סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אחרית דבר: חוויות מפוקימון X / היטמן

משחק
אז שמי מעטר את היכל התהילה של כל משחקי העבר של פוקימון וחשבתי שבפעם השישית ימאס לי לשחק אחרי המכון השני. האמת היא שנמאס לי אחרי המכון השמיני, אבל משהו תמיד גרם לי לחזור ולשחק בקונסולה. בין אם זה העובדה ששילמתי על המשחק מאות שקלים, העובדה שכעת אפשר לשחק עם חברים בצורה יותר אינטנסיבית מאי פעם, והנגישות של המשחק למישהו כמוני. אהבתי את המכונים, התחברתי לדלפוקס שלי ברמה שאפילו צ'יקוריטה ממשחקי הדור השני הייתה מקנאה, והרגשתי שאני חוזר להיות ילד בפעם הראשונה מזה המון זמן.

פוקימוני עבר
אז אחד הדברים שהכי עשו לי את זה במשחק זה שיש לנו את האפשרות להשיג פוקימוני עבר. צ'ריזארד, בלסטויז ו-וינאזור ניתנו כפוקימוני התחלה, מיוטו ניתן להשגה וכמעט כל רוסטר הפוקידע הראשון ניתן להשגה. תוסיפו לכך את העובדה שיש כמה פוקימונים עכשוויים ממש מגניבים, כמו: דלפוקס, גוגוט, אספור, הונאדג', טירונט, אמאורה, קלפקי, ושני האגדים, ואפשר להכתיר את ההחלטה להוציא רק 70 פוקימונים כחכמה. אין טעם היה להוציא יותר. אפילו עוגת שוקולד נמאסת בשלב מסוים.

נשים
יותר מתמיד, זה היה משחק נשי. ולמרות שקשה לי להתוודות על זה, די התחברתי לזה. לראשונה יכולתי למצוא פוקימונים נשיים יותר, כמו דלפוקס. יכולתי לקנות ולהחליף בגדים מבלי להרגיש שמישהו מסתכל עלי בעין מוזרה. משחק זה נתן בפעם הראשונה גם לבנות להרגיש שוות ולהנות מהמשחק באותה מידה (וזה מבלי שאני מזלזל בניסיונות העבר ליצור תחרויות יופי, אבל אפילו הן לא היו הצלחה אדירה, אחרת הן היו נשארות במשחקים ובאנימה). יש פה שינוי בהבנה של המשחק וזה חשף את המשחקים גם לדור שלם של בנות. כל הכבוד.

פוקימון בנק
כשהתייאשתי בפעם הראשונה, גיליתי שחברים שלי מבנדיטו משחקים במשחק, מה שעודד אותי לשחק. כשהתייאשתי בפעם השנייה, הבנתי שנערכים טורנירים וליגות וזה עודד אותי להמשיך. הפעם השלישית שהתייאשתי נגמרה כשהבנתי שיש דבר כזה בנק פוקימון ושאפשר להשיג דרכו סלבי. גם אם היה אפשר להשיג שם זובאט, זה היה עושה את העבודה. רק הרעיון שאנשים יוכלו להעביר פוקימונים מדורות קודמים ניצח את המערכה. ובזכות זה השגתי גם סלבי, גם לטיאוס וגם פוריגון 2. תודתי הרבה לפרדי שעושה עבודה נפלאה בתחום הזה.

איכות
התלת מימד, הנופים, הליגה, האיכות של המשחקים, הסאונד, הצבעים, הצ'אט, הוונדר טרייד, הקרבות, וזה רק רשימה חלקית, שכן רק כעת סיימתי את הליגה. בטח אגלה עוד הרבה דברים בעתיד והם יוסיפו להערכה שלי למשחק. שיהיה ברור, אני לא מגדיר את המשחק הזה במספרים, וגם לא הייתי מתיימר לתת לו 10, לדעתי חסרים לו כמה אלמנטים, כמו קושי (מי זוכר את סודוודו בדור השני, כשלא היה אינטרנט), אבל בכל שאר הדברים שראיתי, נהניתי והיה לי כיף. עכשיו אני הולך לנסות ולתפוס לי את מיוטו.

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. אני גם לא סיימתי תליגה אבל הפוקימונים שלי ברמות גבועות הכי חזק הוא ברמה 77… אבל על הפעם הראשונה הפסדתי בליגה:(

  2. נועם – שלילי. לא פה לפחות. זה פורסם בפורום בנדיטו בזמנו ועכשיו ראיתי לנכון לפרסם את זה כאן.

    אתם מוזמנים לצרף חוויות משלכם!

  3. מוזר….
    חשבתי שכבר זה פורסם פה…
    יכול להיות שבאמת התבלבלתי בין פה לבין בנדיטו.

  4. סיימתי את הליגה מזמן, כמעט כל הפוקימונים שלי מעל רמה 91 עם שניים ב100 המשחק באמת היה קל יחסית לדורות הקודמים אבל אפילו עכשיו אני נהנה לנסות להשלים את הפוקדקס ולגלות דברים חדשים.

  5. האמת היא שבתור ילדים לא היה אינטרנט שיגלה לנו מה צריך לעשות, אבל היה חבר-נט. כשאיך שהוא אתה תמיד יודע מה לעשות בגלל שכל הדברים האלו עוברים בין החברים. אז מראש אתה כבר מוכן. ומקסימום, תמיד יש את החבר שיודע איך עוברים את זה.

  6. באמת משחק קל אבל יש קטעים שנתקעתי אז נכנסתי ליוטיוב לא היה לי כוח לפתור זאת לבד… הכי כיף לשחק בקונסולה לדעתי אומלוטור של ds נוח לכן לא נסתי לחפש תמשחק להורדה פשוט קניתי אומלוטור ds xl ואת המשחק וכול מכון גמרתי בנסיון הראשון כי הפוקימונים שלי חזקים אבל לא ללגיה:(

  7. לי היה משחק מאוד כיף והאמת אני רוצה עכשיו לבחון אותו לא בתור חובב פוקימון אלא גיימר
    למשחק יש אחלה גרפיקה יש קטעים שהם גם בתלת מימד כמו הליגה. אפילו שאתה מסיים את המשחק הוא לא נגמר אתה תמיד חייב לעשות משהו עם זה לתפוס את כל המגה פוקימונים ( 😉 ),להשלים את הפוקידקס להלחם מול אחרים או סתם לאמן פוקימונים.
    ההתחלה מאוד משכה אותי אחרי הכל זה מה שיקבע אם אתה תמשיך לשחק הבעיה שאחרי המכון הראשון הכל מחזיר אותך למשחקים הקודמים חוץ מקטעים בודדים.שלא לדבר על הדברים החדשים הסופר טריינינג דרך כיפית חדשה לאמן את הפוקימון שלך EV אחת האופציות החביבות עליי ופוקימון אמי אותו אהבתי פחות אחרי הכל זה בתחרותיות לא עושה כלום והמגה התפתחות שמוסיפה עוד כיוון למחשבת המשחק שלך.
    סך הכל משחק מאוד מאוד מומלץ גם לאלה שלא חובבים פוקימון במיוחד

  8. אחד המשחקים הטובים ששיחקתי עלילה טובה גאמפליי טוב גרפיקה והפיכת המשחק לחברתי יותר שיפרה את המשחק

  9. אני כבר אחרי הליגה זה משחק יחסית קל ממכר וקל לאמן תפוקימונים כי שמאמנים אחד זה מאמן את כולם את כול השישיה וככה עם עולים מהר לא צריך חפץ או לחליף פוקימון כדי שיעלו רמה זה ההיתרון במשחק הזה… וממליצה למי שאין נינטנטו לקנות בחול כמובן ולקנות ת xl זה הכי שווה קניתי את המשחק ואת המכשיר ב1000 שקל בארץ רק המכשיר עולה 1000 בחול זה עולה 750 משחק+ הנינטנטו…

  10. סיממתי את המשחק
    ציון 10/10
    אהבתי את הכול חוץ מזה שכולם מקבלים לוקאריו ואני מצאתי רוליו בהתחלה בשדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *