סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מבצע ההצלה של פיקאצ'ו / Pikachu's Rescue Adventure

מבצע ההצלה של פיקאצ'ו

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/06/n194279.jpg

מידע
"מבצע ההצלה של פיקאצ'ו" הוא הסרטון הרביעי מבין הסרטונים הקצרים של פיקאצ'ו. הוא הוקרן כפתיח לסרט השני – "פוקימון 2000: כוחו של אחד". סרטון זה יצא ביפן בתאריך 17.7.1999, ובארה"ב בתאריך 21.7.2000. הוא ממשיך את מסורת הופעות הבכורה של הפוקימונים, והפעם מדובר בפוקימונים: לדיבה, אלקיד, בלוסום והוטהוט מהדור השני ודרגונייר מהדור הראשון.

עלילה
בזמן מנוחה, טוגפי הקטן רואה להקה של לדיבה ומרוב התפלאות הוא מועד, מתגלגל ממקומו ונופל לתוך גזע של עץ. פיקאצ'ו ושאר הפוקימונים יוצאים בעקבותיו של טוגפי ונופלים גם הם אל תוך גזע העץ. לאחר מכן, הם פוגשים את אלקיד, אשר מראה להם שטוגפי נמצא בחברתם של אקזגקיוט שחושבים שהוא אחד משלהם. פיקאצ'ו ושאר הפוקימונים יוצאים למסע חיפוש אחר הביצה הנעדרת. לאחר מכן, מזג האוויר מתחיל להיות סוער ועל פיקאצ'ו ושאר הפוקימונים לשמור על הביצים מכלל סכנה. כשברקים מפלחים את האוויר, פיקאצ'ו ואלקיד נרתמים למלאכה. כאשר היער עולה באש, סקווירטל ומריל מכבים אותה. כשהרוח מעיפה את קן הביצים, כולם דואגים לו. בסופו של דבר, צ'נסי מביאה את הביצה החסרה ואקזגקיוט מתפתח לאקזגיוטור. בסוף פיקאצ'ו והחבורה נפרדים מפוקימוני היער וחוזרים אל המאמנים שלהם.

טריוויה
– זהו הסרטון המקדים לסרט "פוקימון 2000: כוחו של אחד".
– זוהי הפעם הראשונה שאקזגיוטור מוצג כבעל שלושה ראשים, למרות שהוא מתואר ככה בפוקידע. עד לסרטון זה, הוא הוצג כבעל 4-6 ראשים (פרקים 43, 75, ו103).
– העלילה של הסרטון הפכה למנגה מלאת צבעים ב-All That Pikachu!
– טעות: הרבה פעמים בסרטון פוליוורל אומר "פוליראת'", ואילו פוליוואג אומר "פוליוורל".
– טעות: כאשר הפוקימונים מגנים על הביצים, פידג'י מוציא קול שדומה לפירו.
– טעות: כאשר אקזגקיוט מתפתח, רואים את פידג'י עם בטן חומה במקום צהובה.

פסקול

תמונות

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. היטמן,יש לי צפייה ישירה גם לפרקים,תאמר לי איזה פרק צריך ואעזור לך,בכל מקרה זה טוב מאוד

  2. האמת שיש לי קטע עם הסרט הזה. הסיפור הוא שבזמן שהוא שודר בארץ, עבדתי בקולנוע, ובכל פעם שהייתה לי משמרת, הייתי מבקש לשמור על האולם של פוקימון. בסופו של דבר, אחרי ההקרנה ה33, האחראית צרחה עלי ושלחה אותי לעבוד באולם אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *