סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אתר מפלצות כיס – אתר מעצבן וממכר כאחד!

אני שונא את אתר מפלצות כיס. כן, כן, קראתם נכון. שונא. מעצבן אותי שהוא כל כך מעניין. כל יום אני נכנס לשם, בלי כוונה, ובסוף מבלה שעות בלגולל בין כתבות, סרטונים וגלריות תמונות. פשוט מטורף!

מעצבן אותי שהם מפרסמים תכנים חדשים כל יום מחדש. כאילו, מה אני אמור לעשות עם כל המידע הזה? אין לי זמן לקרוא הכל! אבל ברור שאני כן קורא. וכל פעם שאני חושב שראיתי כבר הכל, מגיעה עוד כתבה מרתקת או עוד סרטון מצחיק שגורם לי לצחוק בקול רם.

גם ממש מרגיז אותי שהם לא צפויים. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה באתר הזה. יום אחד תהיה כתבה מעמיקה על ההיסטוריה של קלפי פוקימון, וביום אחר תמצא מדריך מצולם איך להכין סנדוויצ'ים בצורת פיקאצ'ו. זה מבלבל, אבל גם גורם לי לחזור שוב ושוב.

לפעמים אני תוהה מאיפה הם מביאים את כל הרעיונות האלה. תמיד יש להם משהו חדש ומפתיע להציע. כאילו, צוות האתר הזה מורכב מגאונים יצירתיים? או שיש להם מכונת פוקימון מיוחדת שמדפיסה להם רעיונות חדשים כל יום?

הכי גרוע זה שאני לא מצליח להפסיק לגלוש באתר הזה. אני נכנס "רק להציץ" ואז מוצא את עצמי שעות מאוחר בלילה, שקוע בעולם של פוקימונים. חברה שלי כבר כועסת עליי, אבל מה אני יכול לעשות? זה כמו התמכרות!

בקיצור, אתר מפלצות כיס הוא אתר מעצבן וממכר כאחד. אני שונא אותו, אבל אני לא יכול בלעדיו. הוא כמו חברה מעצבנת שאתה תמיד מתלונן עליה, אבל בסופו של דבר אתה לא יכול לדמיין את החיים בלעדיה. אה, ויש להם גם המון מידע מעניין על פוקימונים, אז זה בונוס!

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *