סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה: האם פוקימון תרד שוב משידור בישראל? / גיא לוי

האם סדרת האנימה המצליחה "פוקימון" תרד שוב משידור בישראל?

בקיץ 2016, לאחר 6 שנים של הפסקה מאז שודרה לאחרונה בישראל, הסדרה "פוקימון: עונות XY" נקנתה על ידי ערוץ הילדים ששידר אותה בזכייניות הטלוויזיה HOT וYES. באותה הזדמנות, הערוץ גם החזיר לשידור טלוויזיוני את שתי העונות הראשונות של האנימה – ליגת אינדיגו ואיי תפוז.

עכשיו, כשערוץ הילדים ירד מחבילת הערוצים של חברת YES, עולות כמה שאלות רבות ומדאיגות שגורמות לאי וודאות גדולה, וביניהן השאלה הגדולה – האם פוקימון שוב תרד משידור?

כזכור, 10 העונות הראשונות של פוקימון שודרו בערוץ הילדים, והחל מהעונה ה11 פוקימון עבר לג'טיקס ישראל (ובמהלך הזמן הזה הערוץ שינה את שמו לערוץ דיסני ילדים). ב2010 ערוץ דיסני רכש את העונה ה-12 של הסדרה (פוקימון קרבות גלקטיק) ואף שידר את הסרט ה-12 של המותג בדיבוב לעברית סמוך לשידורי העונה ה-12. באותה תקופה הכל היה נראה בסדר. דיסני שמחו שזכויות השידור של פוקימון היו בבעלותם ואחוזי הרייטינג היו גבוהים.

אך בשנת 2011 נפל דבר! לפי השמועה, העונה ה-13 של פוקימון, והאחרונה בטרילוגיית "יהלום ופנינה", נקנתה, דובבה והייתה אמורה להיות משודרת ביחד עם הסרט ה13 של המותג. מסיבה לא ברורה, ערוץ דיסני החליט שלא לרכוש את העונה והסרט ה-13 ואף הצהיר בפני הצופים שלו כי פוקימון לא תשודר אצלו בעתיד. דבר זה עורר סערה בקרב מעריצי הפוקימון הישראליים, וכתוצאה מכך נעשו פניות רבות אל ערוץ דיסני, אך הן לא עשו דבר.

מאז נעשו פניות רבות ומגוונות לכל ערוץ אפשרי על מנת להחזיר את הסדרה לשידור, ללא כל הצלחה. אפילו נערכו כמה עצומות מקוונות שלא הואילו בכלום.

כל זה קרה עד שנת 2016, אז ערוץ הילדים הודיע בפני הצופים שלו ששתי העונות החדשות של פוקימון יעלו אצלם לשידור (בנוסף לשידור העונה הראשונה והשנייה שישודרו כהקדמה). לקראת סוף ההרצה שודר גם הסרט ה19 של פוקימון: "וולקניון והפלא המכני" בערוץ הילדים בדיבוב לעברית.

אבל מאז ערוץ הילדים כבר אינו משודר בחבילת השידורים של YES, ויש דיבורים על כך שגם HOT צפויים לנתק קשרים עם הערוץ שכולנו גדלנו עליו. אז מה יקרה עכשיו?

אני נוטה להאמין שהכל יהיה בסדר. בפנייה שביצעתי אל ערוץ הילדים השבוע נאמר לי ששידורי הסדרה ממשיכים כרגיל ושהעונות החדשות של פוקימון (שמש וירח) צפויות לעלות אצלם לשידור. נוסף על כך, חברת HOT מצידה מדווחת על עלייה חדה במספר האנשים המבקשים להצטרף לשירותיה מאז שערוץ הילדים משודר רק אצלם.

מה אתם חושבים? נשמח לשמוע את דעתכם!

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. לירון אתה רציני?!?! מדובב או מתורגם?!?! והייתי שמח שכשאוריד את האפליקציה תדריך אותי איך להגיע לפוקימון בעברית 🙂

  2. זה הכל קונספרציות בגלל שביטלו את השיתוף עם YES
    אבל מזל שבסוף הכל טוב!
    אהבתי את שילוב הצילומי מסך בכתבה, הראת אמינות!
    ממש אהבתי, כל הכבוד 🙂

  3. אני ממש מקווה שישדרו את סאן ומון בערוץ הילדים, כרגע אין אפילו עם תרגום בגוגל ואין לי איך לראות.

  4. gray –
    צריך שהדורות הבאים ידעו שפוקימון זה לא רק פיקאצו ולא רק פוקימון גו, אבל לדעתי הם צריכים להכיר גם את המשחקים והמנגה. עדיין לא כדאי שיחשבו שפוקימון זה רק האנימה.

  5. מגה אודינו- ברור שצריך שהם ידעו גם על המשחקים והמנגה, אבל האנימה היא הפתח לכל זה.
    אני התחלתי להתעניין בפוקימון בגלל שראיתי איזה מגניב זה נראה באנימה

  6. מגה אודינו- באתר בשם : "פוקימון האתר הישראלי" יש פרקים של עונת שמש וירח בתרגום לאנגלית

  7. אני מאמין שזה לא ירד משידור
    מין הסתם שערוץ הילדים זה ערוץ הילדים הגדול ביותר לילדים (בגיל ממוצע לפחות, לא בני 3 שמתאימים ללולי) ואין סיכוי שהוא תוותר על זה, ועוד אחרי שפוקימון שמש וירח יגיע? אין מצב

  8. אין לי הרבה מה להגיד…. דיסני זה חרא ובגלל שיש לי יס אז פיספסתי את הסרט ה-19 בעברית… (גם באנגלית עדיין לא ראיתי אותו)….

  9. אני לא יודעת מה יקרה עם ערוץ הילדים, אבל אני יכולה להגיד שאני לא ממש מאוכזבת שהם התנתקו מיס, פשוט לא היה מה לראות שם (לא שגם עכשיו יש…) אני כבר מעדיפה לראות ביוטיוב, בדיוק בימים שהפרקים יוצאים ולא אחרי מליון שנה שכולם כבר אומרים לי ספויילרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *