא את הכוח הפנימי ולהודות במשהו שהיה לך קשה לעשות. מעבר לחיים חדשים צפוי בזמן הקרוב.

ללא שם, 7.10, מזל Sorbouboul

השבוע אתה תהיה עד לפגיעה בחלשים, וחוש הצדק שלך יגיד לך להתערב לטובת החלשים. אל תעשה זאת. בסופו של דבר, רק אתה תיפגע מזה. הישאר מחוץ לטווח הסכנה.

אחות של מישהו, 18.10, מזל Togepi

חייכם עדיין לא בידיים שלכם. אתם תמיד נתפסים כילדים הקטנים. יש לכם המון שמחה בחיים. השנים הקרובות צפויות להיות סטנדרטיות. שימו לב שאתם לא מזניחים את הקשרים שיש לכם כשאתם עוזבים מסגרות מסוימות.

רון, 17.1, מזל Exploud

אתה טיפוס עקשן, קנאי, לא אוהב כשמתעלמים ממך. החודש יהיה גדוש בכל מיני פעילויות. אתה תתבקש לוותר על כמה מהן, מה שעשוי לגרום לך להיות יותר מנותק חברתית ממה שאתה עכשיו.

קוקו, 16.2, מזל

יש לך חוש הומור שרק את מבינה. את מעדיפה להיות בקבוצה, למרות שהתרגלת להיות לבד. עשויה להיות לך רגישות בכל הנוגע לאבא. קשיים בתחום המשפחה צפויים להגיע והכל יהיה תלוי בך, לטובה או לרעה.

vhrb, תאריך 27.3, מזל Clamperl

אתה טיפוס סגור. לא אוהב יותר מדי לחשוף את עצמך. חלק גדול מההנאה שלך בחיים זה להתחזות לאנשים אחרים ולחשוב על דברים שלא בהכרח קשורים למציאות. השבוע תצטרך לבזבז סכום גדול של כסף.

סנייבי, 6.6, מזל

אתה טיפוס שבדרך כלל מרגיע את כולם מסביבך. יש לך עוד צד לאישיות שלך, אבל דאגת לקבור אותו עמוק מאוד כשהיית צעיר יותר. כעת אנשים תופסים אותך יותר ברצינות. כדאי לך לנצל את זה עוד כל זה נמשך.

אלי, 30.8, מזל Zarbi

אתה טיפוס שמסוגל ללכת רחוק בעבוד דברים שאתה מאמין בהם. אין הרבה דברים כאלה ולכן אתה לא עושה עם זה כלום. אם תתעמק קצת בתורת הנסתר, תגלה עולם חדש ותתאהב בו.

רועי, 30.6, מזל

אתה טיפוס מאוד תחרותי. אתה עקשן. אחד שלא מסוגל להפסיד בכבוד. יש לך פינה חמה בלב שלך לנוסטלגיה. אתה מסוגל לפעמים לשכוח את ההווה ולהעסיק את עצמך במשך שעות בדברים שקרו לפני המון זמן.

צ'ימצ'מן, 17.8, מזל Reptincel

חייך הם מערבולת אחת גדולה. לפעמים אתה יכול להיות הבן אדם הכי שמח עלי אדמות ולפעמים פשוט בא לך להיעלם. הפתרון הוא לנסות ולמצוא תחביבים חדשים אשר יעסיקו אותך ויסיחו לך את הדעה מהשטויות שמטרידות אותך.

רועי, 11.2, מזל Zorua

יש לך המון מה לומר. לפעמים יותר ממה שהפה שלך מסוגל לומר. חשוב לך להשמיע את הדעה שלך ולפעמים אתה לא מקבל את ההזדמנות הזו. אבל אתה תחמן לא קטן, ואתה מצליח להעביר את המסר שלך גם אם אחרים לא רוצים לשמוע אותו.

איוישרוזן, 24.2, מזל

את טיפוס מאוד חברתי. לפעמים את דואגת יותר לאחרים מאשר לעצמך. יש אנשים שמנצלים את זה בך. את צריכה ללמוד לקחת אחריות ולא לאפשר דברים כאלה. חדשות בנוגע לכספים צפויות לצוץ בקרוב.

יואב, 12.2, מזל Mysdibule

אתה בן אדם חריף. עם זאת, יש לך צדדים מאוד שונים מן החזות שאתה מציג. זהו זמן טוב להתמקד בלהחזיר חלום ישן שנגנז אל המציאות. משהו בעתידות מתאר את הצלחתך המובטחת בתחום, רק אם תתמיד.

גל, 2.5, מזל Camerupt

אתה אוהב להתפנק. לפעמים אתה שוכח שיש עוד אנשים בעולם מלבדך. יש לך תחביבים רבים, אבל אף אחד מהם לא מקבל ממך 100% מזמנך. בקרוב יגיע הזמן לעשות החלטות שיהיו קשורות לעתיד המקצועי שלך.

מטאגרוס, 9.11, מזל Gueriaigle

בן אדם אמיץ. יש לך תחושה לפעמים שמנסים לדפוק אותך. ניחנת בחוש נאמנות שלפעמים מונע ממך להתקדם בחיים. כדאי לך מדי פעם לשקול לפרוס כנפיים כדי למצות את הפוטנציאל האמיתי שלך.

ריפק, 13.12, מזל

מערכת יחסים שליוותה אותך שנים רבות צפויה להגיע לנקודת רתיחה. למרות שזו סיפקה לך המון תמיכה לאורך השנים, אתה חש הזנחה בזמן האחרון וזה יוביל אותך לחשוב שאתה צריך להתקדם הלאה.

אנונימי, 25.2, מזל Relicanth normal sprite

אתה טיפוס עתיק. לפעמים אתה כל כך מקובע בדעות שלך, שאתה שוכח להודות בטעויות שלך גם כאשר אחרים מראים לך שאתה לא צודק. בזמן הקרוב אתה צפוי לקבל מתנה שרצית למשך תקופה ארוכה מאוד.

דנה, 18.6, מזל Gardevoir

את טיפוס מרחף. יש לך משיכה נורא גדולה לתחום של יצירה או בגדים. במידה וזה יצירה, אז בעתיד את תעבדי בתחום הביגוד. ובמידה וזה בגדים, בעתיד את צפויה להיות אמנית בתחום האמנות.

מונפורנו, 18.3, מזל

אין לך אישיות בולטת במיוחד. אתה אוהב לישון. יש לך חלומות נורא צנועים. לפעמים יש לך רצון להתנתק מההורים שלך. רצוי מאוד לנסות ולהשתמש בחוכמה שלך על מנת שלא תלך לאיבוד מבחינת דרך.

בלו, 23.7, מזל

ההתנהגות של הסובבים אותך משפיעה מאוד על האישיות שלך. לפעמים אתה חושב שמה שאומרים עליך זו האמת. אבל בתוך תוכך אתה יודע שאתה שונה מאוד ממה שאחרים אומרים והגיע הזמן לעמוד על שלך.

עידו, 6.9, מזל Maganon

כשם שאתה נדלק מהר, כך אתה גם נכבה מהר. זה יכול להוביל אותך להצלחות מטאוריות וזה יכול להוביל אותך לכשלונות מאוד צורבים. הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולהתמסד מבחינת אהבה.

שלו, 1.7, מזל

אתה טיפוס שלא אוהב להתעמת, עם זאת, אתה מת על זה שאחרים רבים בינם לבין עצמם. העניין הזה לפעמים יכול להוביל אותך לעימותים שאתה לא מרגיש בנוח איתם. התקופה הקרובה הולכת להיות סוערת במיוחד בתחום המשפחה.

באוזר, 7.11, מזל

יש לך רצון עז לפתוח דף חדש בחיים, אבל אתה אף פעם לא מצליח להגשים את זה. זה הזמן להיות ספונטני ולנסות להמר על כל מיני משחקי כדורגל או מירוצי סוסים. רווחים גדולים צפויים להגיע.

SaToShiSDWN, תאריך 15.1, מזל

אתם מעריצים אנשים בעלי כוח ומעמד. יש לכם את מה שצריך כדי להצליח בלימודים. אין צורך לשקר או להערים על אחרים כדי להגיע להישגים. כל מה שאתם צריכים זה מעט עזרה ואל תתביישו לבקש אותה.

אייל, 28.8, מזל

למרבה הצער, אתם מכירים את התחושה של הצקות מצד ילדים בבית ספר. זה יעבור רק אם תעשו משהו בנידון. לפעמים יש לכם תחושה שאף אחד לא מבין אתכם. כדאי למצוא מקום מפלט שיעניק לכם את מה שחסר לכם. לדוגמה: אינטרנט.

תומר, 21.8, מזל

יש לך חוש הומור עוקצני. לפעמים אתה ציני מבלי שאתה שם לב. יש מישהו שמקנא בכם ומנסה לפגוע בכם. אל תתנו לו את הספק הזה והמשיכו בעבודה הטובה שלכם ואתם עוד תראו לו מאיפה הדג משתין.

נועם, 26.7, מזל

אתם אוהבים הערכה, רכישת סטטוס חברתי ויוקרה בין הסובבים אתכם. העיסוק שלכם במה אחרים חושבים לפעמים יכול לגרום לכם להיות חסרי סבלנות ולהיראות לפעמים כמתנשאים על אחרים, למרות שאתם חושבים שאתם לא כאלה.

נתי, 5.11, מזל Skelenox

החיים די משעממים אתכם בשלב הזה. אתם עושים הכל כדי שהם יהיו מעניינים יותר. מישהו שסומך עליכם במשפחה צפוי להיות מאוכזב מכם. הדרך היחידה שלכם לצאת מהבעיה הזו היא לתת לבן אדם השני להוציא קיטור.

אנונימית, 15.1, מזל

קשה לפענח אתכם. מצד אחד אתם מוכנים לעשות הכל כדי להשיג אהבה ומצד שני אתם לא מוכנים להתחייב לכלום, כך שהצד השני לא יודע מה אתם מצפים. יש לכם חוסר החלטיות מתמשך והוא ימשיך גם בשנתיים הקרובות.

XYZguynoam, תאריך 15.10, מזל Zekrom

יש לך צד אפל. זה יכול להיות קמצנות, זו יכולה להיות אגואיסטיות, וזה יכולים להיות התחושות הבלתי פוסקות על חוסר הוגנות בחיים. כדאי להתייעץ עם אנשים קרובים על מנת שתוכלו להמשיך בחייכם בצורה נורמלית יותר.

כפיר, 18.8, מזל Crocorible

עברתם הרבה בחיים ואף אחד לא יודע את זה, אבל לפעמים אתם שמים מסכה של אומץ כלפי חוץ, למרות שאתם מאוד עדינים כלפי פנים. בא לכם לפעמים לצעוק ולהשתולל אבל מנסיבות מסוימות זה לא מתאפשר לכם.

יבגני, 12.10, מזל

מוסיקה צפויה להכניס עניין חדש לחיים שלכם. אתם צפויים להיכנס למסגרת חדשה ואתם תחוו בה קשיים. אם תצליחו לשלב מוסיקה עם המסגרת החדשה שלכם, תצאו מנצחים. מזל טוב צפוי להגיע בזמן הקרוב, אבל הוא לא ימשך לתקופה ארוכה.

לוקו, 5.7, מזל

סיפור החיים שלך הוא כזה: אהבת פעם מישהי, היא התרחקה ממך ולא הצלחת עד היום להתגבר על זה. יש לך שיעורים רבים ללמוד עד שתצליח למצוא אהבה חדשה. בינתיים נסה להסיח את הדעה שלך בפעילות ספורטיבית מאומצת.

סטפן, 1.7, מזל Lucario

מצבך הכלכלי לא בשמיים. אם תיתן לזה להשפיע עליך, זה גם יוביל אותך למצב רפואי לא טוב. כדאי להתחיל בכתיבת יומן או בצילום על מנת להתחיל לתעד דברים שקורים לך ביומ-יום.

אוהד, 28.7, מזל

אמונה היא משהו שהיה משמעותי בשבילך עד כה. בשנים הקרובות האמונה הזו תעמוד למבחן ואפילו תתערער קצת. אתה תמצא את עצמך עושה דברים שלא חלמת שתעשה אפילו בסיוטים/חלומות הכי גדולים שלך.

דיויד, 16.2, מזל Draby

הצעה חדשה תעלה על הפרק. אולי לכתוב משהו. אולי להתנדב במסגרת בית הספר. אולי אפילו לעזור יותר בבית. קחו את ההצעה הזו ורוצו איתה עד הסוף. אתם הולכים להרוויח ממנה בטווח הארוך.

תום, 17.1, מזל M.Mime

קשר עם אחד ההורים צפוי להיות חונק בזמן הקרוב. הגיע הזמן להושיב את מי שעושה את זה ולהגיד לו את האמת בפנים. הלחץ והתסכול בעקבות אותה חניקה צפויים להביא לכם המון קשיים בזמן הקרוב.

עומר, 31.11, מזל

משהו במזלות שלך אומר לי שאתה צריך להודות כל יום על משהו מאוד ספציפי. כדאי מאוד להתחיל לחיות את החיים ולמצות אותם עד תום. הסיכויים הם שבמידה ולא תעשה את זה, אז תקופה מאוד חשוכה תגיע. אם כן תשתדל ליהנות מהחיים, זה ימשך לנצח.

פינקין, 3.9, מזל

מישהו בקרוב ינסה להתחיל אתכם, גם אם זה לא נראה לכם, לא שווה לפגוע בו, כי יכול מאוד להיות שזו תהיה תחילתה של ידידות מופלאה. מי יודע, אולי בעוד כמה שנים זה יהיה הדדי, למרות שזה לא נראה ככה כרגע.

רד, 14.10, מזל Volcaropod

אתה נוטה להתעצבן מהר מאוד. כל כך מהר שלפעמים אתה שוכח על מה התעצבנת מלכתחילה. יש לך סדר יום מאוד מבולגן. אתה כמעט ולא אוכל מסודר. אתה צריך להתחיל לעשות סדר בחיים שלך.

דור, 31.3, מזלLoupio

אתה תצטרך לחכות עד חודש אפריל כדי להרגיש ממש טוב עם עצמך. משהו עכשיו מרגיש קצת תקוע, קצת מעצבן ואפילו מאוס. בתקופת היום הולדת שלך דברים צפויים להשתנות לטובה. גם היחס שלך כלפי מישהי צפוי להשתנות גם כן.

אור, 6.2, מזל Elekid

יש לך את היכולת להאיר חדר ולהצחיק כאשר אתה רוצה. לא יוצא לך להצחיק בזמן האחרון. אבל זה רק עניין שלך זמן עד שזה יחלוף. הגיע הזמן ללמוד דברים חדשים, כמו משהו בתחום התיקונים.

פוסטים קשורים

71 תגובות

  1. תודה רבה שבחרתם את התעריך שלי אבל תכלס אין ממש היגיון במה שיצא לי

  2. תודה.
    האמת היא שכן משעממם לי לאחרונה הרבה מבחנים.
    אבל השאר לא נכון \:
    דרך אגב יפה על ההשקעה!

  3. יש פה 2 דברים מאוד מוזרים:
    1-יש פה עוד מישהו בשם איתי ואני לא ידעתי את זה
    2- כל האנשים עם שמות של פוקימונים ומזלות לא תואמים למשל מונפרנו. קוראים לו מונפרנו והוא מזל מריל

  4. מתי תהיה עוד פירסום המזלות כי אני רוצה שתפרסמו אותי עם בלבאזור התאריך שלי הוא 11.1 2001

  5. איתי-השמות והפוקימונים לא חייבים להיות תואמים זה רק המזל שלו

  6. איתי- זה לא.. פעם היטמן הלך על העיקרון הזה אבל היום הוא לא

  7. תרשמו גם על המזל שלי בבקשה תעשו לי על אירודקטיל מזל בבקשה התאריך שלי הוא 15.11 קוראים לי נדב קאדר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *