סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ג'ובאני / Giovanni

ג'ובאני הוא מנהיג צוות רוקט ומנהיג מכון העיר ורידיאן.

ג'ובאני הוא הבוס של צוות רוקט, ובתור אחד כזה, הוא נוהג לשלוח את פקודיו על מנת לבצע את העבודה המלוכלכת בשבילו. בהתחלה, כשאופי הסדרה היה אפל יותר, הוא היה מוצג כמי שעטוף בצללים וקולו היה מעוות. עם הזמן, ולאחר שהסדרה קיבלה מפנה קומי יותר, הוא נחשף במלואו כמנהיג מכון ורידיאן, שם הוא נלחם נגד גארי אוק. לג'ובאני יש הבנה מושלמת לגבי עולם הפשע והוא מודע לכל מה שקורה במחוזות קנטו, הוואן, סינו ויונובה. למרות אי חיבתו לג'יימס, ג'סי ומיאו, הוא תמיד נותן להם הזדמנות שניה להוכיח את עצמם, ולהשיג את מטרת הצוות שהיא – לתפוס פוקימונים נדירים ולהשתלט על העולם.

למרות חזותו הרגועה, ג'ובאני הוא רשע, אכזר ומאמן פוקימונים מהדרגה הגבוהה ביותר. הוא מסוגל לאיים על פוקימונים ועל בני אדם על מנת להשיג את מטרתו. עם זאת, לא ידוע הרבה על עברו של ג'ובאני, דבר זה הוליד את התיאוריה שהוא אביו של אש קטצ'אם.

ג'ובאני
ג'ובאני

טריוויה:
– במחזמר "Pokémon Live" נאמר שהוא נהג לצאת עם דיליה קטצ'אם, אם כי מידע זה מעולם לא אושר מחדש באנימה או במשחקים.
– השמועה מספרת שהוא אביו הביולוגי של אש קטצ'אם.
– הוא מאמן הפוקימונים הראשון שתועד כמי שהחזיק פוקימון אגדי בשליטתו – מיוטו.

 פוקימונים שברשותו:

 פוקימונים שהוא שלט עליהם:

 פוקימונים שברחו ממנו:

פוסטים קשורים

24 תגובות

  1. לא נראה לי שהוא אבא של אש, אני זוכר שראו פעם אחת (לא זוכר מתי) את אש בילדותו ולידו עומד איש מבוגר (לא גובאני), שרוב הסיכויים שהוא האבא האמיתי של אש

  2. היטמן, בבולבפדיה כתוב שדליה קאצ'ם סיפרה לפרופסור אוק במחזמר שהיא יצאה עם ג'ובאני כמה פעמים כשהיא הייתה מתבגרת, עד שהיא עזבה את הכנופיה שלו כשהיא פגשה את אבא של אש.
    אז במקום לחזק את זה, זה למעשה סותר את זה. או כמו שאומרים אצלי: "אדרבא, היפכא מסתברא".

  3. גלעד, תקרא את הספר "הרוזן ממונטה קריסטו". גם שם ניתק הקשר שלה עם אהובה, ובתגובה לכך, היא מיהרה להתחתן עם מישהו אחר, כדי שכשיוולד התינוק, הבחור החדש יחשוב שזה שלו ולא של המאהב הקודם שלה.

  4. אלא אם דליה משקרת לפרופסור אוק, היא טענה בפירוש שהיא עזבה את הכנופיה כשהיא פגשה את "אבא של אש". אתה יכול להגיד כל מיני דברים, כולל זה שהיא מחשיבה אותו כאבא של אש למרות זה שהוא לא האבא הביולוגי ואפילו אם תגיד שהיא משקרת, עדיין כל זה חלש יחסית.
    בפשט, ג'ובאני הוא לא האבא של אש (אלא אם היא בעצמה לא באמת יודעת). יותר מזה, ההצעה שג'ובאני הוא אבא של אש נובעת, בין היתר, מכך שלא רואים את אבא של אש בשום מקום, אם בכל מקרה זה אבא אחר שלא רואים, זה אפילו יותר חלש.

    אויש, אני נהיה יותר מדי בייניש.

  5. ג'ובאני שלט בחמישה פוקימונים אגדיים ואש אפילו לא נלחם באחד! איך הוא אבא שלו אם הוא לא קיבל ממנו את הגנים של אימון פוקימונים אגדיים? השכל המרושע של ג'ובאני לא נכנס לגנים של אש. אז ג'ובאני הוא לא אבא של אש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *