סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

Pocket Monsters Walk of Fame

שדרת הכוכבים של הוליווד היא שדרה בין שדרת הוליווד ורחוב ויין בהוליווד שבקליפורניה, ארצות הברית, בה משובצים יותר מ-2,500 כוכבים, בהם שמות ידוענים שזכו לכבוד על תרומותיהם לתעשיית הבידור.

החלטתי לעשות את שדרת הכוכבים של מפלצות כיס, ואלה הזוכים המאושרים!

הוא נכנס לחיינו בסערה בפינת "לוגיקת פוקימון" [לינק] בה הוא תפס רטטה עם מאסטר בול ונלחם נגד אלוף הליגה עם 6 זובאטים. הוא אירח את חדשות האתר, כבש את לבן של הבנות והוריד לנו הרבה אייקיו. קבלו במחיאות כפיים סוערות את הילד האידיוט!

= = = = =

עוד לפני שהוא היה מוכר באתר, אדם זה היה סלב בקנה מידה עולמי ברשת האינטרנט. משפטים נכתבו עליו, אמונות נבנו סביבו, ואפילו אלוהים היה צריך את רשותו כדי להדליק את האור. באתר הוא היה אחראי לאחת המתיחות הזכורות ביותר בכל הזמנים [לינק] בה ילד בשם אלמוג פרץ לאתר, כתב בשגיאות כתיב, והפך את נושא האתר למשהו אחר. קבלו את האיש, המיתוס, האגדה – צ'אק נוריס!

= = = = =

עם יותר מ4,000 סרטונים ברשת, זה היה רק עניין של זמן עד שנגלה את הכישרון שלו. כשלגיא TV נגמרים הרעיונות, אתם יודעים למי הוא מרים טלפון. כשהפקות ענק מרימות כנסים בנושא יוטיוב, אתם משערים מי הראשון שמסנן אותם. הוא גם השתתף בסרטון בו הוא דיבר על אתר מפלצות כיס [לינק] הוא גם אבא, והוא גם קריר, קבלו את… אבא קריר!

= = = = =

לאדם הבא יש מיליוני צפיות ביוטיוב. יש אנשים שמספרים שבכל פעם שהם הולכים לטיול בהרים, הם שומעים אותו. גם אנחנו באתר שלנו שמענו אותו. הוא הופיע באחד הקליפים היותר ביזאריים של הערוץ [לינק] קבלו אותו בקריאת Ahhhhh מתמשכת, הקאובוי הצורח!

= = = = =

מי עוד צריך להיות בהיכל הזה לדעתכם?

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. לול אני והיטמן חשבנו על הרעיון הזה. אני זוכר שהיה עוד מישהו, אבל קשה לי להיזכר…

  2. רד מפוקימון שכל הזמן אומר את זה: … (אין לי מושג איך עושים את זה, שמישהו יעזור לי?)

  3. הילד האידיוט לא תפס רטטה עם מאסטר בול, הוא תפס זיגזאגון עם מאסטר בול. תתקנו את זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *