סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קורוקורו: פוקימונים, התפתחויות, פרופסור, צוות רשע ומנהיגי מכון חדשים!

מהדורת אוגוסט של מגזין "קורוקורו" דלפה לרשת ואיתה גם מידע רב על המשחקים החדשים מבית פוקימון.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/07/800px-CoroCoro_August_2013_p52-53.jpg

הידיעה הראשונה חושפת שהפוקימון Xerneas (האייל הכחול) הוא מסוג פיה. יש לו מהלך הנקרא Geomancy (וביפנית – Geo Control), אשר בשימוש שלו, הפוקימון משחרר קרני אנרגיה מן האדמה בשבעה צבעים שונים. היכולת של פוקימון זה היא Fairy Aura, מה שמעלה את כוחותיהם של פוקימונים מסוג פיה. פוקימון זה הוא מזן "פוקימון החיים". (הערת המתרגם – שוב יוצרי פוקימון שכחו שהם העניקו למיו את התפקיד הזה בסרט השמיני של פוקימון: "לוקאריו והמסתורין של מיו").

הפוקימון השני האגדי, Yveltal (הציפור האדומה), הוא מסוג אופל ומעופף. יש לו מתקפה הנקראת Oblivion Wing  (וביפנית – Death Wing). והיכולת שלו היא Dark Aura, כזו שמעלה את כוח מתקפות האופל. בניגוד מוחלט לפוקימון הקודם, פוקימון זה הוא מזן "פוקימון ההרס".

לפאנצ'ם תהיה התפתחות ולא מדובר בקונג פו פנדה, אלא בפוקימון חדש הנקרא "פאנגורו" (Pangoro; וביפנית – גורונדה, Goronda). מדובר בדב בצבעי אפור ולבן אשר ניחן בשתי יכולות: Iron Fist ו-Mold Breaker. הוא מסוג אופל ולחימה, והוא מתפתח מפאנצ'ם באמצעות שיטה חדשה. הוא יודע את המתקפה Hammer Arm. והוא נחשב להיות פוקימון מזן "בעל המראה האגרסיבי". התיאור שלו הוא כזה: "לצד זה שיש לו מזג חם, הוא לא יתן לאף אחד להציק לחלשים. נראה שיש לו לב חם".

פאנגורו - Pangoro
פאנגורו – Pangoro

פוקימון חדש שנחשף הוא דיונון העונה לשם "אינקאי" (Inkay; וביפנית – מאיקה, Māīka). מדובר בפוקימון סוג אופל ועל חושי, והוא נחשב לפוקימון מזן "המסתובב". היכולות שלו הן Contrary ו-Suction Cups. הוא יודע את מתקפת האופל החדשה – Topsy-Turvy (ביפנית Reverse), אשר הופכת את כל הסטטוסים של האויב. בתיאור שלו נכתב: "על ידי הדלקת האורות הנמצאות מעל ראשו, הוא מרמה את היריב".

אינקאי - Inkay
אינקאי – Inkay

אינקאי מתפתח ל"מאלאמאר" (Malamar; וביפנית – קאראמרנרו, Karamanero), פוקימון "ההתהפכות". גם הוא מסוג אופל ועל חושי, ויש לו את אותן יכולות כמו של מאיקה. פוקימון זה מסוגל ללמוד "Hypnosis". והוא מתפתח ממאיקה באמצעות שיטה חדשה.

מאלאמאר - Malamar
מאלאמאר – Malamar

הפוקימון הקודם שנחשף באתר, הונאדג' הוא פוקימון הפגיון, ויש לו את היכולת No Guard, אשר מבטיחה שמתקפות הפוקימונים משני הצדדים יפגעו.

פוקימון חדש נוסף שנחשף הוא "ספריטזי" (Spritzee; וביפנית – שושופו, Shushupu) (הערת המתרגם: ואל תטעו עם השופופו של ביז'ו מהאח הגדול). מדובר בפוקימון המבושם, מסוג פיה, בעל היכולת Healer. הוא יודע את המתקפה Aromatherapy. פוקימון זה וסקרלפ (Skrelp) – זה שדומה להורסי, רק מכוער יותר – יהיו זמינים אך ורק במשחק של "פוקימון Y". התיאור של פוקימון זה הוא: "הוא משחרר ריחות מיוחדים מהגוף שלו כדי להפנט את היריב". (הערת המתרגם: אני מקווה שזה לא פלוצים).

ספריטזי - Spritzee
ספריטזי – Spritzee

פוקימון חדש אחר הוא "סווירליקס" (Swirlix; וביפנית – פרופאפו, Peroppafu), פוקימון הצמר גפן המתוק. הוא מסוג פיה ויש לו את היכולת Sweet Veil, אשר מונעת מבני ברית להרדם במהלך הקרב. יש לו מתקפה חדשה הנקראת Drain Kiss, אשר משחזרת את כמות החיים של הפוקימון. פוקימון זה וקלאונצ'ר (הסרטן הכחול) יהיו זמינים אך ורק במשחק של "פוקימון X". (הערת המתרגם: קודם הם יוצרים גלידה, עכשיו צמר גפן מתוק, מה הלאה?)

סווירליקס - Swirlix
סווירליקס – Swirlix

כמו כן, במשחקים תהיה מערכת לחיפוש שחקנים, הכוללת את האפשרות "החלפות פלא" (Miracle Trades), מה שיאפשר לשחקנים להחליף פוקימונים אחד עם השני. מערכת זו תאפשר לשחקנים לחפש פוקימון מסוים ולהחליף את שלהם בו. כמו כן, תהיה לשחקנים את האפשרות להגיד לאחרים מה הם מרגישים ומה הם הספיקו היום במשחקים (הערת המתרגם: כמו בפייסבוק).

הפרופסור החדש במשחקים "פוקימון X ופוקימון Y" הוא פרופסור סיקאמור (Professor Sycamore; וביפנית – פלאטיין, Platane), אשר יעניק לכם את הפוקימון ההתחלתי לכם.

פרופסור סיקאמור - Professor Sycamore
פרופסור סיקאמור – Professor Sycamore

הצוות הרשע התורן יקרא "צוות פלייר" (Team Flare). הם לבושים בחליפות אדומות והמטרה שלהם בעולם הוא להתעשר.

צוות פלייר - Team Flare
צוות פלייר – Team Flare

נחשפו גם שני מנהיגי מכון חדשים: "גרנט" (Grant; וביפנית – זאקורו, Zakuro) ו-"קלמונט" (Clemont; וביפנית – סיטרון, Citron). גרנט הוא מנהיג מכון מסתורי אשר אוהב לשחק במשחקי ספורט. וקלמונט הוא מנהיג מכון אשר נלהב מהמצאות חדשות.

גרנט - Grant
גרנט – Grant
קלמונט - Clemont
קלמונט – Clemont

הנה הסקירות המלאות ממגזין קורוקורו להנאתכם: (ניתן ללחוץ על התמונות על מנת להגדיל אותן)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/07/CoroCoro_August_2013_p45.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/07/CoroCoro_August_2013_p44.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/07/CoroCoro_August_2013_p43.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/07/CoroCoro_August_2013_p42.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/07/CoroCoro_August_2013_p41.jpg

הנה הטריילר החדש למשחקים החדשים:

פוסטים קשורים

33 תגובות

  1. היטמן אני באמת מקווה שזה לא פלוצים !!! והלאה יהיה פוקימון פופקורן והם ישומשו למשחקי כדורגל … אחלה פוקימונים עכשיו אני בטוח שאני אתפוס יוביוטל , אני חושב שהם הגזימו עם כמות פוקימוני הפיה !!!

  2. חבר שלי ממש אוהב את התוכנית קסם של הורים ,בקצב של הפיות ,הוא יעבור לפוקימון…………….

  3. גורונדה נראה אגרסיבי מדי
    ומזל שהאייל X יהיה יותר חזק מאגדי Y
    הצוות החדש נראה כמו עגבנייות יותר מדי אדום

  4. איזה פוקימון נראה כמו גלידה?
    אני מאוד מאוכזב מהסוגים של האגדיים במיוחד משל ילטל זה היה צריך להיות דרקון ואופל ופיה ועל חושי
    גורונדה נחמד ומאיקה וההתפתחות שלו מגניבים הם טובים גם במראה וגם בסוגים

  5. נגמרו להם הרעיונות לצוותים רעים "היי בא לי להקים צוות רשע אולי המטרה שלו תהיה להביס צוות אחר בקרב גאווה? לא אולי סתם חבורת מטומטמים שרוצים להתעשר [לא פלייר אלה צוות רוקט]? לא מה עם רוצים לעשות שלום רק שהם לא מבינים איך צריך לעשות את זה? לא מה נשאר? צוות שרוצה לשלוט בעולם? פסה צוות שרוצה להתעשר יאאלה אין לי כוח שיהיה

    כך או כ הם בטח לא יכולים להיות חזקים כי הם לא ישקיעו ככסף הצוללות כמו צוות אקווה ומגמה או בארנונה לטירה כמו פלזמה או מכונות מוזרות כמו צוות רוקט [תחשבו מה הסכום שהם ביזבזו לצוות רוקט זה בטח נמדד במיליונים עם כל המכונות שלהם] אז אתם מצפים שישקיעו כסף במדים? לא הם לא הם שדדו חנות בד אדום וכיסו את עצמם בזה הקמצנים

  6. פוקימון צמר גפן מתוק! או יא.
    ולא סתם צמר גפן מתוק.. צמר גפן מתוק מסוג פייה.
    עכשיו לדרגונייט כדי לחשוב פעמיים לפני שהוא בא לקרקס 🙂

  7. היטמן איך לא ראיתי את זה אני כנראה עיור ומי שרוצה לנצח את חבורת הממתקים
    שפשוט ייקח מסטיק אורביט שינצח את העששת!!!

  8. צמר גפן מתוק מסוג פיה… נכון, כדאי לדרגונייט להיזהר (פלישת הצמר גפן המתוק והפייתי שבקלות מכסח דרקונים…) הם יכולים עכשיו לעבור לפוקימון שהוא סופר אפקטיבי על סוג פיה… (אולי זה באמת יהיה מסטיק אורביט!) אוכלים, שותים, והורגים. מביט (מסטיק+אורביט=מביט)

  9. שלו – אפשר בדור הבא להמציא פוקימון מברשת שיניים ואז ללכת גם על משחת שיניים, מסרק, מברשת שיער וספוג.

  10. אחלה עדכון היטמן.
    מאוד אהבתי את דוב הפנדה- אחלה פוקימון.
    חח אהבתי את הערות שהוספת באדום.

  11. את האמת אני מרגע לרגע מצטער שאין לי 3DS, וחושב שיש לדור הזה עליונות על כל זוג זוגי אחר. כל מה שנחשף עכשיו נראה יפה בעיניי, גם אם קצת מוזר לשדך לסוג פיה כל מיני דברים לא קשורים. רק הדיונון נראה לי קצת מפגר – דיונון תוכי?……………………

  12. אביב,
    לצד פוקימון X&Y
    סמש ברוס 3די שעתיק לצאת בקרוב
    מריו דרים טים שיצא היום
    לג'נד אופ זלדה – אוקראין אופ טיים 3די
    סופר מריו 3די לנד
    קסטילבניה
    מונסטר הנטר 3
    מריו קארט 8 שעתיד לצאת בקרוב
    וכל זה לצד משחקי הסטריט פאסס המגניבים והקלילים…
    אני מעולם לא הייתי מרוצה יותר מכך שרכשתי 3 דיאס למרות שכבר יש לי קונסולת DS לייט.

  13. נתנאל- מוזר בבוקר שראיתי את זה ראיתי את הערות של היטמן באדום. עכשיו אני מסתכל זה בכחול.
    טוב כנאה דמינתי דברים.

  14. עודכנו השמות האמריקאים של הפוקימונים, תמונות חדשות וגדולות יותר וטריילר חדש.

  15. אוףףףף איך אתאפק עכשיו שלושה חודשים עד ליציאת המשחק?!!?!?

  16. אני כמעט משוכנע שגראנד לא יהיה אופל אלא אבן או אדמה.
    מעבר לכך שהשם שלו הוא גרנט.. מבחינת הלבוש שלו- זה נראה כאילו יש לו רצועת ביטחון ווו ביטחון סביב הצוואר. כמו למטפסי הרים \ עושי סנפלינג וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *