סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ביקורות רשמיות על המשחקים החדשים!

המבקר של אתר IGN נתן ציון של 9/10, ורשם ש"גיים פריק באמת התעלו על עצמם הפעם", תוך כדי שהוא משבח את המראה המשופר, טכניקת הקרב החדשה והנגישות המשופרת, במיוחד בתחילת המשחק. עם זאת, הוא מציין שלפעמים המשחק הוא אינו אינטליגנטי.

המבקר של Gamesradar משבח את המידע שנוסף במשחקים האלה, ומציין לטובה את האפליקציה של פוקימון-אמי. עם זאת, הוא אומר שאין חדשנות במשחקים החדשים, והם מסתמכים על דברים שמעריצי פוקימון כבר חוו במשך שישה דורות. לבסוף הוא נותן את הדירוג של 4 כוכבים.

המבקר של Kotaku לא נתן ציון, אך תיאר את המשחק כ"כל דבר שהיית רוצה בתור ילד", וזה כולל את התפתחויות המגה, פוקימון-אמי, והופעות מחודשות של דברים שאוהדים ותיקים יאהבו למצוא במשחקים, מה שיעזור להם לחיות מחדש את הילדות שלהם.

המבקר של Nintendo World Report נותן ציון של 8/10, ואומר שמשחק חלש של פוקימון הוא עדיין טוב בהרבה משאר המשחקים שנמצאים על המדף כיום. הוא משבח את התצוגה של המשחקים, אך מאוכזב מהמשחק שלאחר הליגה וטוען שהמשחק מרבה להסתמך על התוכן של הדורות הקודמים.

המבקר של Joystiq היה חיובי, ונתן למשחקים 4.5 כוכבים, ואומר שהמשחקים החדשים הם הטובים ביותר מבחינה חזותית עד כה, והמשחקים הטובים ביותר נקודה. הוא משבח את הגרפיקה ואת השיפור בסאונד, אפליקציות כמו פוקימון-אמי, ואת מקבץ הדברים שניתן לעשות ברשת.

המבקרת של Nintendo Life מציינת לטובה את המכונים במחוז קאלוס, הסיפור הכללי, והערים השונות שהשחקן מבקר בהם. היא גם משבחת את ההחלטה של גיים פריק לשחרר את המשחקים באופן בינלאומי, ואומרת "יותר מאי פעם, שחקנים יוכלו לחוות את המשחק ממקור ראשון, כי אין כמו התחושה לראות פוקימון חדש, מבלי הצורך להמנע מהדלפות לא רצויות בעידן האינטרנט". היא נותנת למשחק 9/10 כוכבים, וטוענת שהיה צורך בשיפור בטכנולוגיית התלת מימד מחוץ לקרבות.

המבקר של Computer And Video Games נותן למשחקים 9/10, ומציין ש"יש פה חדשנות יותר מכל שלושת המשחקים האחרונים של פוקימון גם יחד". הוא משבח את האימונים המיוחדים, פוקימון-אמי, ואת הקרבות. אבל הוא מאוכזב מכך שאין קושי בלעבור את המשחק, ובמיקום הכפתורים הלא נוח.

כל הביקורות טוענות שפוקימונים אשר השתתפו בקרבות, לא משנה למשך כמה זמן, יקבלו את מלוא הנקודות על כך. כמו כן, אפליקציית פוקימון-אמי נותנת לשחקן מספר בונוסים במשחק, כמו לדוגמה: האפשרות לתת מכה קריטית בצורה קלה יותר. שני ערים נחשפו: שאלור (Shalour) וסנובל (Snowbelle). כמו כן, נחשף שמסלולים אשר עוברים בתוך מערות יהיו מוגבלים לכמות האיזורים החשוכים בהם, במקום כל האיזור כולו. ולבסוף נחשף שיש מתקפות מסוימות שיהיו בעלות שני סוגים.

מקור: http://bulbanews.bulbagarden.net/wiki/First_Pokémon_X_and_Y_reviews_published

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. יפה! אני מצפה להרבה, בעיקר עם יהיה משהו בסגנון של פוקימון Z או פוקימון X2 וY2 חלקי חמש בריבוע כפול X בחמישית שווה לA בשלישית חלקי שמונה (מה?)
    לגבי הערים החדשות-
    שאלוור אין לי מושג אבל סנוובל מעניינת אותי כי סנוו זה שלג ובל זה יפה בצרפתית אז אני מצפה למכון קרח שם, ואולי נפגוש שם גם את הדוגמנית או שיהיה משהו שקשור ליופי, כמו תחרות יופי או משהו. אם באמת יהיה שם מכון קרח, רוב הסיכויים שגיים פריק ישמרו את המסורת שכל מכון קרח הוא השביעי במספר, מה שאומר שהעיר הזאת תהיה לקראת סוף המשחק.
    אני לא יכול לחכות ל12 באוקטובר.

  2. אני נותן למשחק 8 מתוך 10 כי המשחק באמת ממש מגניב עם אנימציה טובה ואפקטים רבים אבל למה לא לעשות גם לפוקמונים של הדור השישי אין מגה התפתחות והם גם מסתמכים על הפוקמונים מדורות אחרים

  3. כל מה ששם לא מעניין חוץ מדבר אחד.
    יש מתקפות עם שני סוגים!!!!!!!! זה רק אני, או שזה מסביר איך מתקפת הקרח של המאובן פוגעת בפוקימונים מסוג מים בצורה סופר אפקטיבית?

  4. לפי דעתי מקריאת ביקורת של אנשים רגילים ששיחקו כבר במשחק, מצפייה בפוקימונים החדשים וממבט כללי על המשחק, המשחק החדש גרוע.
    כל מאמן מכון הוא רק בעל 3 עד 4 פוקימונים ורובם חלשים, אין אגדים או משימות אחרי הליגה לבצע, וחוץ מניצול האפשרות של להלחם באנשים אחרים שיש להם את המכשיר אין כל כך מה לעשות אחרי הליגה.
    המגה ההתפתחויות הם גמיק זול שמראה על עצלנות ביצירת פוקימונים חדשים, ובכלל על עיצוב לא מקורי ולא מושקע כמו בעבר, כראיתי את המשחקים בהתחלה מאוד רציתי לקנות, היו שאני יודע מה הם מכילים אני מבין שזו רק עוד שיטה של נינטדו למכור מהר כמה שיותר קוסנולות, עם הם היו מחכים עוד שנה עם המשחק, יותר משיקיעים בו ובכמות הפוקימונים וגם חושבים לעומק על רעיון המגה הזה אולי היה יוצא משהו בלתי נשכח, אבל אני אישית חשוב שנוצר עוד ממוצע של פוקימון מבחינת עלילה, הדבר היחיד שהופך את המשחק הזה לטיפה מעניין זה התלת מימד, אני מרגיש מזל שהדליפו המון מידע ואת הפוקימונים החדשים כי אם הייתי קונה את המשחק ואז מגלה מה יש בו הייתי מתאכזב על זה שהוצאתי סכום כל כך גדול בשביל לשחק במשחק שלא הכינו אותו כמו שצריך

  5. אני מקווה שיהיה מגה סטאראפטור[ הוא בטיח יהיה מעופף לחימה] כי אם לא אני לא קונה את המחשק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *